MALAYSIA AMANAH KITA

MALAYSIA AMANAH KITA
Terkini

Puad Zarkashi jadi Pengarah JASA,orang Melayu kena waspada.

Datuk Dr Mohd  Puad Zarkashi dilantik sebagai Ketua Pengarah Jabatan Hal Ehwal Khas berkuatkuasa bulan ini.

Perlantikan ini memberi cabaran kepada Pakatan Rakyat. Orang Melayu sekali lagi akan dimomokkan kebaikan UMNO.

Menjadi tugas kita untuk menepis segala tohmahan UMNO melalui JASA ini.

2 Responses to "Puad Zarkashi jadi Pengarah JASA,orang Melayu kena waspada."

  1. orang penakut je yg merepek takut itu takut ini. semuanya momok. apa masalah dengan umno? kalau parti yg bukan umno nak hebat, tunjuklah hebat dengan persembahan hebat. kalau hebatnya hanya kerana rasa benci, takut dan gerun malah semua benda baik umno (kalau ada) dianggap momok, takde maknanya juga. hebat merapu dan mendengki khianat ada la... rakyat nak kepada parti yang mampu memberi apa yang diperlukan rakyat. kalau umno itu momok, parti bukan umno patut tunjuk dialah bidadari pemegang tongkat sakti yang mampu menunaikan kehendak rakyat, bukan hanya mendengki umno semata2.... kalau ada yang lebih baik daripada umno, pasti umno akan ditinggalkan oleh rakyat. benda mudah, buat apa nak sakitkan kepala. umno bukan agamapun, takde masalah untuk ditinggalkan jika memang dah tak berguna. soalnya, mana pengganti yang lebih hebat itu, ada?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hang betui Usin, aku angkat serban...sori topi kat hang. Bila orang mula percaya kepada parti Islam termasuk yang bukan Melayu pun pakat pi pangkah PAS, ada mangkuk-mangkuk hayun yang baru setahun jagung masuk ikut pintu belakang dah perasan lebih dan lupa diri. Tengok Presiden parti tu....ulama taraf dunia, tapi Allah uji sikit saja melalui Khalid Ibrahim yang bagi sedikit kedudukan dan kemewahan dunia berupa jawatan penting dan saham-saham terpilih kepada menantu Din Ayam....bapa mertua dah jadi beruk kena belacan....
      Puak PKR pun lebih kurang sama juga sepak terajangnya....

      Delete