Terkini

Tok Mufti Dah Biasa Menipu?



"Saya seorang mufti takkanlah saya nak membohong, cuma saya tak nak sebut nama orang yang bertemu dengan saya itu....jadi saya tidak membohong. Dia nak tuduh saya membohong itu dia punya pasal" kata Tan Siri Harussani seperti dilaporkan.

Beliau mengulas pandangan dua Naib Presiden YB Mahfuz Omar dan YB Salahuddin Ayob yang mendakwa Tok Mufti berbohong dan membuat fitnah.

Kita ingin mengimbau kembali lewat tahun 2007 Tok Mufti pernah menyatakan terdapat 250,000 orang Melayu Islam telah murtad.Perkara ini banyak dilaporkan dan kita sendiri mendengar beliau menyatakan perkara yang sama pada tahun 2007 ,di Masjid Hanafi,Taiping.

Namun sampai sekarang tidak dikemukakan bukti untuk Jakim atau Pejabat Agama Islam mengambil langkah menyelamatkan orang Melayu itu.

Tuduhan murtad ini berniat jahat apabila tidak dikemukakan bukti.Apabila tidak mempunyai bukti ini satu pembohongan.Jelas pada kali ini Tok Mufti perasan ,yang beliau Mufti Melayu bukan Mufti untuk orang Islam.Jadi bohong beliau bukan sebarang bohong,sudah tentu terdapat mereka yang menyusun skrip itu.

1 Response to "Tok Mufti Dah Biasa Menipu?"

  1. woit haru sana sini, lu mufti jadian, lu mufti murahan, lu mufti bangsatan, lu mufti cibaian, lu mufti umno, and lu mufti yang tak layak jadi mufti

    ReplyDelete