Terkini

Satu lagi kejayaan rakyat, satu cawangan PAS dibentuk.

YB Salahudin Ayub menyerahkan sijil keahlian kepada Ketua Cawangan PAS Kg Kurnia Jaya,Haji Said. Maaf foto agak kabur,kerana gambar diambil melalui handphone.
YDP Bukit Gantang Ustaz Nordin Jaafar menyatakan 45 orang ahli baru Pas di Kampung Kurnia Jaya,Kamunting dalam Dun Kuala Sapetang telah berjaya membentuk satu cawangan PAS .Satu kampung yang penduduknya sudah sinonim dengan Umno. Antara mereka itu terdapat bekas ahli umno,ada yang pernah menjawat AJK Umno Bahagian,Wanita cawangan dan Pemuda Cawangan.

Satu banner yang menyatakan perasaan hilang kepercayaan kepada Umno.Mereka lebih suka dengan PAS bukannya UMNO yang partinya suka dengan video lucah dan menipu rakyat.

2 Responses to "Satu lagi kejayaan rakyat, satu cawangan PAS dibentuk."

  1. Berdirilah PAS dengan bermaruah tanpa PKR dan DAP terutamanya, janganlah diperbodohkan oleh mereka...! kembalilah pada perjuangan asal semoga kita rakyat Malaysia dapat keberkatan daripada perjuangan PAS.

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum....

    Islam menggalakkan perpaduan, lebih-lebih lagi sesama umat Islam dan juga sahabat kepada orang Islam yang baik-baik. Kita hidup bermasyarakat, bukan hidup bersendirian di muka bumi ini. Jika hendak bersendirian tanpa kerjasama dan tautan persahabatan dengan orang lain.., silalah ke planet lain.

    Kita bukan ingin mencari perbezaan dan kesalahan, yang perlu kita tumpukan ialah mencari persamaan dan mencapai cita2 yang selaras dengan perundangan Islam. Apa yang berlaku selama ini ada hikmahnya. Jika DSAI tidak diperlaku sebegitu kejam, mungkin sampai ke hari ini masih ramai yg tidak sedar apa yg tersirat disebalik negara Malaysia ini.

    "KITA MENCARI PERPADUAN DAN ISLAM JUGA MENGGALAKKAN PERPADUAN, BUKAN PERPECAHAN..."

    ReplyDelete