Terkini

Kita kasi tukar Putrajaya dan Kelantan

Harakahdaily pun jadi  juara seperti tv3/4 dan utusan meloya,
Kita kasi tukarlah kerajaan Kelantan dan negeri di bawah BN yang lain termasuk Putrajaya.Sudah semakin jelas PAS rakan kerjasama UMNO.Hj Hadi kalau bercakap bagi ruang untuk UMNO bernafas.Hj Hadi bercakap UMNO pun dapat tongkat.Dua-dua sama cipta isu dan persepsi DAP punca masalah negara. CONTOH isu diplomat Israel datang pun dikaitkan dengan DAP.

22 Responses to "Kita kasi tukar Putrajaya dan Kelantan"

  1. piss skg dh pn jd penfitnah tegar n penyambung lidah syaitan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa yg difitnahnya?? Cuba jelaskan.. buat masa sekarang yg jelasnya ialah husam fitnah tanpa bukti 90 juta..

      Delete
    2. jgn terlalu tolol la, berlambak2 fitnah yg kaum kau dh buat xnampak lg ke? yg dh dijatuhkan hukuman bersalah fitnah kt mahkamah pn maseh xnk akui lg ke? terbaru orlamak kau tu kantoi fitnah amanah n ph kes anak2 indira. xnampak jgk ke .. Abis ape yg kau nampak? klu dh taksub giler tu mate n hati pasti akan tambah bute!

      Delete
    3. Tak perlu terlalu marah gila oink2..

      Yg berlambak2 fitnah tu apa dia? Yg dah dijatuhkan hukuman bersalah tu apa dia?
      Yg fitnah anak2 indira tu kes apa?

      Yg aku tahu kes di perak ustaz razman disaman oleh nizar atas kes nizar dituduh sbg barua DAP? Walau didapati bersalah pun itu hanya teknikal shj.. kalau nak bukti surat perlantikan sbg BARUA DAP memang tak boleh dikemukakan.. sdgkan semua org tahu PAN secara keseluruhan memang menjadi org suruhan DAP sejak nizar dilantik menjadi MB Perak.. sejak itu dgn jelas segala tindakan beliau pastilah utk memastikan memberi keuntungan kpd DAP.. ini kerana DAP punyai kerusi DUN yg paling banyak.. sebab itulah Sultan Perak pun tak berkenan kpd org Melayu yg sanggup menjual maruah bangsa kpd kaum yg swandainya boleh diandaikan sbg kafir harbi oleh sebilangan ulamak..

      Kalau kamu nak tgk fitnah oleh puak PAN dan PH pula:

      1. UG
      2. 90 juta
      3. 91 mukasurat kenapa TSKI tak boleh jadi MB
      4. Penebangan tak terkawal balak di Kelantan sdgkan Kerajaan Negeri telah dapat anugerah pemeliharaan hutan terbaik negara di bawah ISO tahun 2016
      5. Tuduhan rasuah di Kelantan namun Kerajaan Negeri mendapat anugerah Jabatan Audit Negara di tempat pertama
      6. Menuduh TGHH fitnah pil kuda sedangkan baru2 ini terbukti memang wujud amalan pil kuda di Kelantan
      7. Menuduh PAS salahguna surau sdgkan terbukti ada kes curi speaker surau di Kelantan
      8. Banyak lagi..

      Delete
    4. giler kuase sampai agame lg sggvup di-topengkan. kate nk perjuangkan islam tp habis kaum di-ajak utk bermusuhan. ape ke jadahnye perjuangan islam sebegini? manenye rahmatan lilalamin?

      Delete
    5. Dalam PAS sendiri dah ada DHPP - DEWAN HIMPUNAN PENYOKONG PAS.. yg dianggotai dan dipimpin oleh non muslims.. so adalah salah sama sekali mengatakan PAS ajak bermusuhan dgn non muslim dan non malay..

      Melainkan kamu fikir (spt yg dihasut kpd kamu oleh PAN) bhw non muslims hanya ada dalam DAP!! Kalau macam ini punya pemikiran mmg kamu dari puak yg low class..

