Terkini

Ustaz Idris Ahmad jumpa BERJASA, suruh tanding tiga penjuru.

Changkat Jering,19 Ogos-

"Ustaz Idris dah lain.Ustaz Idris panggil Berjasa.Berjasa kenal pasti calon bertanding 3 penjuru di Kelantan.Tujuan apa suruh UMNO menang" kata Husam Musa dalam dialog di Ckt Jering petang tadi.

Menurut Husam , Bukit Gantang merupakan kawasan yang agak keras dengan tohmahan kepada mereka yang masuk AMANAH.

Bagi Husam, Ustaz Idris akan kalah kerana pegundi Cina tidak akan beri lagi kepadanya.
TANPA undi Cina Ustaz Idris lingkup.

31 Responses to "Ustaz Idris Ahmad jumpa BERJASA, suruh tanding tiga penjuru."

  1. Semua ini berlaku kerana dendam kesumat. Allahurabbi, teruknya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila pan nak bertanding di seluruh kelantan tak ada pulak si barua ni kata pan bertanding 3 penjuru?

      Namun Terima kasih juga kpd husam kusam kerana mengesahkan pan amat bergantung kpd undi cina..

      Delete
    2. apa masalah klu bergantung undi cina..apa cina tu tuhan tak buat ka..tuhan laknat ka..habih apa peranan awak sebagai umat Islam yg Allah bagi kesempatan di dunia ni...nk bertumbok dgn cina? apa punya low class minded..pemikiran tak terdidik..tak berpelajaran

      Delete
    3. This comment has been removed by the author.

      Delete
    4. Maknanya dah tak logiklah pan yg dikatakan nak gantikan pas.. macammana nak gantikan pas jika pan hanya ada 1% undi melayu dan hanya harapkan undi cina.. aku rasa kena tukar lah.. pan ganti dap.. baru brrsemangat sikit si Roblox ni..

      Delete
    5. Berapa banyakkah undi cina kat Kelantan? Kalau Amanah berjaya menggantikan PAS sebagai kerajaan di Kelantan, adakah itu bermakna Amanah mengharapkan undi cina untuk menang di Kelantan? Begitu juga di negeri2 lain? Bagaimana pula dgn adun2 PAS yang menang di Selangor kerana sokongan kaum cina dalam PRU yang lepas? Adakah kemenangan PAS melalui sokongan dan undi buakn Islam, satu kemungkaran yang membawa dosa besar?

      Tak salah rasanya Amanah menang dengan undi kaum Cina kerana itu bermakna Amanah mempunyai sokongan yang sama banyak dari orang2 melayu dengan parti2 lain dan undi kaum cina berupaya melonjakkan Amanah mencapai kemenangan. Adakah itu berdosa dan adakah itu khianat kepada melayu dan Islam? Apa logiknya? Apa yang jelas, PAS sudah sedar bahawa undi kaum2 bukan Islam sudah tidak berpihak kepada PAS dan ini bermakna Amanah sudah menggantikan PAS dalam meraih undi kaum bukan Islam. Cool! satu kejayaan untuk Parti melayu Islam yang bermakna satu kejayaan untuk islam juga!

      Nick.
      Cape Tiger.

      Delete
    6. Lawak sesangat pan nak gantikan pas di kelantan.. sedangkan di kalangan org melayu pun pan hanya mampu raih 1% sokongan undi melayu.. ntahlaa..

      Pas memang sedar undi bukan melayu tak menyebelahi pas kerana pas memang jenis sedar diri... cuma pan yg jenis tak sedar diri bila boleh pulak menyangka pan nak menang di kelantan mengharapkan undi 1% melayu..

      Delete
    7. Ceramah Tuan Ibrahim Tuan Man di Tumpat Kelantan pada 7 Ogos 2015, 50 orang hadir termasuk unit amal hahaha!!!

      Undi Melayu 1% peratus pada PAS rupanya hahahahaaa!!!

      Siapa tak sedar diri sekarang kahkahkah bodohnya nauzubillah!!!

      Delete
    8. Hairan, penyokong parti syiah PAS masih dok raih perhatian dlm blog2 pakatan. Maklumlah blog2 pro-PAS dah tak laku.

      Delete
  2. Salam semua.

    Lama tak join. Minta maaf, saya sibuk sikit sekarang. Tak sempat nak baca pun.

    Sedapnya panggil Husam barua hanya sebab pertandingan 3 penjuru!!!

