MALAYSIA AMANAH KITA

MALAYSIA AMANAH KITA
Terkini

Doa Ustaz Fadzil Noor untuk Mahathir panjang umur,bukan untuk hukum.


Doa Almarhum Ust.Fadzil Noor untuk Tun Dr.Mahathir.

1) Sering kita dengar & baca tulisan orang PAS tentang Tun Mahathir, bahawa doa Ust.Fadzil Noor yg meminta umur Tun Mahathir dipanjangkan agar dpt melihat kerosakan yang dia buat, sedang dimakbulkan.

2) Benar ia sedang dimakbulkan, umur Tun Mahathir dipanjangkan untuk melihat kerosakan yang beliau lakukan suatu masa dahulu. Tetapi apa pointnya orang PAS asyik ungkit doa yabg dimakbulkan itu?

3) Apakah mereka mahu tunjukkan bahawa arwah Presiden PAS itu seorang yang makbul doanya, lantaran beliau seorang yang hebat? Atau,mereka mahu tunjukkan bahawa Tun Mahathir itu jahat  justeru itu doa panjang umur dimakbulkan?

4) Jika doa Ust.Fadzil Noor setakat 'panjang umur & melihat kerosakan yang dibuatnya sendiri,ia sudah selesai dimakbul. Tun Mahathir sudah pun panjang umur & sedang melihat kerosakan hasil2 tangannya. Tapi apa selepas itu?

5) Ust.Fadzil Noor seorang yang hebat pandangan politiknya. Doa alMarhum berhenti setakat itu. Al-Marhum tidak berdoa "supaya Tun Mahathir mati bersama kerosakan yang beliau buat". Jika "percentage" kemakbulan doanya tinggi, pastilah Tun Mahathir mati setelah melihat kerosakan yang dibuatnya.

6) Namun doa Ust.Fadzil Noor terhenti setakat melihat kerosakan. Ini memberikan pilihan kepada Tun Mahathir, samada untuk mati dalam kerosakan tersebut, atau bangkit membaiki kerosakan tersebut.

7) Ust.Fadzil Noor tidak pukul Tun Mahathir TKO dgn doa tersebut. Al-Marhum beri peluang Tun Mahathir utk memperbaiki kesilapannya, kerana beliau tahu, Tun Mahathir bukan calang-calang orang. Kehebatan Tun Mahathir masih boleh diguna untuk membaikpulih.

8 ) Bola sekarang di tangan Tun Mahathir. Kita lihat Tun Mahathir memilih untuk bangun menentang rejim yang dibinanya dahulu, utk membaik pulih.

9) Jadi, orang PAS perlu faham kesan doa Ust.Fadzil Noor dari sisi lain juga. Bukan hanya ambil pandangan yang hanya tahu merendahkan Tun Mahathir sahaja.

10) Sebab apa Tun Mahathir tidak disukai? Sebab beliau bersama "HARAPAN". Jika Tun Mahathir bersama PAS & Gagasan Sejahtera, akan lain pula tafsiran 'makbulnya doa Ust.Fadzil Noor'.

Wallahu'alam.
Al-Fatihah buat AUFN.
Wassalam wbt.
Cnp
*Disunting oleh-magic man🕶

21 Responses to "Doa Ustaz Fadzil Noor untuk Mahathir panjang umur,bukan untuk hukum."

  1. Hebat macam mana pun Almarhum Dato Fadzil Noor, beliau manusia!!!

    Kenapalah beliau tak doakan Hadi jangan sokong syiah dan menyokong perompak duit rakyat???

    Kasi malu Malaysia je macam ni. PM kleptokrat, ulama pulak yang sokong perompak duit rakyat!!!

    Tu dah ulama Su namanya tu!!! Kaki maksiat!!!

    ReplyDelete
  2. Apa2 pun kota tunggu RCI memali utk melihat samada tun m bersalah atau tidak.. kalau awal2 dia mengaku salah kan senang tak payah pas desak buat RCI.. kehkeh.. liabiliti PH kini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. RCI tu jangan lupa panggil Hadi sekali, maklumlah kaki maksiat buat perkara syirik. Dalam video Memali ada amanat Hadi dan ada gambar Khomeinei syiah!!!

      Ada apa2 ke Hadi dengan syiah hahahha!!!

