Terkini

Tahniah Hj Hadi dulu Padang Merbuk ,sekarang Dataran Putrajaya.

 Hj Hadi sudah naik selangkah lagi dulu Padang Merbuk RUU355,kini Dataran Putrajaya Al Aqsa pula.
Dulu orang PAS cukup sensitif bergambar bersama.Tapi sejak cukup 40 kerusi parlimen ,boleh jadi Kerajaan bersama BN.

16 Responses to "Tahniah Hj Hadi dulu Padang Merbuk ,sekarang Dataran Putrajaya."

  1. bagus lah tu satu toklobai sangkut satu lagi penyamun tarbus...dah kena lah tu ..politik matang versi 1mdb n 90j...?????hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bersamalah kita dgn dap (1 billion) agar al aqsa dapat dilindungi dari israel (1 billion)...

      Delete
    2. Hahahahaha, kaki fitnah cerita benda yang tak logik hahahahhahaha!!!

      1 billion apa??? Orang, RM hahhahaahhaha!!!!

      Sudah-sudahlah kau buat kerja bodoh!!!

      Delete
  2. Festival = celebration...apake jadah meraikan AlAqsa dak kena klepet dgn Zionis...macam janda baru seronok2 gelak ketawa begurau senda betepuk betampar sambut besday time mati laki...

    ReplyDelete
  3. Jgn ada yg nafi dn diperbodohkn hadi lg bahawa pas akn bergabung dgn umno.. klu tk nyata.. secara gelap la jwpnya.

    Himpunan tu sgt bagus urk memudahkn pnyokong pas tolak pasno... tolak pasno tnpa ragu2 lg.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada ke bukti hadigol?? Hari tu aku tanya bukti amanat kafirkan umno sampai sekarang ko senyap?? Tak malu ke bila tak boleh pertahankan dakwaan sendiri..

      Dasar walaun dAP!!

      Delete
    2. Ada bukti, amanat tu sendiri buktinya.

      Saudara-saudara sekelian percayalah,

      Kita menentang UMNO, bukan kerana nama dia UMNO. Kita menentang Barisan Nasional bukan kerana dia lama memerintah kerajaan. Kita menentang dia ialah kerana dia mengekalkan perlembagaan penjajah, mengekalkan undang-undang kafir, mengekalkan peraturan jahiliyah. Oleh kerana itulah kita menentang mereka. Oleh kerana itulah kita menghadapi mereka. Oleh itulah kita cuba berlawan dengan mereka.


      Percayalah saudara-saudara sekelian,

      Perjuangan kita adalah jihad, ucapan kita adalah jihad, derma kita adalah jihad. Bergantunglah kita kepada Allah dengan (menghadapi) puak-puak ini kerana kalau kita mati melawan puak-puak ini, mati kita adalah syahid. Mati kita adalah Islam. Kita tidak perlu masuk Buddha, Kita tidak perlu masuk Hindu, Kita tidak perlu masuk Kristian, Tapi kita menjadi kafir dengan mengamalkan 'politik suku, agama suku'.

      Delete
    3. An anonymous, amanat ni pendek je tapi berpa banyak yang menyalahi Islam.

      Aku ambil beberapa contoh je:

      1. Najashi pemerintah Habsyah yang menerima sahabat-sahabat Rasulullah S.A.W di Habsyah. Najashi seorang Muslim.Seluruh kerajaannya Kristian.

      Pernahkah Rasulullah suruh Najasyi menentang kerjaannya sebab perlembagaannya kafir atau undang-undangnya kafir???

      Pernahkah Rasulullah berkata kepada Najashi Najashi jadi kafir sebab mengamalkan politik suku agama suku???

      Delete
    4. 2. Hadi sebut mengekalkan undang-undang kafir sebab tu menentang Umno. Kau sebut pada aku pulak, undang-undang mana yang kafir???

      Delete
    5. 3. Hadi kata menghadapi puak-puak ni mati adalah syahid. Syahid ni contohnya menentang orang kafir. Kalau kau kata kawan kau masih Islam macam mana kau boleh kata kau mati syahid???

      Kalau orang mati contohnya ketika melahirkan anak orang tak kata mati syahid walaupun pahala seperti orang mati syahid.

      Kalau ahli-ahli parti kau mati kau tak kafan dan mandi jenazah, kau tanam macam tu je, dah tentu-tentu kau anggap dia mati lawan kafir.

      Delete
    6. An Anonymous,

      Kau tu belajar tak tinggi tapi takkanlah kau nak jadi bodoh selama-lamanya. Kau ingat di akhirat kau boleh jawab ke kau ikut hadi jual agama sebab kau bodoh???

      Amanat Hadi difatwakan sesat oleh Majlis Fatwa Kebangsaan. Majlis Ftawa Kebangsaan sedia berbincang sekiranya Hadi tak puas hati.

      Kenapa Hadi pondan tak datang???

      Hadi memang pondan, nak debat dengan Husam Musa pun takut, dah tak ada hujah, lari mensotongkan diri hahahahaha!!!

      Delete
    7. Woi An Anonymous,

      Kau nak cerita macam budak-budak kau pergilah main dengan budak darjah tiga.

      Kau ingat senang ke nak berhujah dengan golongan intelek macam kami hahahahahaha!!!!

      Kalau kau nak jadi bodoh jugak eloklah kau join blog budak-budak Pas, bolehlah korang sembang benda budak darjah tiga hahahahah!!!

      Delete
  4. Buatla demo kt kompleks illuminati yg baru siap tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buat demo depan pick up lagilah ramai kereta lalu lalang..

      Delete
    2. Woi babi anonymous,

      Kalau demi kaki penjual hadis palsu kau sanggup memfitnah mereka yang mempertahankan kesucian dan ketulinan hadis, kau memang babi!!!

      Layaklah kau dilaknat Allah sebagai PIGS!!!

      Rakyat Malaysia dah tahu lah PAS kali jual agama!!! Fastaqim di Shah Alam yang datang 3 ribu orang je.

      Rakyat dah insaf kaki jual agama baca hadis palsu Syiah memang tak boleh pakai!!!

      Delete