Bicara Politik

Bicara Politik
22.1.18 Taiping.
Terkini

Tuan Ibrahim Tuan Man akan senasib Mat Sabu?

Timbalan Presiden PAS bercakap akan turut serta himpunan bersih.
Presiden sebaliknya.

"PAS tidak akan suruh ahli turun Bersih 4.0, PAS hanya akan hantar wakil sahaja"

TG Haji  Abdul Hadi Awang
Markas Tarbiyah PAS Air Kuning, Taiping.
9 Ogos 2015


10 Responses to "Tuan Ibrahim Tuan Man akan senasib Mat Sabu?"

  1. Kalau setakat nak hantar wakil saja baik tak payah.

    ReplyDelete
  2. Kalau setakat nak hantar wakil saja baik tak payah.

    ReplyDelete
  3. Sukahati presiden kami lah.. kami tetap akur dgn arahan presiden..

    ReplyDelete
  4. Sukahati presiden kami lah.. kami tetap akur dgn arahan presiden..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wan,presideng mu suru mu cium ketut dia,mu tak kisah punya sebab ketut hadi seperrti bau pewangi ,dan mu mesti akur sebab takut kalu tak buat dapat dosa ,

      Delete
  5. Kah kah kah.......wakil Pas! Jing2 aroun din kut? Tak nampak pung! Kah kah kah! Rasanya BERSIH 4.0 pun tak de minta wakil Pas pung!

    ReplyDelete
  6. Kan ramai wakli PAS yg berlabel GHB.. x payah nak pertikai Presiden kami..

    ReplyDelete
  7. Kan ramai wakli PAS yg berlabel GHB.. x payah nak pertikai Presiden kami..

    ReplyDelete
  8. Ikut kau oranglah, kau orang dah hebat2 belaka.

    ReplyDelete
  9. Hehe Wan....ko ni penjilat fulltime ye....merata blog ko dok peluk cium predideng ko....

    ReplyDelete