MALAYSIA AMANAH KITA

MALAYSIA AMANAH KITA
Terkini

Berapa kali Jumaat ,logo "habuk" pun tak dak.

Berapa kali Jumaat da! LOGO Pakatan dan Hala Tuju PH masih kosong,kosong.
Adakah ini peranan  Azmin yang masih CAKAP Pakatan Rakyat masih hidup di Selangor.

MAJLIS PRESIDEN mesti bertindak cepat.Janganlah setiap negeri berbeza .Tiada Sekretariat PH kerana masih wujud Kerajaan Pakatan Rakyat.
Memanglah Selangor bagi macam-macam ubtuk rakyat.Tetapi sikap Azmin Ali bikin susah sama negeri lain.
Azmin Oh Azmin .

86 Responses to "Berapa kali Jumaat ,logo "habuk" pun tak dak."

  1. Pan ada ke calon mb utk negeri2 selain kelantan? Ataupun atas arahan dap, kerajaan kelantan yg kini dipegang oleh pas mesti dijatuhkan at all cost?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amanah ada banyak calon berpotensi apa masalahnya???Pas ada ke calon yang bagus???

      Rakyat yang nak tolak PAS kwnapa salahkan DAP???

      Delete
    2. Pas ada belanar calon-calon utk dijadikan MB. Pertama dlm senarai calon ialah, bekas MB sebuah negeri. Walaupun semasa dia jadi MB, dia kluk-klek sokmo kerana memang sikap dia bagitu. Tp dia lah calon terbaik drp parti cap bulan utk diberi tugas sebagai MB.
      Nak bagitau sikit....lebai-lebai mana lah ada kredibiliti utk dijadikan MB!!!
      Kah! kah! kah!!

      Delete
  2. setahu aku, Malaysia mengamalkan sistem demokrasi yang memberikan kuasa kpd rakyat untuk memilih pemimpin mereka. maka jika rakyat kelantan memilih untuk menjatuhkan PAS adakah itu bermakna rakyat kelantan sudah murtad? Adakah itu bermakna rakyat kelantan sudah menolak Islam? I don't think so! Satu lagi, sistem demokrasi tak membenarkan pemilihan pemimpin melalui kaedah "Chai" yang dari segi moralnya sahaja sudah dilihat sebagai "jijik dan kotor". Pemilihan pemimpin hanya kepada beberapa kerat pengikut fanatik Tuang Presideng yang "mewajibkan" hanya geng2 dia sahaja mesti dilantik adalah bercanggah dengan Islam dan demokrasi. Sistem "Chai" yang digemari oleh Tuang Presideng PAS dan di ikuti oleh walaun2 PAS adalah kembar kepada sistem pemerintahan yang diamalkan oleh Korea utara. Ianya bukan demokrasi malah jauh sekali dari "islamik".

    So, dari banyak2 parti politik di Malaysia ni, parti mana yang betul2 mengikut Al Quran dan sunnah? kalau pemilihan para pimpinannya sahaja sudah menyeleweng dan ada berlaku salah guna kuasa, bolehkah diharapkan perjalanan parti itu akan mengikut Al Quran dan sunnah? I think not! setakat ahli2 parti pakai jubah dan serban belum boleh menunjukkan bahawa parti itu adalah parti Islam. Islam itu datangnya dari perbuatan bukan pakaian. kalau setakat pakaian, rasanya Abu jahal lagi hebat serban dan jubahnya. Dan kalau dilihat perkataan2 buruk yang selalu dikeluarkannya terhadap Rasulullah, apa kurangnya Hj Hadi? Cacian, label2 buruk, hujah2 dangkal serta kepercayaan kepada perkara2 yang tak masuk akal,assobiah politiknya yang tak logik, Hj hadi sudah lebih menyerupai ornag lain dari menyerupai Rasulullah SAW. Ulamak? No, I don't think so!

    Nick.
    Cape Tiger.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau faham mengenai demokrasi maka janganlah melenting bila pas nak bertanding sehingga 100 kerusi!

      Tentang chai pula aku dah bagitahu byk kali dulu tapi biarlah aku ulang lagi dan lagi.. kalau sistem chai tidak digunakan macammana kita nak bezakan pemimpin baik atau pemimpin khianat? Bila chai digunakan maka terbukti kepimpinan baru yg dipilih setia kpd parti berbanding pemimpin yg khianat melompat parti sekali dgn kerusi2 daa.. lepas tu dgn muka tak malu ngaku pulak kerusi tu kerusi pan yg entah bila pan bertanding dan menang pun org sebijak tun m tak boleh nak tolong jawab! So, sekiranya chai itu boleh membantu mengenal pasti dan membezakan pemimpin2 yg ikut alquran & hadis dengan pemimpin2 yg redha akan pemimpin kafir maka alangkah bagusnya sistem chai itu..

      Tghh tak pernah mencaci tapi hanya melabel.. label ini memang perlu.. buktinya ialah agar kita dapat mengenal pasti kerjaya seseorang.. jika seseorg itu cikgu maka kita perlu melabelkannya sbg cikgu; jika seseorg itu pilot maka kita perlu melabelkannya sbg pilot.. jika seseorg itu ahli sains maka kita perlu melabelkannya sbg ahli sains.. begitulah juga jika seseorg itu barua atau khodam!

