Terkini

Kassim Ahmad cipta isu Kasta Paderi,untuk bantu BN

UMNO memang bijak mencipta pelbagai isu untuk menutup isu rakyat seperti ,isu harga getah jatuh, isu rasuah,isu kos hidup,isu GST ,isu sistem  pendidikan ( Pentaksiran Berasaskan Sekolah ) isu Kajang dan terkini isu Taib Mahmud hendak jadi TYT.

Seperti isu yang dicpta ahli UMNO yang sosialis  Kassim Ahmad,isu yang diperbaharui .Isu Kasta Paderi  akan dibahaskan oleh orang ramai.Isu yang dialami rakyat akan tenggelam.Macam isu GST akan tenggelam. Macam isu harga getah di kampung  turun orang kampung terpaksa ikat perut,tidak akan dibahas.Ulamak pula nanti sibuk layan isu Kasim Ahmad sehingga lupa isu nasional yang merugikan ummah.

Berumur lewat 80 tahun Dr Kassim Ahmad rupanya masih disenangi Dr Mahathir Mohamad. 

2 Responses to "Kassim Ahmad cipta isu Kasta Paderi,untuk bantu BN"

  1. Harapan saya agar PAS tidak perlu ghairah untuk perjelas pandangan bagi perlihatkan keislaman PAS. Semua orang tahu siapa Kassim Ahmad. PAS teruskan gerakerja politik untuk PRU 14. Isu Kassim Ahmad ini akan mati sendiri dan insyallah makan dirinya sendiri kerana ia berkaitan terus dengan Allah taala. PAS tolonglah jgn nak jadi hero isu picisan ini untuk kali ini boleh?

    ReplyDelete
  2. Itu cara Mahathir kuasai poltik orang Melayu kelirukan dan berpecah...sebelum ni dah tubuh PERKASA dengan ekstrimnya...tu sebab jemput Nurul Izzah nak downkan orang Melayu PKR.

    ReplyDelete