Terkini

MH370:Perancang misteri-tragedi seperti ini mesti disembelih hidup-hidup.


Apa kata  Rahim Tamby Chik tentang pesawat MH370 yang hilang. Ini sebahagian orang UMNO yang otaknya kemetot.Seperti orang lain,Rahim Tamby Chik juga mau kaitkan peristiwa ini dengan Anwar Ibrahim. 

"Bila transponder sengaja dipadamkan dan laluan dialih arah, kemungkinan ada niat jahat untuk burukkan Malaysia dan malukan kepimpinan Najib.

Telah ada tanda-tanda misteri MH370 punyai hubungkait dengan politik domestik menjijikkan. Perancang misteri-tragedi seperti ini mesti disembelih hudup-hidup.

Dari segi undang-undang, seseorang yang merampas sebuah kapal terbang & bertindak untuk rosakkan kepentingan negara boleh dihukum mati. Allah-u-Akhbar!"

2 Responses to "MH370:Perancang misteri-tragedi seperti ini mesti disembelih hidup-hidup."

  1. kalau obama yang jadi ketua perancangnya, ada berani ka thambi ???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum,Wr,Wb,

      Rakyat Malaysia dan rakyat awam di rantau ini,mestinya harus tahu. Memang ada kuasa yang "lebih kuat", sehingga pemerintah Malaysia sepertinya memang memainkan peranan dalam skenario yang mereka buat dalam peristiwa MH370 ini.Apapun alasanya nantinya yang dijadikan pemerintah Malaysia ,tidaklah akan ada yang membenarkan dengan mengorbankan 239 nyawa manusia...Bila memang Pemerintah Malaysia "mengetahui dan ikut dalam skenario" sungguh sangat naif berarti bersekutu dengan kekuatan Syaitan(Dajjal). Kita semua juga tahu,kalau negara Malaysia ikut di dalam FPDA,namun janganlah mau ikut persekongkolan jahat dengan mengorbankan 239 nyawa anak manusia yang hingga kini belum jelas dimana rimbanya.

      Delete