Terkini

YB PAS dulu angkat tangan lawan UMNO,kini swafoto"berkecuali"

Dulu YB PAS pakai songkok dalam parlimen berani angkat tangan lawan UMNO.Kini YB PAS pakai lebai serban pun berani angkat tangan swafoto "berkecuali"sokong UMNO.

6 Responses to "YB PAS dulu angkat tangan lawan UMNO,kini swafoto"berkecuali""

  1. Entahlah, tak tahu nak kata apa dah. Yang dap[at dikatakan ialah pada PRU 14, semua kawasan parlimen yang kini dikuasai PAS tidak deri mandat kepada mereka lagi.

    ReplyDelete
  2. Ambo akan tetap istiqamah... DENGAN AJARAN ISLAM, Atas platform AMANAH... parti pas, dulu ambo sayang sebab demo baik walau miskin. Loni ambo benci walau dah kaua sebab demo dah jadi setannnnn....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya bersetuju dan pendapat Zhuge Liang. Dulu kalau nak cari dana sekakui nya melalui ceramah-ceramah dan yang kerap di undang ada Saudara Mat Sabu. Kini suah sana tersebut sudah makin menghilang bila mere yang di musuhi dahulu sanggup "MENGHULUR". Di harap mereka yang masih bersama PAS, PUSh them away.

      Delete
  3. pemimpin yg tinggai la ni dlm pas bukan jenih fighter..tapi lebih kpd lighter...main kan emoasi ahli..dgn harapan menang dkm pru..tapi jauh dlm sudut hari dan otak bana depa mesti tahu akan kekalahan bakal menimpa...tp dek kerana dlm situasai kehidupan seharian yg comfort la ni maka ambik dulu apa yg dan pakai...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekarang ni pemimpin jenis apa yg kamu mahu? Sila senaraikan.. takkan nak pilih kafirun sbg pemimpin kut..

      Delete