Terkini

Muhyiddin tak mahu mansuh PBS,minta tolong dengan Najib mansuhkan.

Pengerusi NGO Suara Guru Masyarakat Malaysia(SGMM) Cikgu Mohd Nor Izzat sedang diwawancara oleh wartawan Sinar Harian.

Bangi-Guru-guru yang membantah pelaksanaan Penilaian Sistem Berasaskan Sekolah (PBS) akan menghantar memorandum kepada perdana menteri menuntut ia dimansuhkan serta-merta, kata pengerusi Suara Guru Masyarakat Malaysia (SGMM), Mohd Nor Izzat Mohd Johari.

Menurut Izzat, pihaknya setakat ini berjaya mendapat tandatangan lebih 500 orang guru yang menyokong pemansuhan tersebut.

"Hari ini saya secara rasminya akan menghantar memorandum dengan pelbagai cara supaya ia segera sampai kepada perdana menteri Malaysia," katanya dalam sidang media yang dinamakan 'Himpunan 222' di Bangi petang ini

2 Responses to "Muhyiddin tak mahu mansuh PBS,minta tolong dengan Najib mansuhkan."

  1. cikgu itu ditukarkan bukan untuk MENYUSAHKANNYA tetapi itu untuk MEMPERTINGKATKAN LAGI KESEJAHTERAAN hidupnya ...kah..kah..kah..!!!

    ReplyDelete
  2. Rasa nya tak salah kalau guru guru yang dah lama mengajar di sesebuah daerah, tambahan daerah asal mereka di tukar kan. Ini memboleh kan para guru tersebut membuka minda mereka yang kebanyakan nya kelihatan tertutup. Kalau tak percaya lakukan lah tinjauan, pasti akan ketemu dengan guru guru yang sedemikian.

    ReplyDelete