      Delete
    2. Kalau kau pun faham pasal demokrasi kau jawablah kenapa Hadi melenting dua bekas adun PAS menyokong langkah kajang sampai gelar mereka barua???

      Masa PAS buat tak ada pulak cerita demokrasi???

      Kau nak terangkan benda yang kau sendiri pun tak tahu, kau ni bodoh ke???

      Delete
    3. Kau nak cerita pulak pasal sistem chai. Kau tahu ke sistem chai menyalahi demokrasi tulen???

      Kau pun tak tahu kenapa nak cerita pasal demokrasi???

      Kau sebutkan satu hujah je macam mana sistem chai boleh bezakan pengkhianat???

      Macam mana pulak sistem chai digunakan untuk memilih pengkhianat???

      Semua negara yang menyiasat 1mdb dah memfailkan tuduhan malah ada yang telah mula menghukum mereka yang terlibat. Kenapa hadi menyokong perompak duit rakyat???
      Dia adalah pengkhianat rakyat yang sebenar.

      Perjanjian lombong mangan di Kelantan yang ditandatangani oleh pejabat presiden PAS. Kerajaan Kelantan dapat RM 5 se tan pejabat presiden PAS dapat RM 5 se tan.

      Dia pengkhianat rakyat Kelantan yang sebenar.

      Sekarang kau beritahu aku sistem chai ni untuk membuang pengkhianat ke memilih pengkhianat???

      Delete
    4. Satu lagi.

      Kalau kau faham tentang sistem demokrasi janganlah melenting bila orang bawa lari kerusi!!!

      Sistem demokrasi yang diamalkan seluruh dunia tidak pernah menghalang wakil parlimen melompat parti.

      Kalau orang tak setuju dengan pemimpin kau buat maksiat kepada rakyat, biarlah dia keluar!!!

      Kau sebutkan pada aku satu akta di Malaysia atau mana2 negara demokrasi yang menyatakan kalau keluar parti bawa kerusi akan jadi pengkhianat???

      Kau jangan jadi kawan kau powertrain penipu tu reka sendiri kanun jenayah sivil walhal kanun tu pun tak pernah wujud!!!

      Lupa aku, kenapa kau tak pernah tegur powertrain jangan menipu??? Kalau kawan kau menipu buat maksiat kau redha pulak macam tu???

      Islam apa kau ni???

      Delete
    5. Kau kata apa salahnya melabel. Yang tu aku setuju.

      Allah melaknat PAS sebagai PIGS, apa salahnya aku label PAS sebagai BABI???

      Delete
  3. Sekarang di Kelantan heboh cerita pasal Carbon Credit yang telah mengumpulkan 17 juta dalam masa 2 minggu.

    Kau tahu tak tanpa pendedahan Husam berapa ramai lagi pegawai lagi pegawai ketajaan dan orang awam terpedaya dengan skim yang disokong oleh kerajaan Kelantan ini???

    Eloklah UMNO ada 1mdb pas pulak ada carbon credit, dua2 menipu rakyat!!!

    Patut tak kerajaan PAS Kelantan dibuang at all costs???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syukurlah pas masih mentadbir kelantan.. gamak2nya kalau pan tadbir kelantan nanti bila dap kata hudud tak sesuai caman ek?

      Delete
    2. Di dalam sidang dun terengganu tahun lepas wakil rakyat pas yb syed azman bertanya kenapa enakmen jenayah syariah yang diluluskan kerajaan pas tahun 2002 masih tidak dilaksanakan lagi.

      31 daripada 32 adun adalah daripada pas dan umno!!!

      Kenapa orang pas sendiri tak menyokong perlaksanaan enakmen berkenaan???

      Sudah2lah bersandiwara nak menipu!!!

      Gamaknya kalau pas mentadbir kelantan sampai kiamat pun tak ada hukum hudud!!!

      Ulama cari makan boleh percaya ke???

      Delete
    3. Kau nak suruh bersyukur, rakyat terengganu sendiri pun dah halau pas!!!

      Rakyat kelantan pun bersyukur kalau pas kalah!!!

      Cukai naik, negeri kotor. Kan kebersihan tu sebahagian daripada iman!!!

      Kalau kerajaan pengotor macam tu sebahagian iman dah takde.

      Itu nak buat hudud???

      Delete
    4. Kenapa kau tak jawab soalan aku pasal demokrasi chai???

      Aku sekarang label PAS sebagai BABI kenapa kau tak jawab???

      Lain kali kalau kau tak suka orang panggil PAS sebagai BABI kau ikut akhlak Rasulullah bukan ikut akhlahk syaitan pakai serban!!!

      Delete
    5. Kenapa kerajaan PAS Kelantan bersekongkol dengan skim carbon credit menipu duit rakyat???

      Itu kau nak suruh bersyukur???

      Otak kau letak kat mana???

      Delete
    6. Budak bodoh is back.. fitnah sana sini lepas tu makihamun.. syukurlah pas berjaya membuang mereka lebih awal.. kalau tidak pas pun hanyut berketuakan si kafir lahanat..

      Delete
    7. Budak babi is back.

      Itu je cerita kau???? Mana fakta???

      Bodoh macam babi.

      Pas berketuakan pro kafir syiah laknatullah hahaha!!!

