Terkini

YB Ustaz Nik Abduh,ini masanya berdebat di parlimen.

Bajet, Dato Seri Najib,seperti biasa ,tiada yang menguntungkan negeri Kelantan.Tiada sentuh tentang tuntutan royalti petrol.Tiada sentuh pembesaran lapangan terbang Kota Bharu.Tiada sentuhpun peruntukan tambahan untuk pembinaan lebuhraya di Kelantan.Tidak juga ada peruntukan tambahan untuk penebatan banjir di Pengkakan Kubor.

Untuk sekian kali Kelantan dianaktiri.Jadi disarankan Yb Ustaz Nik Abduh ,mampu untuk berhujah mempertahankan  hak rakyat Kelantan.

3 Responses to "YB Ustaz Nik Abduh,ini masanya berdebat di parlimen."

  1. Tuan

    Dari maklumat sahih yang saya perolehi, kerajaan pusat akan melaksanakan 2 pakej lebuhraya KK-KB. Pakej 1 dari Pasir Hor ke Kadok sudahpun dilantik kontraktor. Kerja tapak sepatutnya bermula. Harga kontrak di bawah RM 200 juta.

    Pakej 2 dari Machang. Dalam proses nak panggil tender. Nilainya lebih kecil daripada Pakej 1. Pembinaan Pakej 2 akan bermula pertengahan tahun depan.

    Kerajaan pusat tidak akan buat keseluruhan sekaligus. 2 pakej tu pun untuk modal PRU 14 untuk kalahkan PAS.

    Dari pihak kerajaan negeri pulok, ambo dengar macam2 cerita. Nampak gaya depa pun pening macamana nak buat setelah mereka tendang Husam keluar.

    Tuan nak minta Nik Abduh berhujah pasal pembangunan kelantan? Baik suruh orang lain. Dok wat tunjuk gong boleh la. Wat porakperanda PAS dan PR boleh la.

    ReplyDelete
  2. PAS kelantan amat dangkal membuang husam musa, seorg profesional yg berkaliber. ini satu kesilapan besar.

    sikap berpuak2 dan cantas di kelantan masih berjangkit dlm PAS. boleh tutup tp akhirnya akan terbongkar juga. tk mengaku tkpe... teruskanlah. yg rugi kelantan sendiri.

    jika PAS syg parti dan syg maruah ulamak, tolong suruh nik beduh diam. dia tu tkde agenda lain selain berckp kontroversi utk popular.

    dia rela menjadi BERAHIM KATAK DALAM PAS asalkan popular.

    yg pasti nik beduh telah membuat malu bapanya sendiri, seorg ulamak yg dihormati islam dan bukan islam.

    jgn conteng arang dimuka bapa sendiri.

    bila membuat fitnah ada agen internasional dlm PAS, ia tk ubah seperti suara umno dan perkasa.

    sokongan kuat tp dangkal nik beduh pada hadi adalah sokong membawa rebah. hadi akan lebih dihina dgn sebab beduh ini.

    tanya ahli PAS, sayang PAS atau nik beduh. pilih satu je

    ReplyDelete