Terkini

Hj Hadi dengan parti melukut di tepi gantang pun takut.

Hj Hadi dengan parti melukut di tepi gantang pun takut.(sumber)Dahulu parti tak cukup bulan. Parti boleh bertahan dua bulan.Jika PAS parti kuat kenapa takut dengan AMANAH. PAS mempunyai 196 kawasan. AMANAH hanya bertanding 27 kerusi . PAS pula bertanding 130 kerusi.Jika PAS kalah,itu kerana pengundi menolak PAS.Senang kata pengundi bosan dengan Hj Hadi.

87 Responses to "Hj Hadi dengan parti melukut di tepi gantang pun takut."

  1. pi parlimen pun takut. pi padang merbok je berani

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masa Tghh bentang usul ruu 355, siapa yg terkinja2 takut? Kafir harbi dan sekutunya kan..??

      Delete
    2. An anoy= pas=budaya takfiri berpisah tiada..bagai aur dgn tebing...

      Delete
    3. Apa masalahnya mengkafirkan si kafir?? Keh keh..

      Delete
    4. bodo kafir tu bila mufti cakap bukon ko

      Delete
    5. Dasar bodoh anjing nymous pigs seekor ni.... kau jgn hina sgt si kafir tu mcm kau anggap dia akn kafir smpai mati... kau jgn lupa kau mati pun belum tentu dlm islam.... ingat satu je pesanan Nabi Muhammad SAW... baginda larang kita saling mengkafirkan org lain kelak nti kafir itu akan kena blk pd diri.... ingat tu!!

      Delete
    6. Betul.. sementelah dia belum islam tak ada salahnya mengkafirkan si kafir.. macam juga tiada salahnya memunafikkan si munafik sebelum dia bertaubat..

      Delete
    7. pragai puak2 kau nie lebih jahat dr iblis. kau rase bile mati nanti bleh mati dlm islam ke?

      Delete
    8. oi orlamak kau ke yg ajar xslh menghine sesame manusie? islam mane kau bawe nie? nabi xpernah ajar menghine sesame manusie walaupun sikafir. bapak sdre nabi abu talib pn kafir tp mase die hidup ade ke nabi hine die?

      Delete
    9. Bongoklah kau ni.. apa yg aku hinanya?? Tun M pun tak hina sesiapa bila dia kata ada org lancapkan org yg diliwatnya!!

      Delete
    10. hinenye manusie bertopengkan agame semate2 nk kan kuase ..

      Delete
    11. olar-omak giler kau tu merayu2 nkkan undi cine skg pe ke hal? bahlul ke kamu sampai xnampak?mg bahlul walaung skor nie

      Delete
    12. PAS cuma hendakkan undi cina yg BUKAN ANTI ISLAM sahaja!!

      Delete
    13. pis pro-maksiat .. buktinye olamak pis sanggup bermati2an pertahankan perompak no 1 doonia!

      Delete
  2. Pemimpin yg dok berpendirian. Cakap besar berlegar2.

    ReplyDelete
  3. Terkinja2 mintak segera dibahaskan pn kira salah ke? Patutnya percepatkan lah sementara nyawa dikandung badan..

    ReplyDelete
  4. Tuan Guru.
    PAS tak perlu takut pada parti nyamuk. Kita spray baigon jer...lepas PRU 14 kita tengok..hi.hi.hi

    ReplyDelete
  5. Yg tukang kata Amanah tu parti nyamuk, otak dia masih ok lagi ke?
    Teman nanya je!!!

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah TGHH masih sihat lagi dan mampu menang lagi jika dicabar okeh G18 yg tewas KO hari tu di tahun 2015..

    Bila masa gamaknya PAS takut dgn parti nyamuk yg tak sampai pun 25K org ahli tu??

    ReplyDelete
  7. Bertekak dgn org gila, sampai kiamat tak habis.
    Setakat cakap tanpa tanggungjawab, siapa pun boleh.
    Diri sendiripun takut nak bagitu orang. Setakat pakai Anoy, lepas tu nak bertekak pasai lslam. Ntah-ntah yahudi mabuk menyamar lslam. Sebab org lslam dia takut nak kapir-kapirkan org lslam yg lain. Alangkan putuskan persaudaraan lslampun Nabi tak mengku umat, Allah kata akan masuk neraka, inikan sampai tahap kapirkan orang....
    Buang karan bolehla dgn dia ni ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kenapa marah sangat kpd org yg megkafir harbikan kafir?? Sampai macam tu sekali damba kan undi cina..

