MALAYSIA AMANAH KITA

MALAYSIA AMANAH KITA
Terkini

PAS Kelantan ada Ahmad Fadhli lebih cerdik dari Husam.

HUSAM MUSA bukan secerdik Mokhtar Senik di Pahang, Razman Zakaria di Perak dan Ahmad Fadhli di Kelantan ataupun Zaharudin di Selangor.

BACA kenyataan ini, menunjukkan cerdiknya Ahmad Fadhli.

“Tindakan ini juga tentunya merupakan satu pembebasan terhadap Datuk Husam Musa untuk bergerak melalui wadah yang dipilihnya sendiri,” kata Ketua Pemuda PAS, Kelantan.


20 Responses to "PAS Kelantan ada Ahmad Fadhli lebih cerdik dari Husam."

  1. Mintak husam tgk balik video beliau yg berlatar belakangkan bendera oren.. lepas tu boleh dia buat keputusan tepat nak masuk parti oren atau buat parti baru..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoi walaun bangsat.
      Pi la berentap dalam greenboc..
      Mcm haram jadah,msuk greenboc,kena taruh hg cabut lari.mcm sial..
      Kat sini hg nak tunjuk jaguh berhujah.
      Mcm pelaq

      Delete
    2. baso menate wan rosli babi dok babat kokse kokdam.walaunta dan bengong berpisah tiada.

      Delete
    3. baso menate wan rosli babi dok babat kokse kokdam.walaunta dan bengong berpisah tiada.

      Delete
    4. Apa yg hebatnya blog greenboc.. berapa byk komen aku tak lepas tapisan.. tolong bgtahu greenboc buat macam sisisbukit ni tak payah tapis2 baru aku boleh masuk greenboc..

      Delete
  2. Jika dato husam org yg benar dan ikhlas berjuang, tidak khianat, usah khuatir, Allah jaga dan meletakkan pada tingkatan yg sepatutnya. Jangan bimbang Allah maha adil. Jika sebaliknya... Allah jualah yang tahu.

    ReplyDelete
  3. Dalam Pas sekarang MELAMBAK orang cerdik pandai, professional dan pakar. Penyarah, doktor, arkitek, engineer, pakar nuklear, pakar perubatan, bekas pengawai tertinggi pasukan keselamatan. Cuma yang tak ada dalam Pas ialah pakar fitnah dan pakar main bini orang( ada pemimpin Amanah terasa).Pas tak perlu orang yang setakat buat bising macam Husam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni lagi sekoq barua.
      Pi masuk berhujah dalam greenboc la.
      Hujah bacul pas tak laku kat sini.
      Nampak sangat barua2 pas mcm hg,ananoy,powertrain otak setakat biawak jela.
      Aku cabar,pi la masuk berhujah dlm greenboc..
      Sini org dah tak layan sbb loya nak baca hujah level haramjadah..
      Puii
      Aku cabar lg sekali walaun2 bangsat pas,masuk berhujah dlm greenboc laa

      Delete
    2. barua tukang basuh berak tuang presideng...barang tak sok kelas..khaikkk tuiiii

      Delete
    3. barua tukang basuh berak tuang presideng...barang tak sok kelas..khaikkk tuiiii

      Delete
    4. Apa yg hebatnya blog greenboc.. berapa byk komen aku tak lepas tapisan.. tolong bgtahu greenboc buat macam sisisbukit ni tak payah tapis2 baru aku boleh masuk greenboc..

      Delete
  4. Tok sahlah dok mengata kat org.kita pun blm tentu kesyurga

    ReplyDelete
  5. Tok sahlah dok mengata kat org.kita pun blm tentu kesyurga

    ReplyDelete
  6. Orang pas la ni mulut jahat,kalau tak maki hamun tak sah...macam ni ka orang pati Islam?.

    ReplyDelete
  7. Orang pas la ni mulut jahat,kalau tak maki hamun tak sah...macam ni ka orang pati Islam?.

    ReplyDelete
  8. Sensitif jgk jiwa PAN bila presidennya disindir (tapi bukan dituduh).. baguslah kalau ada perasaan sebegitu..

    ReplyDelete
  9. istiqomah sampai mampuih la pas..........Dr zakir naik islamkan beribu2 org.....hj hadi islamkan sorang riuh semelaysia!.....kah kah kah takat tu la penasehat hoi.....yg haji hadi kapirkan belum kira lagi......ha ha ha politik2....elok lah pas boleh belah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hidayah milik Allah.bukan milik sesiapa pun.suluh diri dulu sblm kata pd sapa pun.

      Delete
    2. Hidayah milik Allah.bukan milik sesiapa pun.suluh diri dulu sblm kata pd sapa pun.

      Delete
    3. Dalam dah islamkan ribuan org tapi bila DZN dimaki SATAN oleh TGPDR, PAN diam seribu bahasa.. hanya bersuara bila TGPDR menyatakan kesal..

      Delete