Terkini

Dr Kamarul Yusoff kesipuan malu,Tun datang mendengar hujahnya.

Dr Kamarul Yusoff ,pensyarah UUM tetap duduk sewaktu orang lain berdiri sebaik Tun tiba untuk mendengar wacana anjuran Sinar berkaitan dirinya .

Dr Kamarul  Yusoff   terkelu lidah untuk berkata.

Tokoh hebat Tun Dr Mahathir bersedia untuk mendengar hujah panelis Wacana Sinar berkaitan dirinya.

10 Responses to "Dr Kamarul Yusoff kesipuan malu,Tun datang mendengar hujahnya."

  1. Perkara itu bukanlah hal yang menghairankan kerana ahli PAS memang begitulah adab sopannya, tak kira pemimpin mahupun penyokong. Mereka sama sahaja. Cakap sahaja Islam, Islam, Islam tetapi amalannya jauh tersimpang.

    ReplyDelete
  2. mamat tu ingat orang lain bodoh mcm geng walaun dia kot...siap pakai warna hijau lagi...tak ngam langsung dgn suasana wacana

    inilah padahnya bila ketaksuban mengatasi kewarasan...otak pun jadi kemetot

    ReplyDelete
  3. kamarul kuda tunggangan pas... harapkn muda je tp mnyokong puak taksub dn penyamun. lbh baik yg tua mcm tun masih berjihad menentang perompak negara.

    dh tajuk tu tuju pd tun...apa salah dia dtg. mcm husam hadir majlis singa bodoh pas yg mmbicarakn dirinya.

    ReplyDelete
  4. Kamrul tu badut sarkas PAS....sekarang dikenali sbg Paskas. Paskas mana tau malu.

    ReplyDelete
  5. bile pembelit @ badut sarkas berbicare make bergegarlah kupale walaun seantaro mesia ke-ngokan seumpame tong kosong xdk isi ..

    ReplyDelete
  6. Masak Dr ni kena tibai kaw -kaw ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masak memang masak, tapi yg sampai basah seluar tu ialah yg baju hijau, kepala tunduk 2 macam anak dara, duduk pun macam pungkok kena cili api..

      Delete
  7. Tunjuklh video penuh. Barulah org boleh nilaikan

    ReplyDelete
  8. Dr Kamarul Zaman aku tgk memang tak berapa lancar ucapan beliau sejak dari awal .. tak ada beza pun sebelum dan selepas tun m sampai..

    Tapi yg jelasnya org PAN bila bertemu je dgn tun m terus lupa akan segala kutukan dan cacian mereka kpd tun m masa mereka dlm PAS dulu.. kalau org2 PAN yg mengaku bijak pun boleh jadi bebal lupa segala kezaliman tun m, Dr Kamarul hanya tunduk hormat namun masih mengekalkan hujah awal beliau tanpa menjilat kembali.. tak macam mahfuz, khalid samad dan mat sabu tu.. ngok betul..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betulah ape yg dikate tentang walaun2 pis yg sememangnye jelas berakhlak setan n penuh hasad dengki. mereke jadi menggelupor kepanasan bile melihat kaum muslim yg seagame sedie melupekan persengketaan n memaafkan kesalahan sesame mereke.. hanye iblis sahaje yg suke melihat siratulrahim terputus!.

      Delete