Terkini

Raikan Jemaah Haji, YB Ustaz Idris Ahmad didakwa larang jemput Nizar.

Satu sumber boleh dipercayai menghantar mesej menyatakan YB Ustaz Idris Ahmad meminta Setiausaha PAS Bukit Gantang tidak menjemput DS Nizar meraikan jemaah haji pada 12 Ogos ini, pada 2 petang.Program yang dianjur itu, merupakan kali ketujuh.

 Di bawah ini mesej yang mendakwa YB Ustaz Idris Ahmad melarang menjemput DS Nizar hadir meraikan jemaah haji dalam parlimen Bukit Gantang.

"Assalam  berita sedih betul hari ini. Fadhil dpt whatsApp drpd Ustaz Idris bagi tahu supaya program meraikan jemaah Hj pd hari Rabu 12/8 ini jangan di jemput Dato'Seri Nizar. Sekarang sudah ada pemisahan yg nyata dan jelas dah. Org ramai dan ahli2 Pas perlu tahu hal ini. Cikgu kena buat org ramai tahu hal ini."

Fadhil merupakan Setiausaha Kawasan Bukit Gantang yang juga Pegawai Khas YB Ustaz Idris.

14 Responses to "Raikan Jemaah Haji, YB Ustaz Idris Ahmad didakwa larang jemput Nizar."

  1. Sokong utk xjemput nizar, dia telah mengkhianati perjuangan islam..letak jwtn segera.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inilah perosak Pas dari dalam dan luar,Ramboo ni jenis manusia takda agama ,dia duduk dalam hutan ,monyetdan kera pun tak hingin berkawan denganya ,jadi dia join Pas untuk roskan Pas.

      Delete
    2. Engkau yg duduk dlm hutan. Pengorbanan HJ Nizar pada pas perak tidak ternilai . Dia berkorban dgn harta dan jiwanya , kau yg duduk hutan hanya mendengar tohmahan ustaz yang buta hati.

      Delete
  2. perjuangan islam tu dari pas saja ka?

    ReplyDelete
  3. Pas tu Islam. Yg lain bukan Islam. So aku yg tak ada parti ni....??

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Pas dulu n sekarang jauh beza...

    ReplyDelete
  6. Mohon Admin yang baik hati, Addkan http://mediaterus.blogspot.com ke salah satu "Sisi"

    Thanks in advance

    ReplyDelete
  7. Pas sekadar x mahu ghb terlibat dlm aktiviti pas..

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. Orang lain adalah cerminan diri kita... Kita sedaya mungkin menghina, mencerca bahkan cuba melenyapkan pimpinan GHB yang suatu ketika dahulu kudrat mereka ditagih walaupun mereka terpaksa cabaran perjuangan sebenar seperti di ISA, di penjara, di buang daerah, meninggakan anak-isteri, melupakan kemewahan hidup.... So kita seperti ibarat pucuk2 rebung ni, adakah sanggup berkorban seperti mereka. Kalau x sanggup, janganlah mencerca mereka. Mesti tindakan mereka bersebab... Fikir2kan....

    ReplyDelete
  11. Tindakan mereka mengingkari pemimpin pun pastinya bersebab juga.. makanya ditunjuki jln keluar pd mereka pun pasti bersebab ..

    ReplyDelete