Terkini

"Mereka makan duit haram"mangsa buruh paksa.

DS Nizar sedang memberitahu Pak Hashim  Yaacob,mangsa buruh paksa keretapi maut,Kerajaan BN di bawah Mahathir,Abdullah dan Najib masih menyimpan RM207 bilion,pampasan kerajaan Jepun kepada buruh paksa landasan keretaspi maut Perang Dunia ke 2, sejauh 400km  .   

Pak Hashim 112 tahun ,menerangkan ,beliau tidak halalkan duit pampasan yang telah diambil kerajaan BN itu. "Mereka makan duit haram'  


Jam 3 petang ,hari ini DS Nizar  akan bertemu Duta Jepun di Kedutaan Jepun di Kuala Lumpur bersabit isu pampasan kpd mangsa landasan keretapi maut dari Siam-Burma

3 Responses to ""Mereka makan duit haram"mangsa buruh paksa."

  1. Soalan Paling Bodoh dari insan bodoh...... Wahai Kampung Lad...UMUR KAU BERAPA? Kau baru beranak semalam ke? Nak muntah aku dengan soalan kau ni. Soalan Kau....: Apa objektif jumpa duta Jepun???????????? Jawapan kepada soalan kau: "sebab kau BODOH. Paling bodoh dalam dulia......tau ....DALAM DUNIA.

    ReplyDelete
  2. KAU PALING BODOH DALAM DUNIA lah Kampong Lad.Lebih baik kau tanya kenapa kau berak keluar taik. Sori lah aku terpaksa bodohkan kau......kerana memang kau bodoh. Aduiiii anak sapa lah kau ni ...KAMPONG Lad. Tentu mak bapak kau menyesal lahirkan kau ke dunia sebab dalam kepala kau sepatutnya ada otak tapi ADA JAMBAN.

    ReplyDelete