Terkini

MUKA MENCUKA HUDUD TANGGUH .DAP pun tak bantah.

C&P.
*Aku baru selesai tonton video sidang parlimen, Tahniah aku ucapkan kepada semua Ahli Parlimen PH hari ini di Parlimen.. anda telah beraksi dengan baik di hari hari terakhir.. kalau dalam bolasepak, mereka berjaya mengawal bola.di minit minit akhir permainan..Sehingga aksi anda telah membuatkan wajah2 MP PAS muram di luar dewan parlimen..*

 Ketika Yb Takiyuddin dari PAS bangkit.. mohon kepada Speaker membuat ketetapan berkenaan RUU 355, Usul dari Marang.. Semua Ahli Parlimen PH diam membisu.. MP Khalid Samad, YB Sepang pun hari ini menjadi seorang pendiam, Selalunya mereka lah garang, bingkas bangkit pertikaikan Speaker....

Ahli Parlimen DAP pun sama.. Dr Tan Seng giaw yang duduk dibelakang takiyuddin pun hanya menguap dan mengorek telinga.. mereka relax jer..

Memang sejak awal, UMNO/PAS tak berniat pun untuk bahas, apa lagi Undi usul Marang.. apa yg mereka harapkan, adalah aksi2 Ahli Parlimen Pakatan harapan.. mereka mahu perangkap untuk ahli parlimen DAP, Amanah bangkit.. persoal Speaker.. agar ia menjadi perangkap dan muslihat mereka untuk PRU 14 dituduh sebagai menentang Hudud....

Media Media BN sudah siap sedia menjadikan aksi2 kata kata MP Harapan sebagai modal mereka sebagai menolak dan menentang hudud, RUU 355 walaupun pada hakikatnya hanya mempertikaikan peraturan Dewan dan Speaker seperti sebelum ini...itulah yg berlaku sebelum ini.. mereka sudah bersedia dgn agen Provokasi mereka seperti mamak Azeez Rahem..

Akhirnya Ahli parlimen UMNO dan PAS yang terperangkap.. aksi diam membisu MP Pakatan, membuatkan mereka sendiri hari ini diperangkap... tak hairan lah MP PAS hari ini bermuram durja..Tahniah MP Pakatan Harapan..

*Sebagaimana Pepatah Arab..*

 ﺇِﺫَﺍ ﺗَﻜَﻠَّﻤْﺖَ ﺑِﺎﻟﻜَﻠِﻤَﺔِ ﻣَﻠَﻜَﺘْﻚَ ، ﻭَﺇِﺫَﺍ ﻟَﻢْ ﺗَﺘَﻜَﻠَّﻢْ ﺑِﻬَﺎ ﻣَﻠَﻜْﺘَﻬَﺎ...

*Jika kamu mengucapkan satu kata , ia telah menguasaimu ; dan jika kamu belum berkata, kuasa itu ada dengan mu.*
C&P

11 Responses to "MUKA MENCUKA HUDUD TANGGUH .DAP pun tak bantah."

  1. Replies
    1. yes...biar kan tok lobai dibangsatkan olih umnogok sampai mampos...bodoh piang nasihat atgna x nak dengar..padan muka marang ketipong??????

      Delete
  2. pas minta bentang lg. speaker kt dia ikut arahan kerajaan umno tk bg bentang lg... nk sambung lps pru14.

    pas nk kt kunun bkn hj hadi xnk bentang tp tk diberi kerajaan.

    soalnya berapa kali ponteng minta tangguh bentang... dh hujung nk minta apa lg. pas yg xserius umno pun mls nk layan. bn dh kelemasan pas masih dgn isu 355.

    bagus ph diam saja. itu urusan pas dgn kerajaan. video tu akn jd bukti pas xrelevan klu nk bawa isu 355 masa kempen pru.

    u yg xsebulu dgn gf u... jgn salahkn org lain. umno dh nmpk projek 355 gagal pengaruh rakyat.. buang beras... bak balik ana pun 90j.. kau nk melepas apa pun buatlah lps tu..

    ReplyDelete
  3. dah orang lain pulak yang di kritik ni pehal.

    ReplyDelete
  4. Balik semua nanti pesan kat omak kat bapak, kat datuk kat nenek kat opah kat yot dan seangkatan degan nya.

    Jangan Undi Dacing !

    Jangan Undi Bulan !

    Jangan Undi Dacing !

    Jangan Undi Bulan !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju, tuan. Jangan undi dacing kerana dacing sudah rosak. Jangan undi bulan kerana bulan sudah retak. Undilah PKR yang menjadi payung kepada pihak pembangkang yang SERIUS dan BERWIBAWA.

      Delete
    2. hidup rakyat hidup ph bebasanwar

      Delete
  5. Muka2 Kaki Rembat yg.x akan kita lihat lg.slps PRU ni...TUKAR!!!

    ReplyDelete
  6. AMAT BAIK SEKALI JIKA SETIAP BLOG PRO PH MENYIARKN IMAGE LOGO KEADILAN DLM SETIAP POSTING MULAI SEKARANG.. BIAR MUDAH DIHAFAL OLEH SEKELIAN RAKYAT.

    SEBARKAN LOGO UNDI KEADILAN DLM DUNIA CYBER!

    ReplyDelete
  7. Terima kasih atas informasi postingan ini. Sangat bermanfaat.

    Cara ini memang work udah di coba. thanks.. sangat bermanfaat.

    ReplyDelete