Terkini

Rakan sekutu PAS,maki DAP di Terengganu.

Bagaimana dalam program PAS ucapan seperti ini boleh dibenarkan.Penuh maklumat palsu dan fitnah.Ucapan yang tidak menyentuh UMNO dan BN   dalam salah urus pentadbiran negara seperti isu 
1 MDB.
Bacalah petikan ucapan Huan Cheng Guang ini,rakan sekutu PAS.

"Bagi pendapat saya PAS seratus peratus, seribu peratus lebih baik dari DAP. Kerana apa? Kerana rasuah. Pemimpin DAP, Setiausaha Agung Guan Eng didakwa di mahkamah. Itu dia kotor, dia tak bersih. Kalau dibanding dengan pemimpin PAS. Mana ada yang kena tangkap rasuah.

"Ditangkap rasuah, tak mahu letak jawatan pula. Apa apa dia suruh orang lain letak jawatan. Itulah Guan Eng.

"Cina dalam DAP dia gila. Semua lebih kurang gila. Semua boleh saman saya. Ini dia nak jadi Timbalan Menteri lah, Menteri lah, Perdana Menteri lah. Kalau boleh semua kuasa dia nak rampas termasuk bapa dia pun gila jugak. Bapa dia nak jadi Timbalan PM. Dia sedang berpakat dengan 'Mr U-turn'," 

"Tanah-tanah di Pulau Pinang pun dia dah jual habis dah. Habis jual kepada siapa? Orang Singapura. Kalau kita bagi dia perintah dua penggal lagi, saya rasa rumput pun dia jual habis semua. Rumput pasir semua habis tinggal pokok saja. Itulah DAP," - Timbalan Presiden PCM, Datuk Huan Cheng Guan 

#FASTAQIM 2.0

7 Responses to "Rakan sekutu PAS,maki DAP di Terengganu."

  1. Apa salahnya maki penyokong tegar pesta arak dan juga para sekutunya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul..mmg nak kena maki MB Johor..rupa2nya Johor pun benarkan pesta arak....

      Delete
    2. Mujurlah.. seperti yg sepatutnya di johor mereka melakukannya secara tertutup..

      Delete
  2. Org lain boleh, Pas ja tak boleh, sebab mereka wakil tuhan, mana boleh wakil maki makhlok tuhan yg lain.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita semua yg mengaku islam suka atau tidak wajib bersama2 menentang arak.. tak perlu menuding jari sesama islam kita.. kecualilah kalau dap dikecualikan dari ini gambar..

      Delete
  3. Ada sesapa ke yang nak mengundi wakil PCM ni kalau masuk bertanding dlm PRU? Sedangkan PAS pun sudah mulah goyang dan hilang sokongan, inikan pula Parti yang tah dari mana timbul, aku pun tak tau. PCM ni akronim utk Parti Cinta Malaysia atau Parti cina malaysia? PCm ni parti yang didominasi oleh kaum Cina? Adakah PCm akan menyokong perlaksanaan Hudud PAS atau PAS sudah letakkan Hudud kat belakang punggung sepertimana PAS dah sorokkan RUU 355? Apasal cerita 355 langsung tak kuar masa Fastaqim? PAS dah beriktikad bahawa konsep baru untuk kempen PRU ialah negara berkebajikan tanpa hudud? Kalau macam ni sudah banyak kong kali kong, u-turn dan putar belit dah PAS ni!

    Nick.
    Cape Tiger.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ulang skali lagi nick! Pas hilang sokongan? Keh keh.. kenyataan utk menyedapkan hati.. apalagi komen yg boleh dihamburkan utk menyembunyikaan rasa iri hati kan nick?

      Baru je lepas fastaqim 2.0.. pan ada berani ke nak buat nick? Aku cabar pan agar buat seumpamanya dan aku tak kesah jika nak dicampurkan sekali dgn kafir harbi.. kalau berani buat baru aku boleh kata pan kini mendapat sambutan hangat di pasaran walaupun masih ada kolar di tengkuk!

      Delete