Terkini

Pegawai kerajaan tidak akan dizalimi dan didendami- TG Hj Hadi

TG Hj Hadi memberi jaminan, Pegawai Kerajaan tidak akan dizalimi dan membalas dendam kepada pegawai kerajaan yang mengikut dasar kerajaan yang memerintah(BN).

Kota Bharu-TG Hj Abdul Hadi menegaskan bahawa parti itu "percaya dan yakin bahawa peralihan kuasa dari BN ke Pakatan Rakyat akan berlaku dengan lancar dan aman sekiranya rakyat memberikan amanahnya kepada Pakatan Rakyat.  

"Kepada rakyat keseluruhannya, jangan takut untuk berubah kepada yang lebih baik. Maka  sekiranya kita gagal melaksanakan amanah  itu,  rakyat  bolehlah menghukum kami dalam pilihanraya yang seterusnya," kata TG Hj Hadi.

TG Hj Abdul Hadi berkata PAS memberikan suatu jaminan bahawa jentera kerajaan Pusat atau Negeri yang terdiri dari pegawai berbagai peringkat, tidak akan dizalimi atau dibalas dendam kerana mereka yang akan melaksanakan dasar kerajaan semasa yang dipilih oleh rakyat.

"Hubungan yang baik dengan institusi Raja berpelembagaan akan dipertahankan, sebagaimana komitmen bersama Pakatan Rakyat yang kita ikrarkan," tegas TG Hj Hadi.

1 Response to "Pegawai kerajaan tidak akan dizalimi dan didendami- TG Hj Hadi"

  1. ha ha kenyataan tgha sebenarnya tidak pernah melihat dan mengambil iktibar terhadap apa yang berlaku pada rampasan kuasa yang berlaku di negeri perak yang didalangi oleh suk @ pegawai kerajaan.. peg kerajaan yang ada integriti ini yang susah di cari tgha cuba tgk apa yang ada pada dato bandar mbsa, ydp mps yang ada integriti dalam menegakkan kbenaran.. so untuk ingatan tgha bsangka baik adalah bagus tp perlu ada sdikit syak kpd peg keraajaan spy insiden yg blaku pada perak tidak blaku pada pr skiranya mentadbir msia..
    peg keraajaan tk perlu mana2 kalau pr ditakdir perintah ngara kalau tk betul peg keraajaan tgur!!! so ksimpulan nya jika peg keraajaan yg pro bn perlu disingkirkan kerana dia duri dlm daging..aTAU MINTA PEG KERAJAAN PENCEN AWL ingt tu tgha,,

    ReplyDelete