      Sekarang aku nak tanya kamu adakah rahmatan lilalamin anutan PAN ini termasuk memperjuangkan hak golongan ATHEIS, LGBT, SEKEDUDUKAN dan MURTAD?? Kalau ya jawab YA dan kalau tidak just jawab TIDAK.. kalau kamu tak jawab aku anggapkan jawapan kamu adalah YA..

      Delete
    6. Salam An Anonymous,

      HAri tu kau dah senyap dah. Maklumlah budak sekolah tak cerdik macam kau mana mampu bertanding hujah hahhahahahaa!!!!

      Sesama walaon boleh lah sebab korang sama-sama bodoh hahahahaha!!!!

      Kau tanya bukti RM 90 juta??? Dah ada di London kakakakkaakkahhhh!!!!!

      Hadi cuba berunding luar mahkamah. Hadi sendiri pun dah kecut telur sekarang sampai minta tangguh perbicaraan kau pergi tanya bukti pulak hahhahahaha!!!!

      Otak kau letak kat mana????

      Delete
    7. An Anonymous kaki fitnah,

      Aku beri bukti

      1. UG:
      https://www.youtube.com/watch?v=bCzdm8aoCp4

      2. 90 juta: Ada di London, Hadi cuba berunding luar mahkamah sebab kecut telur

      3. 91 ms TSKI tak boleh jadi MB, kau tunjuk bukti dokumen 91 ms tu??? Orang bodoh macam kau selamanya menuduh tanpa bukti hahahha!!!

      Kau bukan ada amanah pada cakap kau, menipu dan memfitnah memang budaya kau hahahahaha!!!

      4. 'Anugerah pemeliharaan hutan terbaik negara di bawah ISO tahun 2016'??? Kau beritahu aku wujud ke anugerah ni??? Nama anugerah je dah salah hahahhahaha!!!!Walaon bodoh macam kau kena tipu dengan Nik Amar je lah hahhahahahah!!!!

      5. Kau beritahu ada tak anugerah Jabatan Audit Negara tempat pertama??? Bodoh punya budak, kau ingat macam anugerah juara lagu ke???

      6. Kalau bodoh macam Hadi aku tak panggil dia tuan guru. Kau cerita amalan pil kuda di Kelantan, Hadi fitnah calon PKR jual pil kuda di Melaka. Apa kaitan dengan pil kuda di Kelantan pulak???

      Kau dah bengap sangat ke???

      7. PAS salah guna surau apa kaitannya dengan kes curi speaker di Kelantan??? Apa yang kau merepek ni bahlol????

      Kau ingat semua orang bodoh sangat ke sampai tak nampak alasan-alasan kau semuanya tak ada kaitan dan bodoh????



      Delete
    8. An Anonymous yang tolol,

      Kau kata dalam PAS sendiri dah ada DHPP - DEWAN HIMPUNAN PENYOKONG PAS.. yg dianggotai dan dipimpin oleh non muslims.. so adalah salah sama sekali mengatakan PAS ajak bermusuhan dgn non muslim dan non malay..

      Aku kata dalam DAP pulak ada ahli-ahli Melayu Muslim sebagai ahli parti yang standardnya lebih tinggi daripada dewan yang berasingan daripada induk seperti DHPP. DHPP macam sistem kasta, ahli DHPP tak sama dengan ahli biasa PAS!!!!

      So adalah lebih salah sama sekali kalau menuduh DAP ajak bermusuhan dengan orang Islam atau kafir harbi!!!!

      Tak payahlah kau nak suruh orang fikir, kau sendiri sekolah tak cerdik, otak tak ada, macam mana kau nak fikir!!!

      Sekarang aku nak tanya kau adakah rahmatanlilalamin anutan PAS ini termasuk memfitnah orang mememperjuangkan hak golongan ATHEIS, LGBT, SEKEDUDUKAN dan MURTAD?? Kalau ya jawab YA dan kalau tidak just jawab TIDAK.. kalau kamu tak jawab aku anggapkan jawapan kamu adalah YA..