      Syukurlah pas berjaya buang orang yang bijak2 dan amanah!!!

      Senang rakyat nak buang pas lepas ni!!!

      Projek carbon credit di Kelantan:

      1. tak diiktiraf pbb

      2. Bank negara isytihar scam

      3. Ketua dia cina penipu kafir lahanat

      Syukurlah dah terdedah pas parti bodoh dan bangang, lepas kena tipu dengan umno kena tipu lagi dengan scam hahaha!!!

      Budak bodoh macam babi cerita banyak!!!

      Delete
    8. Aku cabar kau tunjuk 1 bukti yang aku memfitnah????

      Dasar walaun parti babi cakap merapu bodoh nak mampos!!!

      Delete
  4. Aku terdengar bunyi cengkerik..krik..krik..krik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. BkS tengoklah sahabat kamu tg berketuakan si kafir lahanat tu! Itu yg kamu banggakan right?

      Delete
  5. Peminpin wakil rakyat, kalau tak mau wakili rakyat, jangan jadi wakil rakyat. Makan duit haram.

    ReplyDelete
  6. Nobody minta ko bg bukti yg ko kata dia buat fitnah le bodo. Yg ko pegi bermanja dgn BKS pulak apahal wanrosliar?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku tak leh layan sgt budak bodoh..

      Delete
    2. Kau memang tak boleh layan sebab kau tu kaki fitnah hahahahah!!!

      Semua orang tahu kau tu bodoh!!! Satu fakta pun kau tak boleh beri hahahahahahha!!!

      Eh bodoh yang bahlol!!!

      Kau tuduh aku memfitnah tu apa bukti kau???

      Kau dah ikut perangai ulama Su' ke???

      Patutlah Allah labelkan PAS sebagai BABI HAHAHAHHAH!!!

      Walaun pula jadi walaun BABI hahahahahah!!!!

      Delete
  7. Sorry selama ni saya busy sangat.

    Tapi walaun anonymous selalu kata exco pulau pinang belek fatwa. Kau ingat pulau pinang tu Lim Guan Eng je ke??? Tak ada exco agama???

    Pertama, kau jawab pertanyaan aku salah ke belek fatwa??? Al-Quran yang jauh lebih agung pun orang belek!!!

    Jadi apa masalah kau ni???

    Kedua, fatwa mana yang kena campurtangan atau dipinda oleh lim guan eng atau exco???

    Ketiga, jawatankuasa fatwa akan keluarkan fatwa, tetapi yang menggazetkan fatwa adalah tanggungjawab kerajaan.

    Contohnya, jawatankuasa fatwa kebangsaan mengeluarkan fatwa merokok hukumnya haram atas banyak sebab.

    Negeri yang menggazetkan fatwa ini adalah hanya Selangor dan Pulau Pinang!!!

    Yang kau heboh belek sana sini negeri2 lain tak buat kenapa kau tak heboh???

    Kerajaan Pas Kelantan yang mengaku kerajaan Islam ada buat???

    Mengekalkan benda haram tetapi mengaku memperjuangkan Islam!!!

    Aku cabar kau buktikan yang aku memfitnah!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau pun hati2 lepas ni. Semak fakta kau. Jangan sampai kantoi memfitnah.

      "Wahai orang-orang yang beriman, kenapakah kamu mengatakan sesuatu yang tidak kamu kerjakan? Amat besar kebencian di sisi Allah bahwa kamu mengatakan apa-apa yang tidak kamu kerjakan.” (QS. Ash-Shaf: 2-3)

      Delete
    2. Maka janganlah kita redha kpd pemimpin kafir termasuklah yg kaki belek fatwa!

      Delete
    3. Kalau kau ni tak bodoh, kau sebutkan pada aku mana-mana ayat Al-Quran yang melarang membelek fatwa???

      Kalau kau tak bangang nak mampos sebutkan pada aku mana-mana fatwa yang melarang belek fatwa???

      Hahahhaahahhah!!!! Bongongnya kau ni!!!

      Kau belajar agama dengan ketua dewan ulama yang tunjuk kote dalam FB ke???

      Delete
  8. Kau tuduh aku kaki fitnah. Kau tunjukkan pada aku satu je bukti yang aku memfitnah!!!

    Kalau kau tak boleh tunjuk, kaulah kaki fitnah yang sedang fitnah aku hahahhahah!!!!

    Bangang dan tongong nak mampos!!!!

    Mana ayat Quran atau hadis atau fatwa yang meralang belek fatwa daa!!!

    Kau reka hukum sendiri ke??? Kau dah nak jadi syiah ke???

    ReplyDelete
  9. Rasulullah SAW bersabda maksudnya:
    ” Selain daripada Dajjal ada satu perkara yang sangat aku bimbangkan lebih daripada Dajjal? Lalu ada orang yang bertanya: Apakah itu wahai Rasulullah? Nabi SAW menjawab: Mereka ialah Ulama Su’ yakni ulama yang jahat”. (HR Ahmad daripada Abu Zhar RA dengan sanad yang jaid.Lohat Takhrij Al’Iraqi Alal Ihya 1/95).

    ReplyDelete
  10. Maka janganlah kita redha kepada ulama Su' termasuklah kaki makan duit haram menyokong perompak duit rakyat dan pembiaya filem lucah the wolf of the wall street!!!

