Terkini

Hj Hadi tunggulah PRU14, baru tahu siapa jadi PM.

Presiden PAS yang mendapat rawatan di IJN pun berminat nak tahu siapa calon PM PH jika memerintah Malaysia.

PAS pun tiada pemimpin yang layak, sekejap bertanding 40 kerusi, sekejap 100 kerusi Parlimen. KEMUDIAN jika dapat 20 kerusi, masa itu kerusi PAS mahal.Jadi  ini masanya masuk BN sokong kerajaan Najib yang rasuah, zalim dengan pelbagai isu.

APABILA PH menang PRU14, semasa itulah HJ HADI akan tahu siapa jadi Perdana Menteri.

Membaca tulisan Haji Hadi seperti beliau masih berdendam dengan Keadilan, Amanah, DAP dan bersatu.

Haji Hadi menulis ," Saya mengikuti perbincangan hangat dalam kalangan semua parti yang sedang berjuang menghadapi PRU14 yang begitu galak menamakan calon Perdana Menteri, kecuali PAS tidak mencalonkan sesiapa."

HJ HADI  menulis lagi (Sumberi berita Haji Hadi minat nak tahu siapa Perdana Menteri Kerajaan )dahulunya ada pemimpin jadian dalam PAS juga berwirid dengan nada yang sama. Sekarang sudah meninggalkan PAS. Semua pihak merasa hairan mengapa PAS diam membisu? Adapun ahli dan penyokong PAS yang sangat setia sanggup tidak berpeluh dan berpecah kepala bertanya siapa calonnya sama ada jawatan Penghulu Kampung, ADUN, Parlimen dan jauh sekali siapa calon PM.

8 Responses to "Hj Hadi tunggulah PRU14, baru tahu siapa jadi PM."

  1. tak kan la aku yg nak kena cakap yg aku layak jadi ketua besaq..hangpa la yg cakap. baru la nampak wala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kami bangga akan tuan guru kami yg amat dikasihi.. TGHH.. walaupun beliau cuba dijatuhkan oleh anasir2 pentaksub DAP tapi kami berjaya mengangkat beliau demi kemaslahatan perjuangan islam di Malaysia..

      Delete
    2. Hadis lks bab memilih pemimpin negara lebih sohih dari hadis nabi sendiri...tengkorak lu

      Delete
  2. Nak bertanding 100 kerusi pastu bercita2 nak menang 40 tapi realitinya belum tentu boleh dapat kekalkan semua kerusi yang PAS pegang dan Hj Hadi masih berangan2 nak jadi PM? Ni bukan lawak tapi cerita bengong macam kisah Pak Pandir atau lebai malang. Kedua2 watak tu amat tepat dengan personaliti PAS kala ni. Tapi kebodohan tu bukan satu dosa dan angan2 tak memerlukan modal. PAS boleh je berangan nak ke Putrajaya tapi bukan ke Hj Hadi yang cakap "PAS tak nak rampas Putrajaya dari tangan UMNO, cuma nak jadi penasihat je!".... Adakah aku salah dengar atau baca? Atau itu adalah kata2 yang tak logik?

    Apa pun bagi walaun2 PAS, logik atau tak logik, takde hal, asalkan yakin dengan Tok Guru maka "semuanya boleh jadi bila PIGS can fly" or bila dah putus hubungan dengan PKR dan DAP masih lagi nak duduk dalam kerajaan Selangor... atau RUU 355 akan jadi undang2 bila UMNO dan rakan2 sekutunya dah setuju tak nak bentang dalam Parlimen. Inilah kegilaan apabila kita letak si jahil duduk dalam Parlimen. Nak bagi dia perintah negara? Aku tak rasa rakyat Mesia ni gila dan jahil seperti ahli2 totok PAS.

    Nick.
    Cape Tiger

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nampak gayanya nick ni tak ikut perkembangan terkini.. so aku malas buang masa aku..

      Delete
    2. U r obsalutely rite, bro! Kesian kat para walauntas dan walakeldais yg terfana serta terkhilaf meletak harapan pada sebuah wasilah yg menggambarkan istana2 hinggap bakal dihuni disyurga nanti dgn terus mengisi tabung2 jihad dan tin2 milo bagi pemimpin2 mereka berganti proton ke audi, toyota ke vellfire, menambah penyedap is one ke is two, is two ke three, namun para2 walauntas dan keldais akan terus beristiqamah sehingga menggapai kemenangan dlm fatamorgana cuma.

      Delete
    3. Kalau setakat andaian syok sendiri utk menghiburkan hati lantaran TGHH masih lagi memimpin PAS yg diyakini hanya satu2nya yg berjuang berlandaskan islam syumul..

      Kalau setakat berjuang utk menjadi barua DAP itu bukanlah dikira islam sebenar tapi islam liberal.. tak sanggup aku kalau ahmad awang pimpin kami ke arah islam liberal sedemikian.. tapi yg lucunya ahmad awang hanya setakat baca doa shj lantaran bagi mengelakkan dia bocor rahsia pangkor 2 yg mana sebenarnya org ramai sudah pun tahu yg telah membawa kepada kejatuhan perak pd tahun 2009.. memang dia tak layak jadi presiden pun!

      Delete