Terkini

PAS Bukit Gantang dan Ahli Parlimen Raikan Masyarakat Tionghua




07/02/10.-Kuala Sapetang

YDP PaS Kawasan Bkt Gntg Ust Nordin Jaafar bersama YB Tai Sing Ng telah menyampaikan sumbangan pada yang masyarakat yang memerlukan sempena Tahun Baru Cina tidak lama lagi.

Beras,gula dan barangan keperluaan harian bersama Ang Paw telah disumbangkan masing-masing dari PAS dan PKR kepada 30 orang kurang kemampuan .Dengan harapan sedikit sumbangan dari PR akan dapat mengurangkan Kos Beban hidup yang semakin tinggi buat masa ini.
Sementara itu program seumpama ini akan diadakan khusus untuk DUN Trong pada 12 Feb dimana seramai 41 orang kurang kemampuan akan disumbangkan oleh YB DS Nizar bersama Pas Kawasan Bkt Gantang.

Sumbangan untuk masyarakat Dun Trong dijangkakan pada 6 petang di Pusat Khidmat AP Sg Kerang.


Penulis bersama YB Tai Sing Ng dan juga Sdr Chuah Tiong San sedang menyampaikan sumbangan.

Muslimat dan pimpinan cawangan berdekatan turut serta dalam program masyarakat itu.


Selesai program sumbangan ,penulis dan YB Tai Sing Ng Adun Kuala Sapetang ke Program Gotong -royong anjuran penduduk Matang gelugor bersama Pusat Khidmat Ahli Parlimen,menambak batu untuk menutup lopak-lopak dijalan kampung tersebut.


..Pengerusi DPPP(Dewan Perhimpunan Penyokong Pas) Bkt Gantang..Sdr Raja turut sama dalam program kebajikan Anjuran Lajnah Kebajikan dan Pusat Khidmat Ahli Parlimen.

0 Response to "PAS Bukit Gantang dan Ahli Parlimen Raikan Masyarakat Tionghua"

Post a Comment