    Aku dah bagi hadis berkenaan larangan kau menyokong ulama Su' termasuklah ketua dewan ulama kaki tunjuk kote dalam FB kau tu!!!

    Mana ayat-Al-Quran, hadis atau fatwa yang mengatakan tak boleh belek fatwa???

    ReplyDelete
  11. Syarikat carbon credit rupanya telah disenarai-hitamkan!!!

    Aku memang tak hairan sebab kerajaan PAS Kelantan bodoh nak mampos!!!

    Tengoklah walaun anonymous, sampai sekarang tak boleh keluarkan ayat al-Quran atau hadis atau fatwa mengharamkan belek fatwa.

    Dah bodoh, ulama Su' yang kau sokong hahahhahha!!!!

    Bodohnya kau ni!!!

    ReplyDelete
  12. Dah lah budak bodoh redha kpd pemimpin kafir pulak tu..

    ReplyDelete
  13. Pemimpin kau Ulama Su' redha dengan syiah pembunuh dan perogol umat Islam hahahaha!!!!

    Pemimpin kau redha dengan kafir laknat buat carbon credit menipu orang termasuk umat Islam hahahah!!!

    Kau pulak redha dengan pemimpin ulama Su' macam tu hahahahah!!!

    Rasulullah kata jangan ikut ulama Su', kau tak ikut cakap Rasulullah maksudnya kau tak redha dengan Rasulullah hahaha!!!

    Orang Islam apa bodoh macam ni???

    Orang Islam pengikut Ulama Su' hahahahah patutlah bodoh nak mampos, rupanya pengikut ulama tunjuk kote dalam FB hahahah!!!

    ReplyDelete
  14. Kau sebut pada aku ada tak larangan berketuakan orang yang kafir???

    Aku tahu walaun bodoh macam kau mesti suka tajuk ni!!!

    Tetapi macam aku cakap, hati-hati, jangan ingat aku ni bodoh macam kau!!!

    ReplyDelete
  15. Kesian pulak aku kat wanrosli ni. Melampau bodohnya. Semua hujah dia dah dibalas tp dia duk ulang lg. Luangkan sikit masa. Pegi scan otak tu. Mana tau ada wayar yg dah putus.

    ReplyDelete
  16. Semalam kena bedal dgn nobody wanrosli cuba bermanja dgn BKS, harini kena lg. Tak nak bermanja dgn aku ke? Come to papa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apalah yg nak dibanggakan dgn hujah makihamun.. kamu rasa pan bertambah penyokong ke dgn hujah sejelek itu; malah bertambah jijik kpd pan si barua dap..

      Delete
    2. Memang senario inilah yg aku idam2kan...

      Delete
    3. Apalah nak dibanggakan dengan hujah tetapi sebenarnya tiada hujah hahahahahha!!!!

      Siapa yang sebenarnya maki hamun DAPigs???

      Akhirnya Allah balas balik dengan PIGS hahaha!!!

      Delete
  17. Himpunan maki hamun dan kenyataan sesat PAS!!!

    1. "Kita perlu ada jati diri. Untuk berada dalam parti Islam Se-Malaysia kena ada akidah perjuangan. Jikalau kita tidak taat, hilang akidah kita," kata Hadi dalam ucapan penggulungan muktamar ke-62 PAS.

    Kenyataan sesat kerana kita hanya hilang akidah contohnya bila tidak percaya kepada Allah dan Rasul-Nya.

    Saya nak tanya kepada semua orang di sini apakah PAS sama tarafnya dengan Allah sampai kalau tak taat hilang akidah???

    Woi walaun, kau tak rasa ke kau dah sesat???

    ReplyDelete
  18. 2. Seorang penulis Pas, Alang Ibn Shukrimun, telah menulis mengenai penyampaian Kuliah Jumaat Presiden Pas (digelar juga Ayah Chik), bertarikh 13 Mei 2016, yang bertajuk 'Pengkhianat hukumnya dibunuh'..

    Rumusan dari penulisan beliau, dalam peristiwa peperangan Ahzab, kaum Yahudi Bani Quraizhah yang memiliki persefahaman dengan Islam telah melakukan pengkhianatan. Mereka belot dengan menolong musuh-musuh menyerang umat Islam. Kaum Bani Quraizhah akhirnya dihukum bunuh.

    Berlapik dan berselindungkan dengan hujah-hujah sebeginilah, pimpinan Pas kini akan terus menerus melabelkan mereka yang meninggalkan Pas dan menyertai Amanah, sebagai pengkhianat, dan begitu mudah memutarbelitkan sirah Rasulullah SAW untuk 'justify' halalkan darah dan bunuh kepada "pengkhianat" ini.

    Ulama muktabar dunia Islam, Yusof Al Qaradhawi ada menyebut dalam kitab beliau yang bertajuk 'ikhtilaf yg diharuskan syarak'. Beliau telah menegur bahayanya pandangan melampau dan ekstrim ini 20 tahun yang lalu.

    Salah satu punca utama berlaku takfiri (mengkafirkan seseorg muslim lain) adalah apabila seseorang menganggap keluar dari sesebuah jamaah, maka sama seperti keluar dari islam dan jatuh aqidah.

    Saya nak tanya semua, kalau fatwa pengharaman rokok pun tak boleh buat, itu kerajaan Islam ke???

