Terkini

Biar badan dikerat Palestin tetap dipertahankan-Najib benar Israel datang.


 Hebat Najib , Diplomat Israel pun boleh masuk.Jika Sarawak dan Sabah , Imegresen boleh halang pemimpin pembangkang masuk dengan kebenaran Ketua Menteri.
Tak payahlah jadi tuan rumah persidangan PBB,untuk membolehkan diplomat Israel masuk.

22 Responses to "Biar badan dikerat Palestin tetap dipertahankan-Najib benar Israel datang."

  1. UMNO Kantoi Kan Rakyat jelata.....!!!
    Muzabzab

    ReplyDelete
  2. Sama je tun m dan najib.. pasukan kriket dan timbalan duta israel masuk mesia.. marilah undi PAS..

    ReplyDelete
    Replies
    1. undi pas pula akan mnjemput fahaman dan kumpulan2 syiah iran dan khawarij.

      syiah lbh bahaya dn lbh kejam dpd israel. dn hj hadi rapat dgn syiah iran

      Delete
    2. Sebagai pemimpin dunia islam beliau kena berperanan sbg pendamai.. kalau setakat baca doa je tanpa usaha mmg tak ke mana kita..

      Delete
    3. ek eleh pemimpin islam la tu. bongok mengalahkan makhluk xberakal!!

      Delete
    4. Habis tu takkan nak suruh aku pilih pemimpin mengaku islam yg bersekongkol dgn kafir harbi??

      Delete
    5. kau fkir puak kau sje yg brrhak dlm msia nie? klau smate2 nk hrpkan puak kau bangunkan ekonomi msia mgkin negare masih terkebelakang dr negare serantau. puak kau ape yg pandai? jual agame? hanye pembongok saje yg mau jd pengikut n walaungta penjual agame

      Delete
    6. Kalau kamu cakap maju ekonomi, berapa byk negara kafir yg dah maju.. kalau kamu nak ikut maju cara penang boleh aje.. tapi kedai no ekor, rumah urut dan pusat judi harus disekalikan dengan arus kemajuan yg diinginkan.. tapi dalam bab agama boleh sahaja dibuat lebih kurang dgn bersama-sama membela hak golongan LGBT, SEKEDUDUKAN, ATHEIS dan MURTAD.. dipersilakanlah jika kemajuan ekonomi cara ini yg anak cucu kamu perlukan kelak..

      Delete
    7. ape peninanggalan/jase2 pis setelah printah trg, kedah n k'lantan? klantan nk byar gaji staff negeri pn xmsmpu lg mau ckp bsr ke?

      Delete
  3. sekali membohong terus membohong

    nabi saw tidak mngaku umat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masa berbaiah dgn Allah janji nak taat tapi bila takut hilang undi cina sanggup langgar baiah. Ini tipu punya olang..

      Delete
    2. baiah giler baiah yg cagar bini ..

      Delete
    3. Siapa yg memandai ceraikan bini utk tinggalkan perjuangan islam?? Bolo punya olang..

      Delete
    4. perjuangsn islam ape yg pis perjuangkan? islam ajar ke cagar bini mase berbaiah? memalukan n menjatuhkan maruah wanita itu dr ajaran islam?

      Delete
    5. betape bebal n pundeknye pemimpin yg gunekan agame cari pengaruh .. Idup semate2 pesongkan akidah ummat dgn menyalah gunekan baiah yg ade dlm islam. xpyh pertikaokan lg mmg jls Lu n piak2 lu puak dajjal

      Delete
    6. Kalau kamu nak tengok siapa yg sanggup gunakan atau jual agama demi undi cina senang je.. kamu boleh tengok siapa yg sanggup tinggalkan perjuangan islam demi hak golongan ATHEIS, MURTAD, SEKEDUDUKAN dan LGBT.. takpe janji dapat undi cina.!!

      Delete
    7. Ada org bahlol kata bukti 90 juta tu ada kat london.. org lain pun boleh kata bukti lancap sebelum liwat tu (spt yg tun m kata) ada kat argentina..

      Delete
    8. ckp xde bukti berdegar2 duk ulang pekare same jer .. pis la bapok munafik ... manusie paling celake atas muke bumi krn pergunekan name allah n rasul urk baham n halalkan duit haram!

      Delete
  4. Salam An Anonymous PIGS,

    Nasib baik aku masih sibuk. Kau hati-hati.

    Aku bukan macam kawan-kawan walaon kau. Kawan-kawan kau kan bodoh-bodoh belaka macam kau!!!

    Baik kau standby. Aku siap je kerja aku kejar kau satu persatu hahahahhaa!!!!

    Dasar babi kurap, hujah tak ada fakta main fitnah, kau tahulan nanti bila fitnah kau dan PAS bertemu kebenaran!!!

    Jangan lari pulak walaon an anonymous!!!! Hari tu kau dah sampai hilang berhari-hari, kau pitam ke atau tercirit-birit dalam seluar hahahahhaha!!!!

    Kau tu sotong macam hadi jugak kot hahahahaha!!!!

    ReplyDelete