Terkini

Hulu Selangor:Jika betul jika dikhabarkan ambil tindakan segera!


Zaid Ibrahim dan Azmin Ali mesra!

YB Lim Kit Siang turut memberi sokongan untuk Zaid Ibrahim
Hanya Kak Wan ,sempat kita ambil gambar,DS AnwarIbrahim pengawal banyak sangat.Mesra pengundi sikitle.Biar DSAI bersama rakyat
Tok Guru Haji Abdul Hadi Awang meminta kita beri sokongan 250 peratus kepada PR.Buat kata Ustaz Nasharuddin Mat Isa,ada peluang hilangkan deposit BN.Buang yang lama.Ambil Pakatan Rakyat!

Kita pergi ke Penamaan Calon Prk 94,Hulu Selangor.Banyak menarik.Kita pergi bersama YDP Kawasan,Setiausaha Kawasan ,Ketua Urusan Ulamak dan Din Komited.

Banyak yang menarik untuk dikongsi bersama. Kita diberitahu pengundi orang asal pada tahun 2008 hanya 700 orang kini 3500 orang.Jumlah undi yang besar ini amat mengejutkan jika betul.PR perlu membuat semakan dan bantahan serta laporan polis jika perlu.

Pengundi Melayu ,tidak berani ,takut.Apabila kita meminta mengundi Zaid Ibrahim,mereka diam ,seolah tidak berminat dan seolah takut!Tapi kita mempunyai peluang kerana mereka masih menjual makan kepada kita!

Bertemu pengundi Cina,sewaktu membeli memori kad ,Pengundi itu jelas menunjukkan gambar Zaid Ibrahim.Mereka tersenyum!Beri isyarat bagus.

India,buat kata teman SB ,tetap setia dengan MIC. Fikirkan rayu undi penuh hikmah dan strategik.Kemudian sudah menang jangan tinggalkan mereka.

0 Response to "Hulu Selangor:Jika betul jika dikhabarkan ambil tindakan segera!"

Post a Comment