Terkini

DNA untuk tahu Habib itu keturunan nabi.



Susulan Kes Habaib Pencabul: Lagi Fake Habib.
_
Sekarang tahun 2017, Kita ada forensic science tak perlu lagi baca Salsiah yang Habib fake ni bawa, Kita boleh buat Deoxyribonucleic acid (DNA) test ambil mereka punya Y-chromosome trace balik mereka Haplogroup atau Maternal origin. Genealogical DNA testing boleh menentukan dari mana asal nenek-moyang kita dan beberapa test kepada beberapa So-Called-Habaib pernah dilakukan and turns out mereka sebenarnya lebih kepada keturunan India.. Trace balik paternal lineages melalui  mitochondrial DNA dan Y-chromosome analysis, Tak boleh tipu dan kita boleh tahu dari mana mereka datang dan apa keturunan atau campuran mereka sebenarnya . (Refers: https://goo.gl/uWswuZ)

Juga berkaitan Rambut Nabi Muhammad saw yang orang dok canang dulu, kita boleh buat Carbon dating test (C-14), Radiocarbon dating (C-14) adalah kaedah untuk menentukan umur objek yang mengandungi bahan organik dengan menggunakan sifat² radiokarbon.. C-14 boleh menentukan umur rambut yang mereka claim sebagai 'rambut' Nabi Muhammad saw sama ada itu betul datangnya dari zaman Nabi atau bukan, Even so Rambut tu seusia dengan Nabi Muhammad, Belum tentu lagi yang itu adalah rambut Nabi sebab kita tak ada apa² to match with such as DNA n etc.. Cabut rambut nenek kau, simpan beratus tahun, Then claim itu rambut Nabi kemudian jual berjuta² ringgit. (Refers: https://goo.gl/9mT1h1)

Mereka dibawah ni claim diri sendiri sebagai Habaib, iaitu manusia 'berketurunan' Nabi Muhammad saw tanpa bukti. Mereka claim yang mereka ada Salasilah (susur galur) keturunan yang membuktikan mereka keturunan Nabi.. Mereka banyak berkeliaran di Indon. Habib indon dan yamen hanya Self Proclaimed dengan Salsiah nenek moyang mereka yang mereka cipta sendiri.. Tak ada bukti² kukuh yang mereka ni keturunan Nabi saw .. 

Datang Malaysia, Buat duit.. 
Melayu sepatutnya fikir lebih jauh dan terbuka. bukan suka² ikut famous religious figure secara membuta-tuli. Nabi Muhammad saw tinggalkan Sunnah dan Quran, bukan Habaib kau sebagai ikutan dan 'sembahan'. Sila berhati² dengan puak yang tunggang title 'ahlul bait' juga penunggang Agama. 
_
Only Sunnah and Quran. 
_
Hashtag:
#TheOnlyHabibYouNeedIsHabibJewels.
*Expert views wanted on C-14 and mtDNA

3 Responses to "DNA untuk tahu Habib itu keturunan nabi."

  1. Dengan keturunan Rasulullah mereka sangsi tapi dengan madey depa percaya habis nak selamatkan malaysia.. agak2 madey hendak ke dibicarakan dalam kes perwaja, pkfz, ipp, forez, syarikat perkapalan? Aku rasa dia tak kan mahu tapi para barua akan tetap percaya kan keikhlasan dia nak selamatkan malaysia (sebenarnya yg lebih utama ialah selamatkan para kroni dan masa depan politik anak dia sendiri!)..bila korang nak cerdik daa?!!

    ReplyDelete
  2. Kenaingat yg che det dah suci bila dia masuk dlm "pakatan harapak"

    ReplyDelete
  3. kesiannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

    ReplyDelete