MALAYSIA AMANAH KITA

MALAYSIA AMANAH KITA
Terkini

Siapa berani nasihat tok guru.!

Kita anak murid. SIAPA antara anak murid yang berani nasihat Tok Guru. Tok Guru kita sedang dinilai oleh masyarakat.

Siapa ya yang berani.?

Ini tak sebut sesiapa, jadi jangan ada anak murid yang terasa.

Sekarang anak murid pun makin pening!

6 Responses to "Siapa berani nasihat tok guru.!"

  1. Tok guru ni layak di maki. Kata kawan tok guru kita kena buang golongn lain sbb gol ini berhujh dgn fakta..

    ReplyDelete
  2. Tok guru ni layak di maki. Kata kawan tok guru kita kena buang golongn lain sbb gol ini berhujh dgn fakta..

    ReplyDelete
  3. Siapa yg berguru dgn dia.......sumpah sy tak!

    ReplyDelete
  4. Tak nampak pun di mana silapnya kenyataan beliau.. kalau tak nak jd anjing jgn2lah pandai2 mempersenda hukum Allah tu.. simple kan..

    ReplyDelete
  5. Tak nampak pun di mana silapnya kenyataan beliau.. kalau tak nak jd anjing jgn2lah pandai2 mempersenda hukum Allah tu.. simple kan..

    ReplyDelete
  6. Ko berguru dgn lks lah kalau mcm tuh.. tahniah bro

    ReplyDelete