Terkini

Raja Lawak Sepahtu kalah kepada Raja Bomoh MH370

Mh370
JEP SEPAHTU pun juara Raja  Lawak Malaysia .Ibrahim Mat Zin,Barack Obama pun tabik spring.

KLIA dibolosi bomoh.Harap pihak berkenaan ambil perhatian dengan nasihat JAKIM.Dalam kenyataan bertulis oleh Ketua Pengarah JAKIM, Datuk Othman Mustapha, beliau memaklumkan dalam satu mesyuarat panel Kajian Akidah JAKIM pada 22 hingga 23 Nov 2004 memutuskan rawatan perbomohan Ibrahim  Mat Zin adalah  bercanggah dengan akidah Islam kerana mengandungi unsur-unsur syirik.



Portal Astro Awani menggelar Ibrahim Mat Zin sebagai Raja Lawak.(klik).Zizan,Johan,Jep dan Shuib pun tidak dapat mengalahkan Bomoh Ibrahim Mat Zin.Mereka terkenal di Malaysia. Ibrahim Mat Zin seluruh dunia.(klik)

1 Response to "Raja Lawak Sepahtu kalah kepada Raja Bomoh MH370"

  1. pada aku bomoh tu ke darul syifa ke darul ape skalipun same je meminta pertolongan drpd Allah selama mana tidak ada unsur2 sesat yang zohir samada dr segi perbuatan atau bacaan. sama mcm ungkapan "panadol melegakan sakit kpl dgn pantas" xde sorang pun kate syirik kerana kita berjalan di atas sunnatullah, mkn panadol cume usaha. begitulah dgn bomoh tu. aku x pakar bab2 ghaib ni so aku xbole kate bende tu melibatkan jin ke ape ke. cuma aku terkilan skit sbb dorang buat in public

    ReplyDelete