Terkini

Inilah sekolah yang Pengetuanya didakwa kena buat surat tunjuk sebab kerana DS Nizar datang!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg6nnXYAHA0ZV4zfMOPIBZxRrApMiB3-P3dCS_9RhygzmmTv0kXFrk_f1zibeeBmzrnMCbzP2GLFdfco_Qte8mTB5SSDhK9pke_EIAlPG34XgMiHCLe0TMcCaMqmuOZx65zTDhsYBi9g28_/s400/SekolahTengkuMenteri.jpg
Sekolah inilah DS Nizar bersama Skuad Kebajikan DMK Bukit Gantang singgah sebentar untuk memberi sedikit buah tangan"buah tamar".

Baru-baru ini 1 Ogos lalu DS Nizar singgah sebentar di SMK Tengku Menteri untuk memberi sedikit buah tangan "buah kurma" kepada kakitangan dan para guru di sini.

Namun terdapat seorang dua guru UMNO yang tidak suka untuk DS Nizar bertemu pengundi beliau di sekolah ini.Mereka tidak kata salah untuk DS Nizar masuk sekolah.Mereka takut logo yang tertera lambang PAS.Heboh satu sekolah,heboh satu parlimen Pengetua SMK Tengku Menteri didakwa diminta menulis surat tunjuk sebab.

Tetapi sebenarnya mereka khuatir kakitangan kerajaan menyokong Pakatan Rakyat.Jadi mereka menggunakan kuasa PPD (Pegawai Pelajaran Daerah) untuk mengarahkan pihak sekolah dalam Parlimen Bukit Gantang tidak lagi boleh menerima DS Nizar memasuki perkarangan sekolah.Di samping tidak boleh membawa masuk lambang parti bulan purnama.

0 Response to "Inilah sekolah yang Pengetuanya didakwa kena buat surat tunjuk sebab kerana DS Nizar datang!"

Post a Comment