    Woi walaon, kalau kau nak samakan PAS dengan Islam, kau nak menyesatkan kami semua ke???

    ReplyDelete
  19. Hj Hadi fitnah calon PKR sebagai penjual pil kuda , komunis bagai. Tetapi Hj Hadi terlepas dari dakwaan mahkamah kerana tidak menyebut sebarang nama, namun mahkamah mendapati kata-kata yang disebutnya dalam ucapannya pada malam berkenaan adalah berunsur fitnah.

    Dengar sendiri ucapannya di https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=b_hdPmJZNV0

    ReplyDelete
  20. The Star melaporkan Hadi sebagai berkata lebih baik PAS “mengembala lembu Umno daripada babi DAP” dalam mesyuarat khas berkaitan pilihan raya kecil Sungai Besar dan Kuala Kangsar di rumahnya di Terengganu.

    DI dalam malaysiakini.com juga bertarikh 19 Mei 2016.

    ReplyDelete
  21. Memang inilah senario yang aku idam-idamkan hahahhaha!!!!

    Kalau dah sesat dan makihamun macam tu orang akan lebih benci dan jelek dengan PAS hahahahahha!!!

    Aku ada banyak lagi petikan sesat dan makihamun hadi yang aku simpan. Sedikit demi sedikit aku keluarkan hahahah!!!

    Aku sertakan bukti sekali tau hahahahah!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg penting kami berjaya menyingkirkan ulamak pangkor 2 dari memimpin kami ke arah ketaksuban kpd undi kafir..

      Delete
    2. Yang penting apa bahlol, ulama tunjuk kote dalam FB yang pimpin kau???

      Hahahaha!!!! Situ je kau dah salah besar hahahahah!!!

      Delete
    3. Yang penting walaon taksub undi Jho Low dan TS Tang kafir laknat kebas duit rakyat hahahahaha!!!

      Pemimpin PAS keldai kafir kebas duit rakyat hahahaha!!!

      BODOH MACAM BABI!!! HARAM!!!!

      Delete
    4. Kalau setakat fitnah dan perkara yg direka2 apalah perlu dilayan sangat..

      Delete
    5. Kau selalu fitnah pasal pangkor 2. Mana bukti pangkor 2???

      Kau fitnah abang nizar sahkan pangkor 2. Mana bukti keratan akhbar, youtube, atau sebagainya yang mengesahkan pangkor 2???

      Kau kata fatwa di pulau pinang yang dibawa ke mesyuarat exco dibelek oleh orang kafir. Kau tunjukkan bukti Exco Agama Islam Pula Pinang Datuk Abdul Malik Kassim seorang kafir???

      Mana ayat al-Quran, hadis atau fatwa melarang belek fatwa termasuk oleh orang kafir???

      "Wahai orang-orang yang beriman, kenapakah kamu mengatakan sesuatu yang tidak kamu kerjakan? Amat besar kebencian di sisi Allah bahwa kamu mengatakan apa-apa yang tidak kamu kerjakan.” (QS. Ash-Shaf: 2-3)

      Patutlah Allah benci pada PAS sampai digelar PIGS, rupanya perangai macam BABI!!!

      Berapa banyak fitnah dan rekaan kau daa!!!

      HAHAHAHA BODOH PUNYA WALAUN!!!

      ALLAH PUN BENCI HAHAHAHA!!!

      Delete
    6. Kau tanya lah lebai pangkor 2.. dia saje naknalih perhatian kononnya pas nak berUG tapi sampai sekarang lebai pangkor 2 tak ada bukti..

      Delete
    7. Lebai pangkor 2 kata tak ada hahhahhahah bodohnya kau ni!!!!

      Kalau tak ada kenapa kau buat fitnah???

      Kau ni sial macam apa pun aku tak tahu dah. Bukti tak ada, ucapan youtube tak ada, keratan akhbar tak ada, laman web ke apa ke langsung tak ada.

      Dah tak ada bukti yang kau pergi sambung fitnah buat apa???

      Kau dah tak kenal dosa pahala ke???

      Kau dah jadi kafir ke???

      Kalau kau dah jadi kafir, kenapa kau nak kafirkan pulak exco agama Islam Pulau Pinang Datul Abdul Malik Kassim???

      Delete
    8. Kesian lebai pangkor 2 konon nak lawan tghh utk jawatan presiden bila kalah alih2 dalam pan jadi tukang baca doa.. nak belek fatwa negeri jauh sekali.. bezanya tahap lebai dan kafir spt bumi dan langit..

      Delete
    9. Kesian Hadi lepas ni kena buang daripada jadi Presiden PAS sebab bakal kalah hahahaha!!!!

      Persatuan Ulama Dunia pun dah nak buang dia hahahahah!!!!

      Lepas ni masuk keluar hospital je lah, sakit jantung dan otak tertekan sokongan merudum!!!

      Siapa nak sokong ulama Su' kaki maksiat hahahahah!!!

      Delete
    10. Hadi pun tak pernah dapat belek fatwa hahaha!!!

      Sebab apa tak dapat belek fatwa, otak dah rosak kena scan hahahahaha!!!

      Siapa nak bagi orang terencat akal tak sempurna macam hadi belek fatwa hahahahah!!!

