Terkini

Ringkas-

1. Dewan Pemuda Pas Perak telah diterima mengadap oleh DYTM Raja Muda,Raja Nazrin Shah.Menurut Setiuasaha DPP Perak,YM Dr Raja IskadarAl-Hiss."Kami dalam perjalanan mengadap Raja Nazrin" menurut beliau dalam perbualan telefon sebentar tadi. Tahniah Pemuda Negeri bergerak maju untuk membela rakyat.

2. Pengarah JPK Pas Kawasan Bukit Gantang,Sdr Khairul Ismail,menyarankan webmaster blog Parlimen Bukit Gantang ,jangan berpolitik sangat.Banyakkan aktiviti masyarakat dalam blog ,sebagai melambangkan Pusat Khidmat Ahli Parlimen.Beliau menyatakan demikian dalam mesyuarat Sekretariat Parlimen.

3.Heboh lagi satu Taiping ,seorang guru besar ahli UMNO ditangkap khalwat bersama guru,dalam sekolah yang sama.Guru Besar itu kini bertukar ke sekolah lain. "Kita tahu guru besar inilah halang YB Hj Roslan untuk merasmikan satu program kebajikan"dakwa seorang guru,yang namanya tidak mahu disiarkan.

4.Seorang rakan yang telah pergi ke MU menyatakan,penyokong MU akan memberi sokongan kepada pasukan PFA.Dengan syarat semua penyokong luar negeri balik ke MU.

5.Pesta Durian Bukit Gantang berlangsung pada 25/26 Julai di Padang Bukit Gantang.Pesta anjuran Pusat Pelancongan Perak.Harapan ,biarlah durian cukup,dan Bukit Gantang punya durian."Agak-agak tahun dulu punya bayaran kepada pekebun durian sudah dijelaskan,"kata orang kampung.

0 Response to "Ringkas-"

Post a Comment