Terkini

Pak Wahab keluhannya tidak dipeduli Exco Hamidah Osman

Lokasi Jeti  Kelip-kelip Kg Dew,Taiping,Pak Wahab  seorang Ketua Umno di Kg Dew ,perkampungan yang terletak di pinggir Sungai Sapetang yang kaya dengan Habitat Kelip-kelip dan juga udang galah.Beliau mengadu kepada DS Nizar kerosakan alam yang dibuat oleh orang UMNO sendiri .Beliau berjuang bukan untuk perut tetapi untuk generasi akan datang.foto diambil pada 22 september 2012.

Pak Wahab(depan) merenung nasib masa depan anak cucu. Beliau kesal kolam udang haram yang terletak di gigi sungai Sapetang ini tidak dipeduli oleh pihak berkuasa Pejabat Tanah LMS.'Rezab sungai diceroboh" tapi tak dak sape berani untuk ambil tindakan 'kata Pak Wahab.

Sdr Rahim Ismail, NYDP Bukit Gantang melihat kesedihan Pak Wahab.Ahli UMNO yang berjuang untuk kesehateraan anak cucu tetapi Pemimpin UMNO Bukit Gantang hanya untuk perut.
Kg Dew, habitat kelip-kelip kini terjejas teruk.Exco pelancongan YB Hamidah Osman tidak peduli. DO LMS pun tidak peduli .Yang peduli DS Nizar. Pak Wahab bersabarlah Pakatan Rakyat jadi Kerajaan Perak,nasib Pak wahab dan orang Kampung Dew ini akan dibela.Percayalah.!!!!!

0 Response to "Pak Wahab keluhannya tidak dipeduli Exco Hamidah Osman "

Post a Comment