Terkini

Nizar ,Uncle Seekers dan Salahuddin Ayub

Nama Nizar cukup popular.Untuk melariskan akhbar guna muka Nizar dan berita Nizar .Contohnya Sinar Harian edisi Perak,letak gambar dan berita Zambry Kadir  ,akhbar tu tak laku.

Khairy Jamaluddin menjadikan  hujah untuk menyindir Pemuda PAS Johor dengan mengaitkan Nizar ,menyebabkan pengundi Melayu "lari" meninggalkan PAS.

Ada orang marah sama Nizar atas isu WWW1 ,kononnya isu itu menipiskan peluang Salahuddin Ayub untuk menjadi Menteri Besar Johor.Kononya peluang PAS Johor untuk memimpin Johor hampir terjejas.

Sementara itu banyak kali DS Nizar bertanya kepada penulis,sudah bacakah blog Uncle Seekers.?DS Nizar bagitau blog ini cerita tentang kerabat diraja Johor. 

Dalam ceramahnya DS Nizar selalu juga menyebut Uncle Seekers. Dalam ceramahnya  Nizar menyentuh blog Uncle Seekers.

Khairil Azlishah Jalil, 32,seorang peniaga telah membuat laporan ke atas blog Uncle Seekers.Soalnya mana pergi UMNO Pulai,Perkasa dan UMNO lain-lain.?

Dulu pejabat DS Nizar kena gelidah   ,apabila ditanya, salah satu laporan polis  yang dibuat  dari UMNO Pulai.

1 Response to "Nizar ,Uncle Seekers dan Salahuddin Ayub"

  1. 1. Saya telah menelaah blog Uncle Seekers dan mendapati pendedahannya amat berani dan mengejutkan.

    2. Jika secebis ayat DS Nizar telah menggemparkan 1Malaysia, pendedahan Uncle Seekers sepatutnya telah menjadi kiamat buat mereka yg terlibat.

    3. Begitulah kuatnya pengaruh internet, manusia semakin celik, kemungkaran dibongkar dan kebenaran menjadi nyata.

    4. Seorang lagi blogger tegar Umno telah jadi 'GILA' dan sedang menelanjangkan kepimpinan Umno mulai 2 Julai 2012. Layari www.akupeduliapa.blogspot.com

    5. Hijaukan Malaysia ... Allahu Akbar !!!

    ReplyDelete