Terkini

Jika Nizar sokong Haji Hadi, beliau akan digelar Pro-Ulamak.

Ds Nizar pada pemilihan pada kali  menyokong Ustaz  Awang.Jika beliau menyokong TG Haji Hadi, sudah tentu beliau akan dipandang tinggi. Profesional yang ulamak.Ulamak yang berkelulusan jurutera.

NAMUN DS Nizar tetap dengan prinsipnya. Betul  tetap betul, salah tetap salah.Beliau berani menongkah arus, beliau berani mengemukakan hujah.DS Nizar bukan gila jawatan, jika gila jawatan lebih baik beliau mengiakan sahaja pandangan Presiden PAS.

Dengan sokong Presiden, beliau mungkin antara nama yang di"caikan". Tetapi sebaliknya.Nizar jika hendak duit, beliau sudah ada. Tetapi DS Nizar mempertahan prinsip, beliau mahu PAS ganti UMNO, beliau mahu  PR perintah Malaysia. Beliau mahu PAS menunjukkan contoh  akhlak yang baik.Tetapi kini harapan beliau seperti tidak boleh dipenuhi.

2 Responses to "Jika Nizar sokong Haji Hadi, beliau akan digelar Pro-Ulamak."

  1. Tahniah. Ulama bukan pada pakaian, kelulusan dan kumpulan tertentu. Syabas Nizar, anda tidak mabuk TODI macam yg berlaku dgn ulama-ulama PAS baru2 ini. Dasar ULAMA BANGSAT!

    ReplyDelete
  2. Harap harap Y.B Ir. Nizar terus istiqamah di dalam perjuang. Di luar sana masih ramai yang mempercayai anda, kalau tidak mana mungkin DAP yang di benci oleh MSU setuju melantik anda sebagai ketua pemangkang di DUN Perak yang "TERCEMAR" itu.

    ReplyDelete