Terkini

KEPUTUSAN RM200K terbukti RAZMAN memfitnah Nizar.

Tuan Pesuruhjaya PAS Perak,Hj Razman mintalah maaf kepada DS  Nizar kerana memfitnah.Bukan nilai ringgit yang dilihat.Intergriti,akauntabiliti dan amanah Tn Hj Razman telah hilang.Meminta maaf tuan akan dilihat berjiwa besar.

11 Responses to "KEPUTUSAN RM200K terbukti RAZMAN memfitnah Nizar."

  1. Ketua Dewan Ulamak Pas Perak Sidiq Nor menyeru semua ahli Pas melakukan solat hajat dan munajat bagi memohon Allah SWT memberi kemenangan kepada Razman yang menghadapi saman fitnah Nizar. Majlis solat hajat dan munajat itu dijadualkan malam tadi secara serentak di markas, surau dan masjid. Bagaimanapun berlaku kesilapan pada tarikh program solat hajat dan munajat itu yang dinyatakan pada 9 November 2019, iaitu dua tahun dari sekarang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Patutlah doa tak makbul. Tersilap tarikh hahahaha!!!

      Hari tu lagi best. Razman kira peratusan bangsa pengudi sampai 3 kali tak betul. Kali ke 4 baru betul hahhahaha!!!!

      Contoh2 pemimpin yang bodoh dan tak cermat.

      Yang ni walaon nak ikut???

      Bodoh-bodoh belaka walaon ni!!!

      Delete
    2. Dari segi teknikal sahaja ianya didapati fitnah.. hakikatnya majoriti rakyat melayu islam malaysia dah lama tahu akan kebaruaan nizar kpd DAP bermula sejak tahun 2008 lagi..

      Delete
    3. Dari segi teknikal kau kata fitnah maksudnya fitnahlah tu hahahahaha!!! Saidina Umar pernah berkata, kita berhukum atas apa yang nampak!!!

      Sebenarnya dari segi teknikal apa??? Kau budak tak cerdik, tak pernah dapat latihan undang2, apa yang kau tahu??? Mem'babi'-buta??? Kes tu dari apa segi pun fitnah, apa punya bodoh walaon ni!!!

      Cakap Parti Islam, kalau prinsip Islam pun tak tahu Islam tahap apa walaon ni??? Islam tahap "babi" ke??? Patutlah digelar Allah sebagai "babi"@PIGS@PAS+Ikatan=Gagasan Sejahtera hahahahahahha bodohnya!!!

      Lain kali kau pesan pada Razman, kalau nak cakap, pastikan dia boleh buktikan elemen niat hahahahahah!!!!

      Jangan jadi bodoh je!!!

      Hakikatnya majoriti rakyat melayu islam malaysia dah lama tahu ke'babi'an razman dan hadi pigs kepada jho low pengebas duit rakyat buat filem lucah sejak dahulu lagi.

      Sebab tu tak pernah menang hahahahah!!!

      Allah pun tak restu!!! Hahahahahahaha

      Delete
  2. walaun bukan ada akal pun. Mereka hanya ada ketaksuban dan dengan ketaksuban mereka tetap menjilat dan menjunjung pemimpin mereka yang dah terbukti jahil, bodoh dan yang lebih teruk kaki memfitnah. Walaun bertekad bahawa mereka akan masuk syurga kalau taat kat pemimpin mereka secara membuta tuli. Apa yang jelas, PAS adalah Parti sampah, dipimpin oleh orang2 yang kotor dan bercita2 untuk naik kelangit dengan angan2 dan mimpi. Hanya yang tak sayangkan agama dan negara je yang akan undi PAS. Asalkan bukan PASU (PASUmno).

    Nick.
    Cape Tiger.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah lama kami kenal nizar ni siapa..

      Delete
    2. Aku pun dah lama kenal Nizar sebab tu dia menang... Aku pun dah lama kenal walaon termasuk Razman bodoh-bodoh belaka... Patutlah kalah hahahahahahaha!!!

      Delete
  3. Dah lama tunggu ni! Awak (akaun affin) kat mana.. awak awak kat mana?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semua perkara yang tidak dilaporkan di Malaysia akan dibentangkan di mahkamah UK, kata peguam mengulas saman Hadi terhadap editor Sarawak Report.

      Peguam Azhar Harun hari ini memberi amaran Presiden PAS Datuk Seri Hadi Awang sudah melakukan “kesilapan besar” kerana memfailkan saman terhadap editor Sarawak Report Clare Rewcastle-Brown di Mahkamah Tinggi London.

      Menyifatkan tindakan Hadi sebagai “berani sangat”, Azhar, atau lebih dikenali sebagai Art Harun, memuji keterangan pembelaan dan tuntutan balas 55 halaman oleh Clare sebagai cemerlang.

      “Saya mesti puji peguamnya di United Kingdom. Pembelaan itu terperinci dan bagus. Secara jujur, saya rasa saya sendiri tidak dapat melakukannya seperti itu,” katanya di Facebook hari ini.

      Hadi, yang mahu menyaman Clare atas dakwaan fitnah, memfailkan saman di Mahkamah Tinggi London pada April berhubung artikel yang dimuatnaik Clare pada 6 Ogos tahun lepas.

      Sarawak Report menaikkan artikel 8 perenggan bertajuk “As Najib Denies All Over 1MDB, Let’s not Forget His Many Other Criminal Connections”.

      Dalam artikel itu, portal itu mendakwa RM90 juta “dikatakan” dimasukkan ke akaun pimpinan tinggi PAS untuk memikat mereka menyokong Umno dan Barisan Nasional.

      Delete
    2. Kenapa peguam tu kata keterangan pembelaan sebagai "cemerlang"???

      Semua maklumat termasuk akaun affin tu dah ada hahahahahah!!!

      Kalah lagi lah PArti PIGS ni!!!!

      Delete
    3. Awak..awak kat mana... Awak kat London hahahaha!!! Padan muka jelah Hadi dan walaon bersekongkol buat kerja haram!!!

      Delete