Terkini

Ini ajaran siapa tuduh orang berzina tiap hari,

Tazkirah YB Khalid Samad di Masjid Lama, Taiping pada 23 Januari lalu.Mendapat kebenaran Pengerusi dan AJK Masjid .Tetapi terdapat mereka yang  dengki ,mengelar  AJK  bai dan beruk. 

16 Responses to "Ini ajaran siapa tuduh orang berzina tiap hari,"

  1. Apakah hukum orang tuduh orang berzina tanpa sebarang bukti? Adakah ini cara Islam atau musuh Islam bagi merosak kesucian Islam? Adakah patut hudud digunakan kepada golongan yang menuduh zina kepada orang lain dengan tanpa sebarang saksi atau bukti?

    ReplyDelete
  2. Tak hairan kerana orang yg berperangai begini lah yg tinggal menyokong pas skrg ni. Sama mcm tok guru dia bercakap ikut sedap mulut

    ReplyDelete
  3. rasenye Elias tu berok, dan komander suffian tu babi...kikiki

    ReplyDelete
  4. Ulama PAS berjaya mendidik penyokong2 mereka menjadi Syaitan kecil, tahniah!

    ReplyDelete
  5. Tak baik tuduh dia berzina sbb hanya di Kelantan shj yg ada sumpah bai'ah cerai talak 3.. Tapi mamat kat atas tu memandai sendiri nak bersumpah bai'ah jgk maka terpaksa tanggunglah..

    Tapi yg paling jelas dan nyatanya ialah mamat kat atas tu bwk lari kerusi PAS Shah Alam secara haram..

    ReplyDelete
  6. Eloklah..perangai pengikut dgn presideng..sama jer

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaini..sila bgtahu tang mana x betulnya kerusi Shah Alam dibawak lari..

      Delete
    2. Kerusi Shah Alam sama juga dengan kerusi Bukit Gantang. Kalau nak kata khalid bwk lari kerusi shah alam, kena kata perkara yg sama jugak terhadap ustaz idris dgn kerusi Bukit Gantang. Sebab yg memenangkan ustaz idris bukan undi org PAS shj tapi undi drp Pakatan Rakyat masa tu

      Delete
    3. Kerusi Shah Alam sama juga dengan kerusi Bukit Gantang. Kalau nak kata khalid bwk lari kerusi shah alam, kena kata perkara yg sama jugak terhadap ustaz idris dgn kerusi Bukit Gantang. Sebab yg memenangkan ustaz idris bukan undi org PAS shj tapi undi drp Pakatan Rakyat masa tu

      Delete
  7. Penyokong PAS jenis ini tahap bingai tak tau nak beza parti PAS dan agama Islam sama dgn presiden suka maki hamun orang Islam dan Rasulullah tak ajar umat nya begitu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mujurlah kami x menolak hudud.. kalau tolak (terutamanya kerana DAP tolak hudud) x tahulah apa tuan zailan nak tuduh kami ni apa pulak..

      Delete
    2. hanya penyokong umno saja yg tolak hudud sbb dah perintah lebih 50thn tp tak ada apa.

      utk anon 1.08pm sila beritau beritau satu hukum had yg terdpt dlm ruu yg hadi nak bentangkan di parlimen pastu ponteng? beri satu pun cukuplah sbg bukti pas jujur nak laksana hudud.

      diteganu sultan dah beri perkenan, dah lulus di dun tp hadi knp tangguh? jadi knp dia beriya2 nak laksanakan dikelantan tp akhirnya habuk pun tara.

      jg jelas adun Kelantan dpt naik gaji termasuk gaji mb dan tmb.

      Delete
    3. Hahaha..jwb la walaun ananonymous..
      Bagi SATU hukum hudud yg hadi marang cadang dlm RUU yg dia buat kalut nak bentangkan pastu ponteng..
      Aku tolong jwb..
      Jangankan SATU,HARAM satu undang2 hudud pun tak ada dlm RuU cadangan hadi marang kaki fitnah tu pun

      Delete
  8. Persoalannya ada atau tidak pemimpin tertinggi PAN kata nak tolak hudud kalau DAP tolak hudud?

    ReplyDelete
  9. utk arnab jingga w/pun suktan dah luluskan tp nak laksanakan undang2 hudud perlukan kerjasama dari semua agensi penguatkuasa...seperti polis,hakim ,mahkamah kalo semuanya dibwh kuasa pusat camna nak laksakan..cuba fikir sikit...anon..8:53..kan dah ada perjanjian yang di buat ..dah ada pun statement dr pan dan pkr yang x akan sokong mengenai undang2 hudud.

    ReplyDelete