Terkini

Zambry Ngelabah Program Tak Dapat Sambutan.

Kita diminta menulis berkenaan Zambry MB Mahkamah yang telah berkampung di Sungai Kerang dalam Dun Trong.

Seorang penduduk sanggup bertemu kita sewaktu ceramah di Sungai Tinggi baru-baru ini,semata-mata hendak bercerita sambutan rakyat dengan Zambry.

"Cikgu tau tak Qiamulail baru-baru ini di Masjid Permatang Raja,banyak sejadah dan tiang"kata seorang Pak Cik.Masjid Permatang Raja terletak dalam DUN Trong dan berwakil rakyat Rosli Husein.

Kita baru tahu sahaja setelah Pak Cik itu menjelaskannya.Rupanya Qiamulail di Masjid Permatang Raja tidak mendapat sambutan penduduk tempatan.Menenuhi masjid pagi itu pada 15 Julai hanya orang kanan Zambry dan beberapa orang penduduk yang rajin ke masjid.Kita diberitahu orang UMNO pun memboikot.Mungkin juga mereka boikot Zambry kerana berbapa angkat Imam Ahli Pas.Zambry menidakkan kemampuan Imam UMNO.

Lagi satu orang Melayu UMNO marah semasa jamuan makan bersama rakyat,nilai makanan orang Melayu satu kepala RM4.00 sedang orang Cina RM 20.00 satu kepala.Zambry betul-betul buat rakyat kampung marah.

Bertambah marah pegawai kerajaan datang membantu rakyat semasa Zambry datang,Zambry tak datang,jumpa rakyat pun tak mahu.Penduduk Sg Kerang kini menyedari UMNO hanya membantu rakyat bermusim dan kroni pula.

Zambry ngelabah PAS dan Pakatan Rakyat semakin menghampiri Putrajaya.Jadi akhir hayat Tok Mufti Harussani perlu dikerah.

0 Response to "Zambry Ngelabah Program Tak Dapat Sambutan."

Post a Comment