Terkini

Najib mahu mempertahankan Putrajaya takut didakwa-DS Anwar



Polis tetap setia. Polis jalan tugas ,kita juga jalankan tugas melaporkan maklumat.

"Sebab apa Najib mahu mempertahankan Putrajaya (kerana) takut didakwa (di mahkamah) kemudian hari... Mengapa media padam perkara (dakwaan) ini (daripada disiarkan)," katanya ketika menyampaikan ceramah di tapak pasar malam Taman Melati di Wangsa Maju malam semalam
Rakyat tetap bersama DS Anwar Ibrahim.
"Saya akan mempertahankan diri saya dan integriti saya. Saya mahu tanya Najib, adakah awak boleh mencabar Singapura agar membuktikan dakwaan itu. Itu sebabnya media Umno tidak berani melaporkan perkara itu.

"Apabila saya dituduh, saya akan melawan, tetapi apabila Najib dituduh apa beliau kata? Ini hanya perkara kecil," kata Anwar pada siri penerangan isu Wikileaks.





Gambar-gambar Tripodone TKO..

1 Response to "Najib mahu mempertahankan Putrajaya takut didakwa-DS Anwar"