      Delete
    9. 1. Yang aku tahu LGBT banyak di Kelantan sampai meningkat kes HIV, kalau ikut data Kementerian Kesihatan memang PAS sebenarnya memperjuangkan LGBT hahahahaha

      2. Orang yang bunuh diri di Jambatan Pulau Pinang adalah Melayu Muslim daripada PAS

      3. Asiah Jalil yang menghina Rasulullah dan berhenti solat fardhu adalah datang daripada keluarga PAS dan dibesarkan dalam lingkungan PAS

      4. Kenapa ustaz PAS pakai hadis palsu Syiah, adakah nak memurtadkan umat Islam secara perlahan-lahan dengan cara memasukkan unsur-unsur syiah beransur-ansur.

      Dato Fadzilah Kamsah pernah baca hadis syiah, apabila ditegur, beliau membuat kenyataan terbuka meminta maaf dan meminta orang ramai jangan mengambil hadis tersebut. Ini contoh orang yang amanah dengan ilmu. Ustaz PAS???

      Kalau kau cakap PAN memperjuangkan Atheis, LGBT dan sebagainya jawapannya tak dan kau sendiri pun tuduh tanpa bukti.

      Sekarang kau jawab adakah benar pas memperjuangkan hak LGBT sampai berkembang-biak di Kelantan, memperjuangkan atheis macam kes Asiah Jalil atau memperjuangkan hak murtad dengan memasukkan unsur-unsur syiah??

      Kalau ya kau cakap ya, kalau tak kau cakap tak, kalau kau tak jawap aku anggap sebagai ya...

      Bahlol punya budak walaon sekolah tak cerdik!!!

      Kan kau dah kena balik.

      Hari tu kau tuduh Dr Rozaimi yang menegur Ustaz PAs ambil hadis palsu syiah, kau ada bukti ke Dr. Rozaimi bersekongkol dengan dengan golongan Atheis???

      Woi bahlol, orang bodoh macam kau, yang salah salah kau tak tegur, yang betul kau tuduh pula bersekongkol dengan golongan atheis!!!

      Kau tak rasa kau tu bodoh nak mampos!!!

      Aku ada kerja sekarang, lepas ni aku pergi baca post kau yang lain-lain.

      Jangan ingat semua orang bodoh macam kau. Memfitnah tak ingat.

      Woi babi parti PIGS, mana bukti kau Dr Rozaimi bersekongkol dengan golongan atheis???

      Bangang punya budak!!!

      Delete
    10. Woi bahlol an anonymous,

      Nasib baik aku sibuk.

      Kau terangkan pada aku apa teknikalnya isu DS Nizar???

      Kau dahlah sekolah tak pandai, pelajaran tak seberapa, ada hati nak cakap pasal isu teknikal???

      Kau jelaskan pada kami semua apa isu teknikal tu???

      Woi mangkok, isu teknikal tu biasanya untuk defendan lah bahlol, bukan untuk plaintif!!!

      Kau beritahu kami semua di antara DS Nizar dan Razman Zakaria siapa defendan, siapa plaintif???

      Kalau benda asas macam ni pun kau trak reti bongok nak mampos, kau nak cerita isu teknikal apa???

      Aku tuduk kau walaon bodoh nak mampos, kalau ya kau kata ya, kalau tak kau kata tak, kalau kau senyap aku anggap ya....


      HAhhahahahahaha!!!! Sibahlol an anonymous, tak habis-habis nak tunjukkan diri sendiri bodoh!!!

      Delete
    11. Woi an anonymous PIGS,

      Kes anak-anak Indira,

      Enakmen Pentadbiran Hal Ehwal Islam Terengganu 2001 yang diluluskan semasa pemerintahan Haji Hadi menyatakan bahawa :-

      Seksyen 101 Keupayaan untuk memeluk agama Islam

      (b) jika dia belum mencapai umur lapan belas tahun, ibu dan bapa atau penjaganya mengizinkan pemelukan agama Islam olehnya

      Woi bahlol, kes anak-anak Indira, siapa fitnah siapa???