      Delete
  22. Walaun tak tau ada istilah Ulama Su'. Itu pasal walaun akan telan semua apa yang ulamak-ulamak cap bulan kata atau buat.
    Kah!kah!kah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana pergi lebai pangkor 2 ya.. tak teringin ke nak tegur si kafir lahanat yg asyik nak belek fatwa negeri.. ulamak jenis apa ni?

      Delete
    2. Mana pergi lebai tunjuk kote dalam FB ya... Tak teringin ke nak tegur jangan kafirkan exco agama Pulau Pinang Dato Abdul Malik Kassim... ulama jenis apa ni???

      Ohh ulama jenis tak malu tunjuk kote dalam FB hahahahahahahahahahahah!!!!!

      Delete
  23. Aku dah agak dah walaon mangkok ni last-last sekali mesti dia cerita balik pasal belek fatwa dan pangkor 2 hahahahahah!!!!

    Dah tak ada bukti pun cerita lagi???

    Skru otak dah longgar kot ikut hadi kena scan kepala hahahahah!!!

    Kau dah scan kepala belum hahahaha????

    ReplyDelete
  24. Mujurlah lim kit siang canangkan nama husam .. kalau tidak aku pun tak percaya pan ni barua dap! Keh keh

    ReplyDelete
  25. Mujurlah Datuk Rozali cadangkan nama Nik Aziz... kalau tidak aku pun tak percaya pas ni barua semangat 46! kakakakahahahahahahkah!!! Bodoh hujah walaon!!!!

    Kau ingat Nik Aziz tu balaci semangat 46 ke sebab Semangat 46 hormat ke pada Nik Aziz???

    Tak kanlah DAP nak cadangkan Nik Amar pulak, cakap pun tak berapa nak centre ahhahahahaahaha!!!!

    Bongok kau ni!!!

    ReplyDelete
  26. Kau dah bawak pun cerita fitnah sekarang ni tak payah esok!!!

    Tersungkurlah hadi sakit otak lagi la dengan perangai walaon. Aku ingat dia mati sakit jantung je nanti sebab perangai korang hahaha!!

    Di Kedah (pendang) fitnah isu syiah, tetapi sebenarnya di Terengganu sampai Persatuan Ulama tidak akan menyambung khidmat ayatollah hadi hahahaha!!!!

    Di penang isu mengkafirkan Exco Agama Islam Dato Abdul Malik Kassim belek fatwa hahahaha fitnah mengatakan Exco agama Islam kafir lahanat hahahaha bangangnya walaon anonymous hahahaha!!!

    Di Perak isu fitnah pangkor 2 (lebai apa tuduh tak ada bukti hahahah!!! Pengikut lebai tunjuk kote dalam FB rupanya hahahaha!!!!)

    Di Selangor isu Sultan Selangor tak terima sumpah pan jika jadi exco hahahahah, fitnah lagi!!!! Sebenarnya isu semua masjid di selangor memberi khutbah menyanggah hadi dengan mengatakan syiah ajaran sesat. Hidup ayatollah Hadi sakit otak hahahahaha!!!

    Di Pahang Ketua Dewan Ulama PAS Pahang tunjuk kote dalam FB hahahhahaah!!!!

    Di Kelantan, Menteri Besar terlibat dengan scam menipu rakyat Malaysia khususnya Kelantan hahahahah!!!!

    Di Johor, lebih separuh ahli PAS tinggalkan parti babi hahahahah!!!

    Di Kuala Lumpur, PAS tersilap pilih nama, terpilih nama PIGS hahahahah BABI betul!!!!

    Di Jerman, pemimpin PAS kantoi tengok porno!!!

    Di Penang, Nasruddin At-Tantawi kantoi memfitnah Lim Guan Eng oleh mahkamah!!!

    Di Perak, Razman Zakaria kantoi memfitnah DS Nizar oleh mahkamah hahahahah!!!!

    Di Perak, kantoi Ketua Bahagian PAS Padang Serai Shaharuddin Ibrahim memfitnah di Pulau Pinang tak boleh azan.

    Yang Di-Pertua PAS Gombak, Salehhuddin Nasir fitnah pesta LGBT di Pulau Pinang.

    Berapa banyak fitnah dah!!! Patutlah Allah laknat korang sebagai babi hahahahaha!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha dlm byk2 fitnah kamu fitnah di johor yg paling kelakar.. separuh keluar parti pegi parti mana plk.. keh keh.. sila jawab jangan fitnah lagi...

      Delete
    2. Salam semua,

      Saya bukan tak ada maruah dan hina macam En. Anonymous di atas yang bacul memfitnah tetapi satu bukti seperti keratan akhbar, petikan ucapan, youtube, ayat Al-Quran, hadis dan sebagainya tak ada.

      Saya serahkan semua untuk menilai saya. Di dalam link youtube ini adalah bukti saya ahli-ahli PAS Johor keluar parti yang diucapkan di dalam muktamar PAS ke 62 sendiri.
      https://www.youtube.com/watch?v=ue3p3zyF_OA&t=76s

      Delete
  27. Kalau fitnah aku cabar kau tunjuk bukti!!!!

    Kenapa tak boleh??? Bacul!!! Dah tak kenal dosa pahala ke kau fitnah orang tanpa bukti???

