Terkini

Update"Isu Pas Larut, adakah Ahmad Zanian proksi UMNO.???

 Ahmad Zanian Md Shuhor
              Ketua Pas Cawangan Sungai Bayor,Kawasan  Larut, Ahmad Zanian Md Shuhor.
Beliau baru menyertai PAS dua tahun. Terus diberi jawatan Ketua Cawangan.Amat malang jika betul  dakwaan penduduk,Ahmad Zanian ,merupakan proksi untuk orang ketiga????untuk merosakkan imej PAS dan peluang PAS di Parlimen Larut.??? Ahmad Zanian perlu mengikut banyak usrah dan tarbiah PAS untuk menjadi ahli yang berkualiti. Soalnya betulkah,dakwaan penduduk  Ahmad Zanian cukup rapat dengan YB Zainuddin Hamzah, Timbalan Menteri dari UMNO itu?????? ...Biar betul didakwa  Ahmad Zanian pula suruh undi calon UMNO dalam PRu 13. Ahmad Zanian didakwa cakap ,undi UMno sama saje!!!!.

3 Responses to "Update"Isu Pas Larut, adakah Ahmad Zanian proksi UMNO.???"

  1. Salam Sisi Bukit

    Perkara seperti ini perlu disiasat dengan teliti. Jangan jadi macam Hassan Ali dan Berahim Ali! Harap kepimpinana PAS jangan kelabu mata. Kekecohan ini dah didengor satu Perak yob!

    ReplyDelete
  2. Aku sokong mu Yong, benda nih kena amik perhatian, kerana PAS harus sentiasa waspada dan sila dengaq akar umbi? Jika setahun dua dah di bagi jawtan, memang silap besar lah Yong...! Tak kan tak belajar dari kesilapan pada PRU yang lalu yang mana PERAK lah banyak melompat parti dan menikam parti dari belakang. Label paling sesuai adalah PENGKHIANAT. Tolak mereka yang di pengaruhi BN.

    ReplyDelete