      Aku bukan macam kau lah babi, main cakap tak ada bukti!!!

      Woi sial, aku cabar kau tunjuk bukti fitnah kes anak-anak Indira, kalau kau bangang jawab ya kalau tak bangang jawab tak kalau kau tak jawab aku anggap kau bangang!!!

      Delete
  2. pemcm walaungta piss an anon? hoi ckp kosong bleh la ..dh mmg terbukti majoriti puak pis nie hati busuk samade pemimpin ape lg walaung. perhatian bt semua .. puak pis sbnr2nye bknlah pejuang islam tp musuh nyate pd islam n ummat islam!.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Musuh islam yg nyata ialah pejuang hak golongan LGBT, ATHEIS, SEKEDUDUKAN dan MURTAD..

      Delete
  3. Woi an anonymous bahlol,

    Simpang malaikat la kami nak Selangor diperintah PAS, bersepahlah amalan pil kuda nanti. Jangankan orang biasa, walaon pun mabuk pil kuda jugak. Kalau kau tak mabuk pil kuda cuba kau terangkan macam mana fitnah pil kuda Hadi di Melaka ada kaitan dengan amalan pil kuda di Kelantan???

    Tak pun cuba kau terangkan macam mana kes salahguna surau ada kaitan dengan kes curi speaker surau???

    Kalau kau mabuk pil kuda jawab ya, kalau tak jawab tak, kalau kau tak jawab aku anggap kau memang mabuk pil kuda!!!

    ReplyDelete
  4. An anonymous PIGS,

    Di Selangor kami ada macam-macam insentif lah bahlol.

    1. Tabung Warisan Anak Selangor (TAWAS)
    2. Bas percuma
    3. Tuisyen percuma
    4. Skim Mesra Warga Emas
    5. Dana hijrah Selangor
    6. Geran bantuan dan macam-macam lagi

    Kalau bawah Kerajaan PAS apa dapat??? Gaji pun minta sedekah Najib. Sampai dihina Najib sedemikian rupa, kami taknaklah hidup merempat sampai terpaksa curi speaker surau!!!!

    Bodoh punya walaon. Bagi alasan pun jenis bola tanggung. Bebal nak mampos. Tutup mata pun boleh smash hahahhahahahahahaha!!!!

    ReplyDelete
  5. kt klantan ade jgk, lg bagus.. tuisyen membalak secare percume .. negeri lain mane ade .. hohoho

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau setakat andaian bongok buang masa je.. mana ada sprm siasat sebab tak ada kes macam kes pil kuda tu..

      Delete
  6. krajaan pis klantan lg hebat dr s'gor lah. pemimpin2 pis nie ramai yg zuhud n xnk tunjuk ek jer. mrke sengaje melambat2kan kemajuan klantan krn sygkan rakyat bkn mrke xnk ambk tau hal rakyat atau xreti tadbir negeri.. mrke cume takut/bimbang rakyat xdpt imbangi arus kemajuan n akan jd kaki botol mcm lgkawi. mrke jg nk rakyat merase susah n sgsare dulu didunia agar rakyat dpt beringat pd sgsare nerake sbnar. olar-0mak xpe la nk bermewah2 ngan kete2 n umah bsr krn mrke nie tau jage batas2 diri n agame. pasal klantan hiv ranking pertame tu nk wt guane tu bkn keje kite keje tuhan!. kite nie jgn pulak memandai2 pertikaikan takdir tuhan mcm puak2 atheis PH tu. hal nie biarkan pemimpin kite berdoa mrke kan olar-mak dh tentu ade line direct bt mengadu. .. takbir!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang kerja mursyidul am mereka setakat baca doa je.. mana dia berani tegur puak2 atheis PH tu..

      Delete
    2. kerje ulamak pis hsmyelah pengampu tegar perompak no 1 dunie ..almaklumlah byaranye cash .. 90'joota beb. ulamak pis tercabut sarban .. sarban donia pkai pn semate2 nk tipu rakyat jer!

      Delete