    Kalau macam tu PAS rata-rata umum 3 penjuru ikut logik kau rata-rata barua belakalah ya hahahahahah!!!!

    ReplyDelete
  3. Aku sedang fikir ini, yang kata 1% undi Melayu pada Amanah datang daripada kaji selidik yang mana???

    Adakah datang daripada YDP PAS Padang Serai yang kata di Penang tak boleh azan???

    Atau adakah datang daripada YDP PAS Gombak yang kata pesta onani di Pulau Pinang???

    Ataupun adakah datang daripada Nasruddin Hassan At-Tantawi, tak sempat bicara pun mahkamah suruh tarik balik kenyataan dan bayar???

    Persamaan mereka semua yang merupakan pemimpin-pemimpin PAS adalah, mereka semua penipu hahahaha!!!

    Bila penipu siapa yang nak percaya??? Walaon taksub je yang percaya!!! Nak bagi sedapkan hati sendiri konon kuatlah macam tu hahahaha!!!

    Majlis Tun Mahathir di Kepala Batas dihadiri lebih 3,000 orang. Majlis PAS pada 6 Julai 2016 yang dihadiri Hadi Awang di Kuala Kangsar yang datang 200 orang je!!!

    Siapa yang sokongan tinggal 1% sekarang???

    Patutlah Hadi makin kerap masuk hospital sakit jantung. Terkujat hahahahaha!!!

    ReplyDelete
  4. Ini bukti hadi awang dh jadi barua Cina MCA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak relevant.. satu kali tghh dituduh barua cina, in reality 100 kali ahmad awang barua dap.. kesiaann..

      Delete
    2. Realitinya yang datang ceramah Hadi di Kuala Kangsar pada 6 Julai 2016 200 orang je. Orang Melayu pun taknak jadi barua Hadi hahahahaa!!!

      Sakit jantung Hadi sampai masuk hospital. Tertekan!!!

      Itulah banyak sangat buat maksiat kepada Allah!!!

      Delete
    3. Wahai "An Anonymous",
      takkan hang ni ambik upah jd cybertrooper UMNO kot, rajin komen nampakk.

      Cukup2lah jadi barua MCA.

      Delete
  5. Replies
    1. Sokongan pada PAS. Itu yang HAdi sakit jantung tu. Terkejut hahahaha!!!

      Delete
    2. Only sakit jantung masuk hospital keh keh

      Delete
  6. Tahniah cybertroopers pas.. jasamu dikenang.. hasilnya tinggal 1% je sokongan pan.. terbaeklah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahniah cybertrooper PAS. Sebab korang ahli PAS taknak aktif dengan PAS hahahaha!!!!

      Tinggal 15,000++ je. Terbaek.

      Aku tahu kau buat macam tu sebab kau sendiri pun nak sabotaj PAS hahahaha!!! PArti maksiat siapa nak ikut hahahaha!!!

      Delete
  7. Tahniah tuan2 cybertroopers pas.. walaupun tanpa upah kita berjaya menjadikan ianya 1%.. dan pihak lawan pula walaupun dengan upah tapi tetap tinggal 1% only.. nampak takk?

    ReplyDelete
  8. Suka hati kaulah. Tak ada nilai berita pun. Hahahaha Selamat syok sendiri.

    ReplyDelete
  9. Mesti dah buntu tu. Hahahaha!!!

    Suka hati kaulah. Nanti aku cut n paste kahkahkah.

    Nasib baik aku tengah sibuk sekarang!!!

    Dah tak ada agenda tulis satu peratus. Hahahahaha!!!

    Mampous kaulah Labu!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elok berehat je .. Daripada 5% jadi 1%.. kalau masih aktif aku bimbang tinggal 0.5%..

      Delete
  10. KALAU BERJASA BERTANDING, BUKAN 3 PENJURU, 4 PENJURULAH, BINGGUNG JUGAK DIA TU YA... TAK APA LEPAS NI BOLEH MAKAN DUIT PENCEN SAMPAI MATI

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg bengong si pelapor berita bohonglah..

      Delete
  11. lantaklah 4 ke 5 penjuru... cuba bagi statistik org cina kt kelatan.. PAS jgn duk dabik dada kuat sgt... Allah benci pd manusia takbur

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul Allah benci org takbur dan Allah jua benci kpd perbuatan fitnah spt fitnah UG misalnya!

      Delete