      Tapi bila ada org meng”syiah”kan TGHH yg dibenci oleh kafir harbi, munafik dan fasik, buat derkkk shj macam tak ada perasaan..

      Delete
    2. Yg lucunya; punyalah sayang kpd si kafir itu sampaikan apabila dikafirkan si kafir itu, hati terasa marah seolah2 menganggap org islam pula yg dikafirkan.. ntah laa

      Delete
    3. Makna kafir harbi dlm konteks malaysia negara berbilang kaum tau x? Klu x tau sila buat rujukan dahulu supaya x nampak ke tidak cerdikan kamu..klu setakat ikut fahaman takfiri korang tu..silalah jalankan tanggungjawab..tanggungjawab apa? Sila fikir sendiri..jangan cakap x serupa bikin

      Delete
    4. Tafsiran utk kafir harbi terpulanglah kpd pihak masing2 buat andaian.. tak perlu kata tafsiran kita je yg betul..

      Pd aku senang je.. jika tidak mengganggu urusan org islam spt hudud, maka ia adalah kafir zimmi.. maka sebaliknya pula ialah kafir harbi.. tak kiralah dari dap ke dari mca ke..

      Delete
    5. Maka arwah Ust Azizan pun kafir harbi sebab tak nak buat hudud di Kedah. Betul ker tafsiran ni??
      Nauzubillah

      Delete
    6. mmg dh jls die nie sorg yg busuk ati .. ape nk diherankan orlamak piss yg tarbiahkan.

      Delete
    7. MDS, ada ke arwah menentang hudud macam si kafir harbi sekutu kamu tu?

      hp, cakap kafir tu kafir salah ke??

      Delete
    8. sape yg tentang hidud? ape hudud dh terlakse ke kt msie nie? ckp main redah jer.. mane fakta kau yg kau kate die org tentang hudud?

      Delete
    9. Itulah org nak berhujah kamu pun nak ikut org.. kalau aku cakap DAP menentang Akta Jenayah Syariah Negeri Kelantan yg terkandung di dalamnya hudud kamu nak percaya tak? Kalau kamu tak tahu atau tak mengaku eloklah aku layan benda lain dulu..

      Delete
    10. Orang yg menentang hudud tu kafir harbi?
      Orang yg ada kuasa tapi tak nak laksanakan hudud tu ok, bukan kafir?
      Senang sungguh berhukum... Patut la PAS sokong sgt Najib walaupun dh terang2 dia ckap tak akan laksanakan hudud kat Malaysia. Rupanya sebab dia tak tentang hudud. Dia cuma tak nak laksanakan hudud jer.... hmmm .... Ok.
      Masalahnya siapa yg tentang hudud?
      Dah dibentangkan di Parlimen ka? Kat Padang Merbok ada la....
      Hari tu Hj Hadi bukan baca tajuk jer ka kat Parlimen, pas tu minta tangguh? Jika belum bentang, siapa yang tentang??
      Lagi satu, kat DUN Kelantan ada YB DAP ka??

      Kamu dah pakai ilmu YB Kuala Nerus ker? Tanya jer..

      Delete
    11. Agaknya MDS belum faham lagi apa bezanya Akta Jenayah Syariah Negeri Kelantan dgn RUU 355.. eloklah buat homework dulu barulah org tak marah kalau nak menyampuk.. keh keh

      Delete
    12. hududkan dulu pemimpin pis yg mkn duit haram 1mdb yg dtg dr mat najib

      Delete
    13. Ok apa beza antara Akta Kanun Jenayah Syariah Negeri Kelantan dan RUU 355?

      Bukan aku nak secara detail tapi cukuplah jawapan MDS meyakinkan aku bhw dia sedar memang beza akan keduanya.. tapi kalau dia kata sama, aku amat simpati kpd dia kerana asyik astik ditipu oleh PAN..

      Delete
    14. Kalau MDS tak jawab maka aku anggapkan jawapannya adalah sama..hmmmphhh ntah laa..

      Delete
    15. buat apa la aku nk jawap utk kamu. Kamu nama pun tak ada. Tapi degar2 nak bahas. Takda telur atau nak menipu? Memang orang parti agana ajar oengikut dia adap bha macam ni ker? Kalau jujur, letak nama betul kamu.....

