Terkini

Pegawai Khas Ahli Parlimen Bukit Gantang Buat Laporan Polis?

SMS dan menelefon kepada kita agar buat laporan polis kerana berita TV3 mencemar imej Pegawai Khas DS Nizar.Kita tidak membalas SMS itu.

Kita hanya memberitahu yang kita akan buat perbincangan sesama Pegawai Khas Ahli Parlimen Bukit Gantang keperluan untuk membuat laporan polis.Setakat ini kita tidak dipandang serong oleh Jabatan Kerajaan dan masyarakat.Bertambah pula kita setakat ini masih ditanya khabar ,bagaimana dengan "operate".

Masalah kami ,kami tidak menonton siaran berita itu,jadi kami tidak tahu macamana bentuk untuk membuat laporan.Kita juga tidak mengetahui kedudukan peringatan DS Nizar kepada pemilik stesen tv itu,adakah sudah meminta maaf atau belum.

Bagi kita ,Pusat Khidmat perlu terus bekerja,peduli apa dengan fitnah,peduli apa dengan tohmahan,peduli apa dengan "cah keting" dan peduli apa dengan mereka yang tidak bekerja tetapi pandai mengkritik.Kita pegawai khas perlu terus bekerja.Kita di sini kerana kita Ahli Pas dan pimpinan Pas Kawasan.

Kita pun tidak tahu setakat mana PAS Kawasan boleh menerima kita untuk terus berkhidmat di Pusat Khidmat Ahli Parlimen. Kita pun dinilai oleh DS Nizar.Nampak gayanya KPI kita di bawah 40 markah.Mungkin juga DS Nizar mempunyai pasukan "elit" untuk pusat khidmat parlimen.

Nantilah kita fikir-fikirkan keperluan untuk membuat laporan polis dan kemunasabahan laporan polis itu.

0 Response to "Pegawai Khas Ahli Parlimen Bukit Gantang Buat Laporan Polis?"

Post a Comment