    ReplyDelete
  28. Johor adalah antara negeri yang pertama di dalam Malaysia dalam banyak perkara.

    Contohnya.

    1. Johor adalah negeri pertama yang mengamalkan sistem raja berperlembagaan melalui Undang-undang Tubuh Negeri Johor yang dimasyhurkan oleh Sultan Abu Bakar.

    2. Maharaja Abu Bakar telah mengasaskan pasukan askar Timbalan Setia Negeri Johor(JMF-Johore Military Forces) pada tahun 1885. Selain JMF, Johor juga mempunyai JVF(Johore Voluntarily Forbes) yang ditubuhkan pada 1905. Ini memberi ilham kepada Kerajaan Persekutuan untuk menubuhkan pasukan Askar Melayu pada tahun 1933.

    3. Tahun 1883, Johor telah menubuhkan Jabatan Pelajaran yang diketuai oleh Datuk Bentara Dalam iaitu Datuk Munsyi Ibrahim. Pada tahun 1887, jabatan ini telah ditambah dengan penubuhan Lembaga Penasihat Pelajaran yang dianggotai oleh ketua-ketua jabatan kerajaan dan pemimpin setempat. Untuk meningkatkan pendidikan di kalangan rakyat, satu Enakmen iaitu Enakmen 1902 telah diperkenalkan untuk mewajibkan ibu bapa bangsa Melayu menghantar anak mereka ke sekolah. Ini menunjukkan bahawa sejak dari awal lagi pemerintah Johor begitu mementingkan pelajaran kepada rakyatnya.

    4. Johor memang sinonim dengan sekolah agama. Sekolah agama yang ada sekarang ini telah bermula sejak tahun 1918 dan ia dikenali sebagai Sekolah Al-Quran dan pada tahun 1923, namanya telah ditukar kepada Sekolah Kitab sebelum ditukar semula kepada Sekolah Agama yang kekal hingga ke hari ini. Korang yang duduk Johor mesti tahu betapa powernya Sekolah Agama sampai ke Darjah Khas nikan? Nak nak, korang mesti ingat belajar pakai kitab Mutlaal Badrain yang tebal tu kan?

    ReplyDelete
  29. Sebab tu ramai ahli PAS Johor keluar parti pergi Amanah, DAP, PKR atau Bersatu!!!

    Mereka ramai yang pandai-pandai belaka!!!

    Bukan macam kau, bodoh, apa pun tak tahu!!! Cakap berdegar-degar, minta bukti mempondankan diri macam bacul!!!

    Aku datang bawa fakta dan bukti. Kau datang macam tin kosong apa pun tak ada.

    Woi bodoh, aku tanya ni. Kau fikir orang Johor yang cerdik-cerdik ni pilih aku ke kau???

    Bangangnya si walaon ni. Boring aku. Fakta dan bukti pun tak ada. Aku ingat kot lah dah kantoi banyak kali menipu tak ada bukti kau pergi cari bukti lawan aku. Haram!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau aku percaya sembrono tanpa selidik berita dari org fasiq mengenai UG dulu, pasti sekarang aku dah malu besar kerana UG sampai sekarang entah ke mana..

      Delete
    2. Kau tak malu besar ke kau fitnah pangkor 2???

      kau dah confirm memfitnah, satu bukti kau tak boleh beri!!!

      Pasal UG tak tahu lagi fitnah ke tak kau dah malu besar sendiri???

      Kau ni terencat akal ke???

      Delete
  30. Kalau kau sendiri yang fasiq, jangan panggil orang lain fasiq!!!

    Selamat tunjuk bukti UG wahai lebai walaon!!!

    Sekurang2nya ok jugak. Kalau tak pangkor 2 dan belek fatwa je yang kau bawak. Boring aku.

    Tak berkembang otak kau ni!!!

    ReplyDelete
  31. Ketua Bahagian PAS Padang Serai Shaharuddin Ibrahim memfitnah di Pulau Pinang tak boleh azan, kau rasa2 dia ni fasiq ke tak hahahahahahaha!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Org pas tak percaya fitnah lebai pangkor 2.. yg percaya cuma org pan.. ntahlaa

      Delete
    2. Orang PAS tak percaya lebai pangkor 2???

      Memanglah sebab pangkor 2 tu tak wujud hahahahaha!!!! Orang Amanah pun tak percaya!!!

      Apa benda kau ni??? Masih membodohkan diri ke???

      Orang PAS pun tak percaya fitnah tak boleh azan di Pulau Pinang oleh Ketua Bahagian PAS Padang Serai Shaharuddin Ibrahim.

      Mereka dah keluar dah daripada PAS!!! Tinggal walaon2 bodoh je lagi!!!

      Kau kata nak selidik tadi, ada ke tak azan di Pulau Pinang hahahahaha???

      Fasiq tak ketua bahagian PAs tu???

      Bodoh punya walaon. Yang bangang2 je dia cakap!!!

      Bukti mana daa bahlol??? Bukti alamat Climate Protector tu kau dah selidik ke belum???

      Husam ke Anuar Tan yang fasiq???

      Tapi yang confirm kau lah yang fasiq!!! Mengkafirkan exco agama pulau pinang hahahah bodoh kau ni!!!