      Patutlah berpeluk dengan perogol dan pembunuh umat Islam serta pengkafir sahabat2 besar Rasulullah!!!

      Kaki maksiat rupanya Hadi tu hahaha!!!

      Delete
    2. Kalau tun m berani pasti zaman dia dah buat rci.. kini dia tgh kecut telor.. siaannn..

      Delete
    3. Aku tengok Tun M rileks je. Yang kecut telor sampai sakit jantung Hadi. Samapi masuk hospital... siaaann...

      Sudahlah walaon. Hadi tu gementar sampai sakit jantung, kau kata Tun M yang tak ada apa2 kecut telur???

      Otak kau ni sewel ke hahahaha!!!

      Delete
  3. Elok juga tun masuk ph.. daripada 5% tinggal 1% je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceramah Tun M di Kelantan 12,000 orang datang.

      Ceramah Tuan Ibrahim di Kelantan 50 orang je yang datang.

      Walaon kan bodoh, mana reti kira hahahaha!!!

      Cakap 1% tu dah ketar lutut lah tu!!! Nak sedapkan hati.

      Kami tak kisah, janji PAS Kelantan kalah. Kes gay meningkat kat Kelantan hahahaha!!!

      Delete
  4. Nak goreng org pan yg hanya tinggal 1% shj kira ok lah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Data syok sendiri. Orang melayu tak sebodoh walaon nak sokong pas hahhaha!!!

      Siapa nak sokong parti babi!!!

      Delete
  5. Ini juga penyumbang .. torrrbaekkk

    ReplyDelete
  6. Suka hati kaulah. Tak ada nilai berita pun. Hahahaha Selamat syok sendiri.

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Mesti dah buntu tu. Hahahaha!!!

      Suka hati kaulah. Nanti aku cut n paste kahkahkah.

      Nasib baik aku tengah sibuk sekarang!!!

      Dah tak ada agenda tulis satu peratus. Hahahahaha!!!

      Mampous kaulah Labu!!!

      Delete
  8. titm sarankan RCI.. hadi dh mengigil.

    hadi penin titm ni belah mana. selalu jg titm ckp nk lawan bn.

    kes memali tidak boleh tidak akan babitkan amanat hj hadi.

    bila kes memali dibongkar, maka kesan amanat akan turut terbongkar.. solat 2 imam dll.

    hadi mau lari mana haaa? sakit lagilaa pak haji aku nnti

    ReplyDelete
  9. Kih kih.. pas dah lama mintak nak buat RCI memali dan kini 1mdb.. korang banyak kelentong macam ni lah yg menyebabkan tinggal 1% je..

    ReplyDelete
  10. Jangan lupa walaon wei.. CNI afghani kata pimpinan pas songlap derma mangsa memali... duit tu mano weiii..? Dasar setan bertopeng ulama... celaka nak mampos...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu tak perlu risau.. boleh suruh RCI panggil sekali CNI af-auta tu.. mintak dia tunjukkan bukti.. dasar barua pan kemudian barua dap pulak.. keh keh..

      Delete
    2. salam tuan

      Pembetulan. siasatan Memali sudahpun diwartakan pda 1986,dan dibahas di Perlimen.Ianya dipanggil kertas putih,Di masa itu lebih kurang rci.Di mana zahid/najib pada masa itu?/apa hadi buat masa itu?apa respond ahli parlimen pas pada masa itu?TGNA?kalau tak silap saya.pas CUMA MENAnG SATU PARLIMEN SHJ MASA ITU?iaitu kubang krian.

      Pasal barua ni,nampak tak manis,saya rasa tuan ludah kelangit ,tertimpa di pipi tuan,bukankah kat seelangor pas bersama dap.
      di selangor kita nak pangil apa???

      WASSALAM.

      Delete
    3. Saya harap tuan belajar menerima perkataan barua.. cukuplah saya bg satu contoh mudah.. seseorang wakilrakyat yg menang atas tiket parti a tapi menyokong keputusan parti b.. apakah gelaran yg layak selain barua? Sila tuan cadangkan nama yg paling sesuai..

      Delete
    4. Dulu barua ni yg buat tuduhan UG sampai barua ni lompat sokong parti lain.. akhirnya UG entah ke mana barua ni juga yg kekal jadi barua..

      Delete