      Delete
    16. Kan dah malu.. tak paham lah tu.. lain kali bila org bicara pasal Akta Kanun Jenayah Syariah jgn menyampuk pasal RUU 355 pulak .. faham ke tu??

      Delete
    17. Kalau aku fahampun, tak guna nk explain kat kau. Kau bukan nak tetima. Bila org tanya ada YB DAP ker kat DUN Kelantan, yg kau cakap DAP tentang Akta Kanun Jenayah Syariah Kelantan, kau tak jawab pulak. Jadi buat apa aku jawab soalan yg kau sendiri tak nak terima jawapan.....

      Delete
    18. Lagi satu, org macam kau layak ker cakap pasai undang2. Kau bukan lulusan undang2. Buang masa jer kaau explain pun

      Delete
    19. pemompin pis dh ade dh yg mengaku trime duit dr ameno. ikut hudud potong tgn mrke krn mrke ini terdiri dr pemimpin2 m antrenye pengubal undang2. lg pn die org yg nkkan hudud mslhnye sggupkah mrke jd yg pertame dijatuhi hukuman hudud?

      Delete
    20. Kalau setakat suara rekaan macam tu pun kau nak percaya, apa masalahnya kalau aku percaya ada suara yg kata “Abang suka bulu Mah”!!

      Delete
    21. rekaan pale bapok mu!. xnk saman alasan nk kumpul pahale .. alasan lembu kenyang .. dh kenyang berak pn merate2. bertuah la walaun diberak panas2 oleh pemimpin pis... kukuku ngok!

      Delete
    22. rekaan pale bapok mu!. xnk saman alasan nk kumpul pahale .. alasan lembu kenyang .. dh kenyang berak pn merate2. bertuah la walaun diberak panas2 oleh pemimpin pis... kukuku ngok!

      Delete
  8. makan gaji tapi tak buat kirija.
    apa hukum aaar?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku dah lama tanya tapi sorang pun x mampu jawab.. siapakah MP dlm PH yg x pernah ponteng?? Bg satu nama pun dah cukup..

      Delete
    2. presiden parti kau la sape lg. ckp berdegar2, dabik dade pulak kate puak die la islam org lain xislam tp ckp xsrupe bikin. kepale haliang klau bab monteng parlimen. skit pn xnampak rase bersalah mgkhianati amanah rakyat .. nie ke level orlamak piss? pi mam la!

      Delete
    3. blik kg tanam jagung la klau xnk hadir parlimen xpn pi kelaut candat sotong. org lain pn monteng jgk tp xlah sllu. dh la sllu monteng alasan monteng pulak yg bkn2, bt mc kate uzur tp pi cukur jambul bdk, pi mkn angin kt jepun. oi munafik btul la si-orlamak donia nie!

      Delete
    4. Soalan aku senang aje.. siapakah MP PH yg tak pernah memonteng sesi parlimen??

      Kalau ni pun tak boleh jawab, buang masa je layan kamu..

      Delete
    5. Takda siapa boleh jawab soalan kamu kecuali Setiausaha Dewan. Statistik tak pernah dikeluarkan oleh Parlimen, jadi orang ramai tak tahu.

      Tapi itu bukan isunya. Sebab YB-YB tu TAK claim mereka ulama. Takkan orang mencuri, YB Marangpun kena juga mencuri? Habis tu, title ulama tu nak simpan kat mana??

      Sebagai ulama, kena ada sifat amanah. Kalau ulama tak amanah, ulmak apa namanya? Itu sebab org ramai pertikai kenapa YB Marang selalu tak hadir sidang Parlimen.
      Tapi jangan la bagi alasan pergi berdakwah kat Jepun. Pergi tahnik bayi baru lahir. Sebab kerja2 tu tak termasuk skop kerja yg dibayar gaji oleh Kerajaan. Jika aktiviti tersebut berlangsung sama dgn sidang Parlimen, maka wajib diutamakan sidang Parlimen sebab dibayar gaji.
      Saya jelaskan sini sebab kamu bukan ulama. Tapi kalau ulama, takkan petkara asas camni pun tak tau.

      Tapi jangan la pakai alasan sebab dia ponteng, akupun boleh ponteng. Nak pakai alasan tu, tolong buang gelaran Tuan Guru, gelaran ulama. Dah buang,, ponteng la seumur hidup pun. Org tak peduli.

