Terkini

Ceramah Kelompok PAKATAN HARAPAN di rumah Ketua Cawangan PAS ,Bukit Gantang.

Pada hari ini 17 April terdapat 2 program  penerangan PH Bukit Gantang 5.30 petang di Tmn Kaya,Taiping bersama Leman Raja Lawak.

Sebelah malam ceramah kelompok di rumah Yahaya Ketua PAS Seberang Ampang, Bukit Gantang.
Tindakan berani mereka kerana mereka mahu PAS bersama Pakatan Harapan.

18 Responses to "Ceramah Kelompok PAKATAN HARAPAN di rumah Ketua Cawangan PAS ,Bukit Gantang."

  1. Adakah Yahaya (Ketua PAS Seberang Ampang, Bukit Gantang) ni Pejuang PAS sejati? Kalau ianya Pejuang Parti Islam Sejati, takkan lah si Yahya ni nak Ubah Tujuan Perjuangan Asal PAS untuk semata-mata nak bernaung di bawah Penguasaan Laknatullah DAP?!@#$.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woi Ismail,

      Aku pun hairan dengan kau ni boodoh nak mampos!!!

      Ustaz PAS doa jahanam PAN, PAS sendiri yang jahanam kena ribut!!!

      Nasarudin Daud Exco Agama Kerajaan PAS Kelantan baru nak berucap kena petir sampai rugi Jabatan IT PAS RM 90 ribu sedangkan wartawan lain apa pun tak ada!!!

      Tuduh LGBT sana-sini kenapa kes HIV akibat gay di Kelantan meningkat mendadak???

      Maki DAP sana-sini PAS juga kena laknat Allah sebagai PIGS (PAS+Ikatan=Gagasan Sejahtera)!!!

      Kau ni punyalah bodoh, ada yang halal yang kau pilih babi jual agama apahal???

      Delete
  2. Parti tu sebagai wadah utk berjuang, yg penting diri ini mmpunyai prinsip perjuangan yg sebenarnya.. kalau wadahnya dah gelong.. jgn kita korbankan prinsip perjuang kita hanya untuk ikut2 saje, atau pun takut dcaci.

    ReplyDelete
  3. yg pas duk tongkat hamno tu perjuangan islam ke?

    ReplyDelete
  4. Parti tu hanya sebagai wadah utk berjuang, yg penting diri ini mmpunyai prinsip perjuangan yg sebenarnya.. kalau wadahnya dah gelong.. jgn kita korbankan prinsip perjuang kita hanya untuk ikut2 saje, atau pun takut dcaci..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Penyokong PAS kalau tak melaknat, tak memaki, tak melabel, memang tak sah. Perangai Islamkah begitu? Ajaran Rasulullahkah begitu? Semua tindakan orang lain, salah. Tindakan dia sahaj betul. Apalah punya perangai macam ni. Sepatutnya sebagai penyokong parti SUCI bercakaplah elok-elok; tunjukkan contoh yang baik. Ini tidak, mulut berbau dengan maki hamun sahaja.

      Delete
    2. Saudara Tok Janggut, betul tu...

      Delete
    3. Demer belajor daripada mr presideng demer yg suka benor bermaki-hamun dan sumpah seranah!
      Ilmu yg diajor, kalau tak turun kpd murid, nak turun ke mana lagi kan?
      Hidup mr presideng kluk-klek, juara politik maki sedunia!! Kahkahkah

      Delete
  5. Pas parti islam kan, parti suci kan , parti lebai2 diketuai ulamak kan?

    Ok kalau betul berjuang berdasarkan islam , tunjukkan sumber duit untuk tanding 160 kerusi (160 kerusi ni lebai hadi yg cakap 2hari lepas bukan ambo yg cakap ok.)

    Adakah duit ini datangnya dari tin milo atau pun akaun umno?

    Kalau dari tin milo tak kan lah tak nak berjimat cermat, kerusi yg konfim kalah pun nak tanding jugak ke? bukan kah membazir tu, cara islam ke ni?

    Melainkan duit itu datang dari akaun umno.. hmmm.

    Agaknya kalau umno kasi lebih sikit, Pas akan tanding semua 222 kerusi .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jom kita pertaruhkan dgn kerat kotei ayam bila parti suci masuk bertanding 160 kerusi dan boleh perintah Malaysia!!!
      Mereka mungkin menang kerana dah call malaikat awal-awal utk turun dan mengundi mereka. Kahkahkah

      Delete
    2. Mana parti cebok pungkok dap yg nak gantikan pas? 27 kerusi je ke?

      Delete
    3. 27 kerusi pun, menang semuakan???

      160 kerusi kalah semua kan, sebab malaikat tak tolong kaki makan duit haram hahahahahaha!!!

      Nama pun parti babi malaikat pun taknak datang tolong babi2 jual agama!!!

      Delete
    4. parti mane pulak hk suke mkn taik hamno? berangan nk 160 krusi .. pi mampus la. org semue dh tau masuk bertanding pn nk pecahkan undi pembangkang disamping nk menangkan hamno. berangan nk jd punaisihat konon .. punai sendri pn dh hampir mampus maklumlah 3 lubang bergilir duk tunggu!

      Delete
  6. Kalau pas tewas semua kerusi maka hukumannya Mr Presiden dan orang kanan kirinya akan disula dihadapan semua walaun sekalian. Takbur

    ReplyDelete
  7. dh la bongok tu melampau'2 tp xsdar pulak diri tu bongok.. tp yg paling celake puak pis nie bile mereke pergunekan name allah n rosul demi kepentingan tembolok sendiri! ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takkan nak guna nama Koon Yew Yin kut..

      Delete
    2. Takkan nak guna nama Nik Abduh kot. Dia tu lambang kebodohan - Nik Abodoh

      Bapak dia sendiri cakap dia anak derhaka, dah disahkan sebagai suara dia sendiri oleh makmal antarabangsa dan akan digunakan di dalam perbicaraan Sarawak Report hahahhaha!!!

      Biar kasi malu sikit babi-babi jual agama ni, Allah pun dah laknat sebagai PIGS hahahha!!!

      Delete
    3. manusoe palong celake atas muke bumi ialah manusie yg pergunekan name allah n rosul demi nafsu n tembolok diri sendiri. xsalah lg mmg puak'2 nielah titisan dr asal usul azazil @ bapok iblis!

      Delete