Terkini

Kempen masuk kampung DAP tolak ISLAM,walhal UMNO yang perintah.

Sudah mula kempen kata DAP tolak hudud.Di Kelantan dan di Terengganu tiada DAP sebelum pembubaran DUN 2018,PAS tak pun laksana Hudud.
Di parlimen tak dibahaskan.Sekadar baca .UMNO yang ada kuasa bersama BN tak salahpun.

Kasihan ahli PAS tidak didedahkan perkara sebenar.Di kampung sama naik UMNO dan PAS burukkan DAP.Mereka ada kuasa tak buat.PAS pula kini berkawan dengan UMNO.

9 Responses to "Kempen masuk kampung DAP tolak ISLAM,walhal UMNO yang perintah."

  1. ahli pas terlampau taksub akan percaya semua cakap tuang guru mereka taat tanpa dalil.
    tuang guru pula percaya dgn cakap org yg hina agama dan tolak hadith sedangkan org itu bukan ulama banyak tulisan hina agama dan fitnah.

    mereka guna agama utk capai maksud mereka dan pengikut memekakkan telinga dari mendengar kebenaran.

    kesiaaan pas mulut yg penuh caci maki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kat lembu dibaca ayat2 suci, kat walaun tak pula.....tu baru Ijazah Sarjana sasiah syariah, kalau PhD tak tau la apa lak yg nak dibaca?

      Delete
  2. Sebenarnya walaun2 pas byk tak faham kesah dap menentang islam..mereka lagi percaya apa yg keluar dr mulut tuang presiden.. sebelum ruu 355.. dr tuang presiden sampai walaun2 bawahan.. ckp itu hudud..termasuk aku ( masih tak faham). apa yg parti pak lebai tu ckp hudud.( masa itu kes tu masih di bahas di dewan negeri kelantan.. sbb akan bersambung di perlimen ). sampai kafir2 kan org.. masa ini dap keluarkan kenyataan.. kalau hendak tukar undang2 sivil ke undang2 hudud.. ia akan menyentuh dan menukar perlembagaan.. bila dap sentuh perlembagaan ianya ada point utk parti pak lebai.. dap tentang islam.. aku ni yg akademik biasa2 je faham apa yg dap maksudkan itu. MP pak lebai cuma 21 di perlimen.. bercerita satu kes.. yg akan menukar perlembagaan malaysia.. bagi org kg dan felda2 termakan apa yg parti pak lebai tu ckp... dap tentang islam.
    Sampailah husam keluarkan kenyataan .. itu bukan hudud..hanya menambah baiki mahkamah syariah..walaun2 fikir sendiri.. salahnya kat mana..?. Yg kena kafir berapa puluh org.. termasuk aku.. pengkomen2 dr parti pak lebai.. lepas husam keluarkan kenyataan.. baru nada pengkomen2 bertukar nada.. tp dap tentang islam tetap ada. Dia bukan islam.. serba sedikit tentang islam tetap ada.. tp kita yg islam.. mengkafir islam sendiri.. apa cerita.. perkataan ampun dan maaf pun takde..jgn sampai di PADANG nanti cari aku sambil merangkak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dengan husam pun kau percaya? Mana dia bukti akaun affin 90juta tu? Mana bukti kerajaan pas luluskan kawasan balak baru? Kenapa husam asyik menipu dan walaun dap asyik kena tipu? Sebab tu org Sabah pun tak bagi pan bertanding di sana bah..

      Delete
    2. Salam An Anonymous,

      Hahahahaha!!!!

      Orang bodoh macam kau mana faham sindiran politik!!!!

      Bila tanya pasal dana 160 kerusi, mestilah berkait dengan dengan duit berjuta-juta tu kahkahkah!!!

      Bodohnya budak ni nau'zubillah!!!

      Analisis suara Nik Abduh pun dah dibawa ke makmal antarabangsa dan akan digunakan sebagai hujah Sarawak Report hahahahahaha!!!!

      Padan muka jelah babi jual agama kaki maksiat makan duit haram macam PAS, kasi malu orang berserban je hahahahahhahahahahaha!!!

      Hujah kau yang tak kukuh dan bodoh, maklumlah budak pencapaian akademik pun bodoh, kan sendiri dah tersandung kaki dek akal kau yang pendek!!!

      Hei, kalau akal kau panjang kenapa ada yang haram kau pilih babi jual agama jugakhahahahahaha!!!

      Kalau akal kau panjang kenapa kau sokong ustaz PAS bawa hadis palsu syiah!!!

      Sebab hidup kau penuh dengan kepalsuan dan kebodohan hahahahahahah!!!!

      Kalau jadi walaon mesti jadi bodoh ke???

      Delete
    3. Bukti kelulusan balak apa??

      Husam bukan tuduh, Husam warning jangan luluskan!!!

      Sekarang dah takut nak luluskan kata Husam fitnah luluskan pulak???

      Apa ke bodoh kau ni!!!!

      Patutlah dulu selalu tuduh exco kafir Pualu Pinang belek fatwa diulang-ulang, bila aku cakap Al-Quran yang mulia pun Allah tak larang orang kafir baca, tetap nak ulang juga.

      Exco kafir Kedah di bawah Dato' Seri Azizan kerjaan PAS pun belek fatwa, baru kau senyap, apa ke bodoh kau ni???

      Jadi walaon kena jadi bodoh ke hahahahahha!!!

      Delete
  3. walaun nie nape la bongok sampai bergande'2 dh xreti nk berfikir ke?
    hoi an anon .. 1 drpd 3'sifat kaum munafik jelas n terang ade pd feel mr presiden kau tu tp kau n walaun tetap wala membute membabi jg, ape ke jadahnye ulama puak pis nie ar?

    ReplyDelete
  4. walaun nie nape la bongok sampai bergande'2 dh xreti nk berfikir ke?
    hoi an anon .. 1 drpd 3'sifat kaum munafik jelas n terang ade pd feel mr presiden kau tu tp kau n walaun tetap wala membute membabi jg, ape ke jadahnye ulama puak pis nie ar?

    ReplyDelete
  5. tok lobai mereng ketipung dah geng umnogok terus berbohong dan bercakap ikut bontot ayam..politik 60th tpi bodoh n hampas...kalah kau nanti..?

    ReplyDelete