      Faham?????

      Delete
    6. This comment has been removed by the author.

      Delete
    7. Alhamdulillah jadi kamu dah faham bahawa dalam parlimen tiada seorg MP pun yg tak pernah tak ponteng..

      Sekarang aku nak bgtahu dgn hujah kamu di atas maka kamu dgn ini telah mengesahkan bhw tiada langsung ulamak di kalangan PH bila PAS tiada ladi dalam PR..!! Atau kalau ada pun mungkin jenis yg ....... hmmmphhh. Patutlah pun nampak macam PH amat benci kpd ulamak bila ada pertembungan pendapat mengenai agama..

      Jadi marilah kita sama2 mengambil maklum akan saranan oleh Imam Syafi’i dalam membezakan Ulamak yg boleh membimbing kita kpd jalan yg diredhoi oleh Allah Taala dan Ulamak Suu yg hanya berdiam diri bila sekutunya memperjuangakan hak golongan LGBT, ATHEIS, MURTAD dan SEKEDUDUKAN..

      Delete
    8. Kalau betul dia ulama,, dia menolak jawatan dunia. Dia tidak suka menjadi penguasa. Hanya ulama yg terjelir lidah seperti anjing yg dicerita Al Quran yg akan bersikap cinta kepada habuan dunia.....

      Delete
    9. klau dlm PH xdk ulama, dlm pis pn mane ade ulama? level ulama bkn skdr hanye mempunyai pengetahuan agame yg tinggi tp wajib mempunyai akhlak yg baik melebihi drpd org awam. tentang akhlak pemimpin2 pis tolong skit xdk lgsung yg bleh di-anggap ulama tp kalau olar-dlm-semak mmg aku percaye ade ramai ahli2nye!

      Delete
    10. Marillah bersama2 PAS yg di dalamnya ada ramai para ulamak berbanding dalam PH kalau yg ada ulamak pun hanya mampu tunduk ataupun menyokong dalam hati sahaja akan perjuangan hak golongan ATHEIS, LGBT, MURTAD dan SEKEDUDUKAN..

      Delete
    11. Ulama cricket dari pahang dan ulama al-kastami dari perak yg dibanggakan PAS ....

      Delete
    12. ulor-omak taik kucing kedaroh duit haram!

      Delete
    13. ulor-omak taik kucing kedaroh duit haram!

      Delete
    14. Hasil jual pil kuda duit halal ke duit haram??

      Delete
    15. hasil viralkan kote dlm internet duit halal jgk ke?

      Delete
  9. makan gaji tapi tak buat kirija.
    apa hukum aaar?

    ReplyDelete
    Replies
    1. fatwa dr orlamak piss xsalah .. tu psal sllu monteng ..

      Delete
    2. Fatwa pilih kafir harbi sbg teman ke?

      Delete
    3. fatwa syok sndri .. suke2 die buat hukum yg najib bleh kekal klau bertaubat. die tu sape? tuhan ke hakim mahkamah?

      Delete
    4. Pilih kafir harbi sbg teman fatwa syok sendiri? Tak pernah baca quran ke?

      Oleh kerana najib tidak akan meletak jawatan di pertengahan penggal, maka dicadangkan oleh TGHH agar najib bertaubat dan boleh kekal sbg PM; tapi jgn lupa cuma hingga akhir penggal shj.. masa PRU14 nanti PAS akan lawan UMNO dan DAP/PH; baik najib mahupun kafir harbi..

      Delete
    5. fatwa pendedak profesional tu, lu ape tau .. mne bleh di-bt main2. fatwa rege 90'jooota tu woi! .. jgn pandai2 nk mbantah namti olar-mak parti suci tu sumpah lu jd abu!. gue takut .. kt sane xdpt la nk berentot-entot ngn bidadari mcm puak2 parti suci tu. walaung n walaungta ckp olar-mok die org yg tentukan syurge nerake. klau wa nk tumpang sorg pi syurge xleh tolong ke?. plizz la wahai walaung n walaungta semue ...

      Delete
    6. samper qiamat pn xpe. olar-mak parti suci kan dh di-beri wahyu jd ejen tuhan. skg ape mslh lu? xpuas ati? klau nk puas ati ..... JADILAH PENGANGKAT NAJIS PM NAJIB spt olar-mok2 n kupale2 parti kudus!!

