24 June 2014

Ketua Cabang Keadilan pilih orang kuat YB Osman Jailu jadi Ketua Penerangan?

Pemangku Ketua Cabang Khairul menyerahkan simbol kepada Ketua Cabang,YB Chua Yee Ling.

Maaf bukan untuk  kacau Keadilan Cabang Bukit Gantang. Terdapat sumber yang boleh dipercayai  mendakwa memberitahu YB Chua Yee Ling telah melantik orang yang khianat parti PKR dan PR ,,dengan menjatuhkan kerajaan PR dalam tahun 2009 sebagai Ketua Penerangan Cabang PKR Bukit Gantang?.

Ketua Penerangan yang didakwa bernama Shamsul? itulah yang bersama YB Osman Jailu  menyokong BN hingga jatuhnya kerajaan PR. Mereka juga yang menyebabkan isu 13 OKZ boleh timbul,kerana marah dengan rampasan kuasa dengan cara beli ADUN. Shamsul inilah didakwa yang kuat mempengaruhi Osman Jailu bersama berapa lagi untuk belot   dan khianat PKR dan PR Perak.Penulis pernah bertanya kepada salah seorang orang kuat YB Osman Jailu,apa yang mereka dapat.Antaranya tanah lot.

Masyarakat khususnya penyokong PR melihat perlantikan ini sebagai  tanda ,YB Chua Yee Ling tidak menghormat rakyat PERAK yang menolak sesiapa sahaja  yang lompat,khianat kepada kerajaan pil;ihan rakyat pada tahun 2009.

YB Chua Yee Ling,jangan marah. Jika silap ,boleh jawab.Tindakan ini jika betul ,akan menyebabkan PR tidak ada harapan lagi di Bukit Gantang.

No comments:

Post a Comment