Terkini

Nak cabar Lim Guan Eng, Ustaz Zaharudin Muhammad ,bercakap sahaja pandai.

Ahli Majlis Syura Ulama PAS ,Ustaz Zaharudin Muhammad hari ini mencabar Lim Guan Eng berdialog dengannya berhubung isu hudud, merujuk kenyataan yang dibuat setiausaha agung DAP itu meminta Pakatan Rakyat (PR) memberi jaminan hudud tidak akan dilaksanakan sekiranya ia mengambil alih pemerintahan negara.(sumber)

Ustaz Zaharudin Muhammad ,sepatutnya telah lama berdialog dengan ,Lim Guan Eng.PAS telah berkawan sejak 2008 dengan DAP. Kenapa sekarang ,sibuk mencabar Lim Guan Eng.? Seharusnya Dewan Ulama PAS sudah lama berbincang dan berdialog dengan DAP. Begitu juga seharusnya Dewan Ulama  juga men"tarbiyyah"  DHPP untuk mengelak kekeliruan berkaitan isu hudud.

DAP baru PAS kenal. UMNO yang sudah berdekad memerintah Malaysia pun gagal melaksanakan hukum hudud di Malaysia.Mereka yang menyebabkan orang Melayu selama 57 tahun tidak faham undang-undang Islam, inikan pula DAP.MCA dan Gerakan pun tak faham.

Ustaz Zaharuddin Muhammad lebih baik  mengakui kelemahan diri ,gagal bertugas memahamkan orang ramai berkaitan hukum hudud,tak payah salahkan Lim Guan Eng yang bukan Islam.Orang Melayu pun Ustaz Zaharudin punkwah  masih gagal berdakwah dengalayun orang Me

0 Response to "Nak cabar Lim Guan Eng, Ustaz Zaharudin Muhammad ,bercakap sahaja pandai."

Post a Comment