Terkini

Calon pilihanraya kecil,Kuala Kangsar, adakah ini drama?

Calon Umno di kuala dipilih oleh MT. Asyraf Wajdi ahli MT. Dia ada PhD pengajian Islam. Takkan dia tak tau orang dalam iddah tak boleh keluar rumah utk berkempen.

Yang keluar fatwa tak boleh keluar rumah ialah Fathul Bari. Mengapa bukan Jamil? Takkan Jamil pun tak tau hukum perkara itu?

Kalau aku kata, ini semua drama Umno utk biarkan Amanah berdepan dengan parti penasihat dan Umno akan support calon parti penasihat di situ, tentu orang parti penasihat akan kata, ini spekulasi.

Apa pun, drama usul ini memang menarik. Skrip pun bagus. Pelakonnya pun hebat. Tahun depan layak dapat Anugerah Bintang Popular BH.

sumber fb Zolkharnain. 

6 Responses to " Calon pilihanraya kecil,Kuala Kangsar, adakah ini drama?"

  1. Kholid Semak kata PAS tak mesra bukan islam sebab itulah PAN nak lawan PAS.. pada PAN musuh DAP mesti dihapuskan at all costs.. PAN tak kata pun nak lawan UMNO di PRK ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang Pan tak nak lawan UMNO; Pan hanya nak balas dendam kat Pas ja. Itu pun bagus juga untuk Pas. Sekurang-kurangnya Pas dapat tahu kesan daripada perpecahan itu. Pan pun dapat tahu sama ada mereka diterima rakyat atau tidak.

      Delete
    2. Memang sejak dari awal saya setuju 3 penjuru.. UMNO pun perlu tahu kesan dari isu 1MDB..

      Delete
  2. anon 7.57 pung lulusan phd juga bro! Tapi baca suratkhabar mana entah! Kah kha kah! Ini semua kerana DAP juga Kah? Adoi bodoh sampai ke tulang........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Satu majlis sembelih kambing utk kafarah eddah akan diadakan sbb ada maslahah yg lbh besar dr eddah...spt.fatwa altuan guru ahmad albab

      Delete
  3. insaf dan baliklah ke pangkal jalan

    ReplyDelete