Terkini

Hati-hati DS Nizar-Perangkap seorang wanita tidak mengena lagi!

Kita ingat kisah seorang wanita yang memfitnah DS Nizar sudah berakhir,tetapi rupanya tidak.Kisah wanita ini bermula semenjak DS Nizar menjadi Menteri Besar.Wanita ini telah memburukkan DS Nizar.Wanita ini mendakwa beliau isteri kedua kepada DS Nizar.Mereka tempat wanita itu mengajar telah mendengar dakwaan itu.

Kita ingat Ustaz Misbahul dan YB Khalil Idham Lim tahu cerita wanita ini.Wanita yang belum berkahwin ini didakwa cuba dipergunakan oleh Osman Jailu untuk memfitnah DS Nizar semasa PRK Bukit Gantang.Wanita inilah menjaja cerita DS Nizar mempunyai "affair "dengan beliau di pejabat SUK.

Jentera Pilihanraya PRK cepat bertindak.Niat buruk wanita ini gagal.Kita juga pernah memberi penerangan ini tentang niat jahat wanita itu semasa kempen PRK Bukit Gantang.

Kini wanita itu muncul lagi.Wanita cantik ini cuba memerangkap Pegawai Khas DS Nizar di Pusat Khidmat Ahli Parlimen.Baru-baru ini wanita ini membuat cerita kepada DS Nizar,terdapat Pegawai Khas DS Nizar cuba menganggu beliau dan ingin berkenalan dengan beliau. Maksud wanita itu Pegawai Khas DS Nizar cuba mengambil kesempatan.

Wanita cantik tinggal di Taiping itu mempunyai seorang Ibu yang yang didakwa AJK UMNO Bahagian.Peristiwa wanita ini berurusan dengan Pusat Khidmat Ahli Parlimen Bukit Gantang bertepatan dengan isu curi pasir Pegawai Palsu DS Nizar "si Hamzah " Wanita ini sudah dua kali berurusan di Pusat Khidmat dalam keadaan menggoda.Mungkinkah ini satu perangkap untuk kami di Pusat Khidmat?

Mulai hari ini kita berharap wanita yang sering bertukar nombor telefon ini tidak menjerat ADUN Pakatan Rakyat.Wanita ini memang cantik dan silap gaya kita boleh"cair" dan wanita ini mempunyai kemahiran untuk orang mempercayai dia.

Moga-moga kita yang bertugas di Pusat Khidmat ini dilindungi Allah s.w.t daripada fitnah jahat ini.Kita akan menulis lagi kisah wanita ini jika dia masih berniat ingin merosakkan imej dan maruah DS Nizar. Mengikut penulis Bijan penulis dalam blog Infotambahan terdapat petugas parti yang dikatakan mempercayai isu yang dibawa wanita itu.Petugas parti itu ialah kita sendiri!

0 Response to "Hati-hati DS Nizar-Perangkap seorang wanita tidak mengena lagi!"

Post a Comment