Terkini

Chai, gerak saraf UMNO yang berjaya.

Tahniah kepada UMNO kerana gendang yang dipalu secara berterusan dan terancang, memulia  dan mengangkat ulamak dalam media membuahkan kejayaan.

Tiada yang lebih mengembirakan UMNO dengan kemenangan  pro ulama dalam saf pemuda , muslimat dan pusat.

UMNO  dengan jentera propaganda  mencanangkan PAS sejak berkawan dengan DAP tidak  lagi kedengaran  suara dalam PAS memperjuang hukum hudud.Hubungan intim PAS-DAP sebagai peluru menghentam PAS kononnya kuda tunggangan DAP.

Jelas gerak saraf UMNO kelihatan berjaya dengan pelbagai taktik  melumpuhkan Pajatan Rakyat.

Dewan ulamak dijadikan kawan, Chai dibawa oleh Dewan Ulamak dijadikan indikator untuk memilih pimpinan.Orang Melayu Islam, institusi Islam dekat dengan mereka.

1 Response to "Chai, gerak saraf UMNO yang berjaya."

  1. Kalau betul pemimpin2 PAS berpegang pada prisip lepaskan jawatan di Selangor Dan Pulau Pinang. janngan cakap tak serupa bikin. Orang Melayu tak kisah kalau PAS ada ke atau tidak. parti politik bukan melebih kan AGAMA tapi yang paling utama adalah Rakyat dan Ekonomi Negara.

    PAS ada presiden pun diam bila disoal tidak mampu menjawap "semua kata tak tahu" kalau tak tahu jangan jadi Tuan Presiden. Sejarah dalam parti politik ada Presiden tapi tahu apa2.

    Ingat lah ahli2 PAS semua. Kerana Amanat Tn. Presiden kamulah laki bini bercerai berai, dan Masjid ada 2 imam dan sekarang PAS bercerai berai pulak.

    ReplyDelete