Terkini

Urut Batin Faizal Husein dengan bontot Saiful menanti ulasan Najib.


PARA pelakon dan karyawan sewaktu pelancaran filem itu di Annexxe, Pasar Seni, Kuala Lumpur baru-baru ini.


Artis Malaysia dibawah PM Najib ,Faizal Hussein setelah 39 tahun terbabit dalam bidang lakonan terpaksa urut batin untuk menghidupkan watak dalam filem Bunohan.


Malah, Faizal juga dikatakan mempertaruhkan komitmennya yang tinggi termasuklah sewaktu penggambaran filem terbaru lakonannya berjudul Bunohan yang dijalankan di Kelantan dan selatan Thailand baru-baru ini.


Bagi pelakon yang berumur 44 tahun ini, dia sebagai Ilham sanggup melakonkan adegan urut batin dalam Bunohan bagi menghidupkan jalan cerita filem itu.


“Dalam adegan itu, saya betul-betul diurut oleh seorang tukang urut dari Thailand untuk tujuan urut batin. Urutan itu dilakukan ke seluruh badan saya termasuklah pada bahagian alat sulit saya bagi menjayakan adegan itu."kata Faizal seperti dilaporkan portal Utusan Malaysia Online.


Faizal rela hati dipegang anu dia dan dia tetap bangga dengan urut batin.Sementara itu si Saiful gembira terdapat 3 profail DNA keliling dubur dia dan dia pula dilihat bontot sang doktor perempuan DR Seah Lay Hong .


Situkang urut dibayar pelakon untuk pegang anu untuk kuat batin.Si doktor pula sudah tanggungjawab untuk selidik bontot kotor lagi jijik Siseful.


Antara dua itu jelas Faizal Husein pelakon dan sementara si Saiful pelakon jadian yang ingin mengaib orang.

Kita tunggu ulasan Najib bontot dan urut batin.Kita nantikan....***

0 Response to "Urut Batin Faizal Husein dengan bontot Saiful menanti ulasan Najib."

Post a Comment