Terkini

"MELAYU PUK .MAK".. NGA KOR MENG DIFITNAH.

Musim PRU 14 sudah dekat macam-macam dibuat oleh parti lawan.Jika di Kelantan Husam Musa dicarikan kelemahan.Begitu juga di Perak ,DAP dijadikan bahan fitnah.Dicipta video palsu"Melayu Pukimak  ".


*MEDIA ALERT : *

Laporan polis akan dibuat terhadap kempen FITNAH video palsu " Melayu Pukimak" oleh Pengerusi DAP Perak YB Tuan Nga Kor Ming pada Selasa 21/11/17, 9am di IPD, Ipoh. Semua dijemput hadir.

Bersatu kita tolak fitnah berdusta.

Sekian, terima kasih.

Sekretariat Pakatan Harapan Perak.

20hb November, 2017.

4 Responses to ""MELAYU PUK .MAK".. NGA KOR MENG DIFITNAH."

  1. Sehingga bila kah agak nya "ME-layu UMNO" yang di katakan beragama "ISLAM" akan memberhenti perbuatan hodoh yang di larang oleh agama? Mana pergi nya "MENTERI AGAMA"?

    Bila tiba musim Pilihan Raya puak puak yang mengaku "ISLAM" ini kelihatan "KURANG" pendidikan Islam mereka. Mungkin di sebab kan itu ketua mereka sendiri tidak segan silu merompak harta rakyat serta kerap menghambur kan kata kata yang kurang sopan. Kalau lah ada di kalangan mereka yang mempunyai sekelumit "IMAN" elok tinggalkan sahaja parti "DAJJAL" ini kalau tidak mahu di cop bersubahat.

    Saya sokong pehak yang kena fitnah itu membuat laporan polis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya pun tak sokong fitnah ni sebagaimana yg PAS kena selama ini.. mujur Allah ada tempat kami mengadu.. harap husam pun mengadulah kpd Allah jua jika dia dan keluarga difitnah.

      Delete
    2. PAS memang kaki fitnah sebab tu dilaknat Allah sebagai BABI hahahahahaha!!!!

      Dah kena laknat pun ada walaon nak ikut hahahah!!!!

      Delete
    3. Harap husam dah mengadu kpd Allah.. jangan mengadu kpd TGLGE (Tokong Gampang LGE) pula..

      Delete