Terkini

Maaf Memang Adun PKR kena tarbiyyah!

Kita jangan tipu ,kebanyakan orang amat marah sama ADUN PKR.PKR kena terima hakikat rakyat semakin tidak percaya dengan ADUN PKR.

PKR tidak perlu marah sama mereka yang melompat.Kini PKR perlu memulakan langkah untuk memberi tarbiyyah politik kepada wakil rakyat mereka.Wakil rakyat PKR Kedah perlu diberi asas politik rakyat.Mereka perlu diajar hak rakyat dan prinsip perjuangan.Jika PKR tidak mampu memberi tarbiyyah wakil rakyat mereka ,Dewan Pemuda Pas Wilayah mampu untuk memberi kursus politik.

Rakyat sememangnya khuatir tentang Kedah.Perak dahulu Pimpinan PKR menafikan kini menjadi kenyataan.Kita berharap ahli PKR berlapang dada.Jangan hanya nampak kesalahan parti Pakatan Rakyat lain untuk menutup kelemahan sendiri.

Mulai sekarang PKR perlu memilih calon wakil rakyat mereka untuk dilatih politik kenegaraan dan prinsip perjuangan rakyat.PKR tidaklah perlu menyembunyikan fakta jika sekadar untuk bertanding mana-mana kerusi.

Sekurang-kurangnya Adun PKR kena belajar melalui pemain badminton Cina Lin Dan yang patriotik yang tidak terpengaruh dengan hadiah pertandingan individu.Lin Dan memang juara patriotik.Di sinilah Adun PKR kena belajar!

0 Response to "Maaf Memang Adun PKR kena tarbiyyah!"

Post a Comment