      Delete
  32. Husam beritahu Climate Protector tiada di alamat tu kau kata dia fasiq, Ketua Bahagian PAS Padang Serai fitnah di Pulau Pinang tak boleh azan kau buat tak tahu!!!

    Islam ni agama yang adil!!! Adil apa kau???

    Kau bila geng kau buat maksiat kau senyap. Orang lain kau tuduh mereka fasiq!!!

    Kau ni tak adil dan memihak. Orang tengok pun orang tahu la tak ada faedahnya sokong PAS. Bukannya Islamik pun!!! Menipu je!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Simple je.. org padang serai sudah mengaku kekhilafan dan berjiwa besar memohon maaf.. org fasiq yg menuduh UG sudah?

      Delete
  33. Itu bukan khilaflah bongok, itu sengaja!!!

    Kenapa masa dia buat dia tak semak dulu??? Padang Serai dengan Pulau Pinang bukan jauh!!!

    Kenapa kerajaan negeri nak saman baru minta maaf??? Kalau tak buat tak tahu je???

    Lainlah dia di kutub utara ke munasabahlah tak boleh periksa.

    Itu khilaf ke sengaja???

    Yang ni kau tak kata fasiq pulak, kenapa husam yang berkata benar pasal alamat Climate Protector kau kata fasiq pulak???

    Lagi satu, mana bukti kau pasal UG??? Kalau kau dah fasiq jangan fasiqkan orang lain!!!

    Bahlol!!!



    ReplyDelete
  34. Woi bahlol walaon anonymous,

    Aku dah cabar tadi kan, mana bukti kau pasal UG???

    Kau ni tak ada telor ke cabaran mudah macam tu taknak sahut???

    Kalau kau tak ada bukti, kau tuduh orang fasiq kau lah fasiq!!!

    Kau pergi Thailand buang jantina la kalau pondan macam ni!!!

    ReplyDelete
  35. Woi anonymous bahlol ,

    Kau terangkan pada aku kenapa UG tu belum tentu lagi fitnah sebab kau tak tunjuk bukti kau dah label sebagai fasiq???

    Kenapa Anuar Tan dah terang-terang menipu alamat Climate Protector kau tak kata dia kafir laknat???

    Islam tu adil, kau tu adil ke tak dah melabel-label macam budak bodoh???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak perlu tekan butang panik.. tghh lagi macam2 kena fitnah dan maki.. relax je.. lebai pangkor 2 a.k.a. ketua barua baru kena acah sikit je dulu.. para barua pulak yang tak senang duduk!

      Delete
    2. Bila pulak hadi kena fitnah???

      Kau ni bodoh ke nak reka2 cerita???

      Hadi dah sampai kena scan kepala rileks kau kata hahahaha???

      Dia tengah risau tu sebab mengepalai parti BABI hahahahaah!!!

      PAS is PIGS!!!!

      KAKI FITNAH KATA DIRI MEREKA KENA FITNAH???

      BAHALOL NI SATU BUKTI TAK BOLEH BAGI KATA KENA FITNAH HAHAHAH!!!

      BABI LAKNAT!!!

      Delete
  36. Aku dah bagi semalam, Hadi menyamakan PAS dengan Allah!!!

    Takkanlah PAS@BABI tu sama dengan Allah???

    Tentu-tentu ajaran sesat!!!

    Patutlah Allah murka dengan gelarkan sebagai BABI hahahahah!!!

    Ada ucapan dalam youtube pulak tu. Tapi biasalah, ajaran sesat ni pengikut dia taksub!!!

    Ada bukti pun dia kata fitnah Hahahahahah!!!

    Parti BABI pro syiah memang macam tu!!!

    Hadi ketua BABI@PAS@PIGS!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila terlalu taksub kpd pemimpin kafir maka ketua barua pun tak boleh perbetulkan keadaan dah.. terpaksalah buat fitnah UG buat kaburkan pandangan rakyat pasal pangkor 2.. sorilah orang nak lupa..

      Delete
    2. Ajaran sesat menyamakan Allah dengan PAS kan boleh jatuh kafir!!!

      Apasal kau nak kafirkan orang lain pulak bila kau pun sama!!!

      Tak payah cakap pasal pangkor 2 atau UG!!! Kau memang kaki fitnah terpengaruh dengan ajaran sesat hadi!!!

      PAS IS PIGS!!!! PAS IS PAST!!!! PAS PARTI AJARAN SESAT MENYAMAKAN NYA DENGAN ALLAH!!!

      WALAUN PAS TAKSUB AJARAN SESAT MACAM BABI!!!

      Delete
  37. Kau tak payah cakap pasal UG kau tak payah cakap pasal pangkor 2.

    Babi macam kau mana perlu bukti!!!

    Nak pulak babi ajaran sesat!!!!

    KAN ANONYMOUS YANG BABI!!!

    PAS IS PIGS!!! PAS@BABI!!!

    ReplyDelete
  38. Tak payah cakap dengan aku pasal ug dan pangkor sebab kau babi!!!

    Babi tak ada otak!!!

    Pengikut ajaran sesat HAdi babi!!!

    PAS@PIGS@BABI!!!! PArti ajaran sesat menyamakannya dengan Allah!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hinanya bila dapat berketuakan fasiqun.. Tambah hina bila lebai pangkor 2 redha kpd kpd kafirun..

      Delete