      Delete
    7. pis nk lwn bn? ape lu cter walaungta .. lu ingt kite org buta? abis tu olar-mak2 pis yg sengaje membodorkan diri n sanggup pule menebalkan muke semate2 utk mempertahanlan mat jibby tu ape? oi walaungta ini donia la. Bile ade pi musti ade mai la walaungta. dh mmg pn ini hukum dunia @ sunatullah .. Lu ingt olar-mak piss xde kemahuan xde nafsu? klau walaingta nafikan jgk xtau nk ckp ape tp yg jls mmg walaungta terdiri hanye dr spesos pembongok. ape di-herankan lu bleh nampak bagaimane halobenye mrke pd donia. contoh dkt time berbini msing2 berebut2 nk ckupkan korum!

      Delete
    8. Oi walaungta kau fkir puak kau jer bace quran? org lain pn islam jgk tp xlah memandang hine pd seseme makhluk n mendabik dade mcm kau n puak kai. bknkah tuhan jadikan manusie berbgse2 utk saling kenal mengenal tolong menolonng? ape hak kau mghine org lain? bknkah bgse arab qurais tidak lebih mulia dri bgse lain? ape hak kau mendabik dade mengakui puak kau lebih mulia dr org lain?

      Delete
    9. Tak payah lari dari tajuk..

      Aku tanya mana bukti 90 juta pun dah tak boleh jawab samalah macam husam jugak.. tapi masih mengharapkan syurga..

      Sembang pjg2 tak guna.. bwk mari sini bukti 90 juta lah dulu.. tu belum lagi aku mintak bukti yg tun m ada tuduh seorg pemimpin PH lain melancapkan org yg diliwat.. ntah laa

      Delete
    10. sat lg terbongkar hbis la kt london.. biar padan muke olar-mok yg kedaroh duit rakyat ..

      Delete
    11. Maknanya kamu sendiri tak de bukti 90 juta tu lah seperti yg kamu tuduhkan di atas.!! Membuktikan kamu main percaya je la apa yg pemimpin pembohong kamu cakap.. memang sahih haprak punya macai..

      Delete
    12. sama jrr dengan kamu. Tak berani letak nama sendiri. Nak menipu.

      Delete
    13. Saa jer dengan kamu. Nak bahas tapi tak berani nak tunjuk diri sendiri. Menipu la tu....

      Delete
    14. bodoo ke ape kamu nie? mahkamah london blum start bicare lg oi .. start nanti blehlah nk tgok bukti. yg adi wang pi jumpe clare mtk selesaikan luar mahkamah tu ape? tggulah ketikenye nanti kehinaan dr tuhan pd olar-mak suu'

      Delete
    15. Kamulah ngok..kalau takde bukti 90juta tu janganlah jadikan hujah.. cuba kenal erti dosa pahala tu sikit..

      Delete
    16. Ada org bahlol kata bukti 90 juta tu ada kat london.. org lain pun boleh kata bukti lancap sebelum liwat tu (spt yg tun m kata) ada kat argentina..

      Delete
    17. mu lg bahlol n tolol .. saman bls clare mu xbace ke r bodor taik unta!

      Delete
    18. pemimpin pis dh sesat dh .. giler ke ape ngan ramalan bomoh pn percaye.. tu la klu dh bongok tetap bongok jgk. islam ke ajor puak pis percaye bomoh? bengong punya walaungggg

      Delete
    19. sape yg tunjuk kote? aku lupe .. pemimpin dap ke?

      Delete
    20. skg dh ade sorg pemimpin pis mengaku ambik duit ameno .. walaun nk kate ape ag? hoho pn ambk jgk .. sampai pasang tige .. buas sgguh pacuceng .. hihi

      Delete
    21. walaungta sdor la pis skg bkn pis dulu wei .. xdk org nk sokong pis .. parti penipu .. kt dlm blog nie pn cume mu sekor jer tggal hk tinggal hk paling terbongok skali!

      Delete
    22. Kamu nak percaya ke kalau ada suara cakap “Abang suka bulu Mah!”..??

      Delete
    23. Kalau setakat gambar edit tunjuk kote aku pun boleh tunjuk gambar MB makan “aiskrim” dalam toilet lelaki..

      Delete
    24. edit pale bapokmu! kalau kene pale butoh die org semue edit .. yg mu walaun ngok main tuduh tanpe bukti bleh pulak?

      Delete